Ja!quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
We moeten het echt met z'n drieën doen vanavond, Snolliebollie
ook een knakworst zeker?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik pak er ook ff wat lekkers bij
jaja, Remlof heeft speciaal zijn haar laten knippen, dus.......quote:
yeah beste nummer van hemquote:
ja, meer namen zijn er vanavond nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hey toverheks en remlof en hidiho natuurlijk)
yeah zaterdag hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, meer namen zijn er vanavond niet
ben er ook net hoor, zat net eldersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Remlof, Heks, Gomi, Hidi![]()
Hebben jullie het een beetje gezellig hier?
ja hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Remlof, Heks, Gomi, Hidi![]()
Hebben jullie het een beetje gezellig hier?
Ja, Nijmegenaren hè?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
Wat een kutvolk loopt er nu in nijmegen rond zeg door de kermis
De FA in de TT.quote:
hey laysaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
Hoiquote:
hoezo???quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
Er is toch geen talentenjacht op tv vanavond?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ben er ook net hoor, zat net elders
zit ikook nog
Ow ja, die ken ik nog welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De FA in de TT.
Ooit was er een reclame van Fa douchespul, die moet jij je zeker nog wel herinneren, met daarin een mooie vrouw onder een waterval en dan een zwoele stem die zei: Fa, met de wilde frisheid van limoenen.
Tja, misschien een beetje vergezocht, maar het schoot er zomaar in
yeah al dat volk van buiten wat er dan komt hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die heb je vast in amsterdam ook...dat kutvolk
kan je ze niet kwalijk nemen Laysa, die hebben geen zebrapaden in maroko, is alleen maar zand en woestijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...Marokanen...die niet weten wat een zebrapad is...kutvolk
O gelukkig, dat kan ook niet anders als je het hier een beetje leuk zit te hebben met 2 mannenquote:
Wij eten bijna nooit Laysquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hebben jullie de 3 genomineerde chipsen al geproefd?
Patatje Joppie, nr. 66 Babi Pangang en Mango Chili
nee ik heb spijt dat ik mijn smaak nooit heb ingestuurd. \dat zou pas een goede smaak zijn geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ja die is geweldigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef Toverheks het volgende:
gooi ik er nog even een steengoed nummer in
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je ze niet kwalijk nemen Laysa, die hebben geen zebrapaden in maroko, is alleen maar zand en woestijn
Volgende keer schup ik zow zunne koplampahh kapátquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je ze niet kwalijk nemen Laysa, die hebben geen zebrapaden in maroko, is alleen maar zand en woestijn
Ik heb wel daarnet de nieuwe Lays Paprika gegeten, gadver, hebben ze er minder zout in gedaan, wat een laffe bende. Laatste keer Lays voor mij.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi![]()
Welke smaak had jij bedacht? Dat kan je nu makkelijk zeggen omdat het te laat is om je idee nog in te sturen en er niemand met jou idee vandoor kan gaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik heb spijt dat ik mijn smaak nooit heb ingestuurd. \dat zou pas een goede smaak zijn geweest
Ja dat kan ik me van jou wel weer voorstellen, maar van D_K dan weer nietquote:
mooi he, zit nu deze te luisteren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die is geweldig
It’s not so easy, it’s ’84 now
How tough must we be to ask for more now?
Do I listen to my head, do I listen to my heart?
Do I try to feel the same as I feel when we’re apart?
Do I think about the end when it’s only just the start?
gewoon met echte pepers en niety die sweet chili shit enzo. gewoon heetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welke smaak had jij bedacht? Dat kan je nu makkelijk zeggen omdat het te laat is om je idee nog in te sturen en er niemand met jou idee vandoor kan gaan![]()
Ik heb de Patatje Joppie en de nr. 66 Babi Pangang geproefd en mijn voorkeur gaat uit naar de Patatje Joppie
ja, wij hebben hier alleen nette opgevoede marokaantjes, echt waar hoor, die nette marokaantjes wonen allemaal in Amsterdam Slotervaartquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had vandaag bijna met mijn nieuwe kistjes op de motorkap van wat marokhaantjes staan.
waar zie jij Lavenderr, herstel ik zie haar ookquote:
Ook mooiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi he, zit nu deze te luisteren.
Mmm, lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Laysa het volgende:
Maar wel bij de Griek gegeten en toen nog even op de Markt een koffie gedronken
versie 2quote:
versie 3quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij Lavenderr, herstel ik zie haar ook
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij Lavenderr, herstel ik zie haar ookhey lavenderr
Toen we bleven staan en even keken wat WAT WILDE GIJ NOU KOEKWAUS? toen was het ineens sorry! En als echte tokkies moest Laysa nog even wat schelden!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, wij hebben hier alleen nette opgevoede marokaantjes, echt waar hoor, die nette marokaantjes wonen allemaal in Amsterdam Slotervaart
zal wel aan west liggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, wij hebben hier alleen nette opgevoede marokaantjes, echt waar hoor, die nette marokaantjes wonen allemaal in Amsterdam Slotervaart
Ik heb vanavond jouw bruidsschuitjes op en inderdaad ze zijn heel lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel daarnet de nieuwe Lays Paprika gegeten, gadver, hebben ze er minder zout in gedaan, wat een laffe bende. Laatste keer Lays voor mij.
Oh, en natuurlijk allemaal een goedenavond
Ook lekker, maar dan moet je wel voor genoeg drinken erbij zorgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon met echte pepers en niety die sweet chili shit enzo. gewoon heet
ws zouden alleen ik en een paar vrienden me die smaak kunnen waarderen, maar das een bijzaak
ja, en deze echt de tekst alleen al, mooi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook mooi
Alles van Joe Jackson wel eigenlijk
Ja he? Heerlijk he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond jouw bruidsschuitjes op en inderdaad ze zijn heel lekker
yeah, was eigenlijk gebaseerd op iets wat mijn moeder weleens voor me maakt op aanvraag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, maar dan moet je wel voor genoeg drinken erbij zorgen
en vergeet de mierenetjes nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zal wel aan west liggen
de net opgevoede van houtjes, holleedertjes, jietjes houtjes enzo kwamen ook allemaal uit west
He Heksjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij Lavenderr, herstel ik zie haar ookhey lavenderr
Dat denk ik ook, de 3 finalisten zijn ook echt van die populaire hippe smaken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, was eigenlijk gebaseerd op iets wat mijn moeder weleens voor me maakt op aanvraag.
maar te lui en ach ws zou t ook nooit kans maken omdat de markt te klein is
oh gelukkig, lag dus niet aan mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He Heksje
Ik mis ook vaak posts, zo raar
Take your mind back - I don't know whenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en deze echt de tekst alleen al, mooi.
yeah, maar dat doe ik al als ik roti wil en bara enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, de 3 finalisten zijn ook echt van die populaire hippe smaken.
Dan moet je je moeder maar weer eens lief aan kijken.
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavondquote:
ja, en daarom is er 1 mierenetje door zijn kop geschotenquote:
deze is mooi wat Deisyy had gepostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavond
Had alles al wel van Joe Jackson, maar na een harddisk crash een half jaar geleden ben ik al mijn mp3's kwijt
Tututuuuutu tututuuuutuquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is mooi wat Deisyy had gepost
nah dat was een mieremetje;)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en daarom is er 1 mierenetje door zijn kop geschoten
Gelukkig vraag jij hetquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dat doe ik al als ik roti wil en bara enzo
sorry moest mieremetje zijn, herstel, maar onze CrimiKenner Gomi wist wie ik bedoeldequote:
Vooral die a capella versie is goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavond
Had alles al wel van Joe Jackson, maar na een harddisk crash een half jaar geleden ben ik al mijn mp3's kwijt
En wat is een mieremetje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry moest mieremetje zijn, herstel, maar onze CrimiKenner Gomi wist wekl wie ik bedoelde
Crimineel onderlegd bedoel jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
ja... remlof en ik zijn niet zo crimineel begaafd, sorry![]()
dan moet je geen chips etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
Ik zit zo vol dat als ik nu chips zou moeten eten ik alles uitkots
Dat ookquote:
Ow, Johnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even terug scrollen Remlof staat mieremet
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam hetenquote:
eigenlijk heetje die geen sam hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam heten
Jongens, lees eens een krant ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
ja... remlof en ik zijn niet zo crimineel begaafd, sorry![]()
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genietenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam heten
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genieten
Hihi...dus je zit boven de schoenenwinkel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit
Die staat ongeveer voor de deur van ons kantoor
Mabel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Die was toch met dat ene wijf ? Op die boot
Dat weet ie dan weer wel![]()
is toch gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genieten
ah iedereen heeft t nog steeds over amsterdam terwijl dr een hoop in brabant zit ook, maar das minder in the picturequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar de echte criminelen zoals Toon de Soep, Bijs de Sijp die kent niemand meer!![]()
Roofmoord, plundering, brandstichting dat waren nog eens tijden! Toen moesten ze Amsterdam nog uit de klei trekken!
Dat was toch ook een grote crimineel, ach... één pot natquote:
Nee, aan de kant van het busstation.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hihi...dus je zit boven de schoenenwinkel?
Boven de thai?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, aan de kant van het busstation.
klaas? wie kan crimineel zijn metd e naam klaas?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was toch ook een grote crimineel, ach... één pot nat
Amsterdamquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah iedereen heeft t nog steeds over amsterdam terwijl dr een hoop in brabant zit ook, maar das minder in the picture
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:doe ik ook niet meer hoor een hele zak van die schuimblokken weg eten
Naast de schoenmaker, boven die boetiekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boven de thai?
Hihien de schoenmaker
ik drink gewoon kanonnetjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:doe ik ook niet meer hoor een hele zak van die schuimblokken weg eten
gadver hahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk om te zien...
Op de hoekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Naast de schoenmaker, boven die boetiek
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Ik kom uit het Chicago aan de Maas!
nou...hier had je een familie klaasen en die waren allemaal crimineelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
klaas? wie kan crimineel zijn metd e naam klaas?
Yep, sta regelmatig voor de deur een peuk te roken. Naast die bouwput voor het riool nuquote:
Klaas Bruinsma, oftewel De Dominee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
klaas? wie kan crimineel zijn metd e naam klaas?
Jan Klaassen, de crimineel onder de poppenkastpoppenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou...hier had je een familie klaasen en die waren allemaal crimineel
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, sta regelmatig voor de deur een peuk te roken. Naast die bouwput voor het riool nu
3 voornamen....toemaarquote:
'Hebben jullie gezien waar ie catrien gelaten heeft, kinderen'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jan Klaassen, de crimineel onder de poppenkastpoppen
is daar al een boek over verschenen??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond een stukje zitten lezen in het boek Spoedassistentie Hoek van Holland, over de strandrellen vorig jaar.
Indrukwekkend om te lezen.
In de kelder achter een hele dikke muurquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Hebben jullie gezien waar ie catrien gelaten heeft, kinderen'
aan een blok beton ergens in de maasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klaas Bruinsma, oftewel De Dominee.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is daar al een boek over verschenen??
zijn SM keldertje zekerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de kelder achter een hele dikke muur
kijk, dat komt er nou vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En mijn naam is HiDiHoquote:
Nee hoor...das gewoon waar ze al jaren '' woont'' en ze mot nie zeiken want ze hept wel een dak boven dr hoofdquote:
oke.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met persoonlijke verhalen van de betrokken agenten en ook van de moeder van de doodgeschoten jongen.
ik heb een hoop van ze gekend irl en een deel ken ik nog\\deel van de gasten die vastzitten en binnenkort vriijkomen en al naar me gezocht hebbenquote:
Ja, dat was een leuk garpje van jequote:
10-10-'10quote:
Naar je gezocht hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een hoop van ze gekend irl en een deel ken ik nog\deel van de gasten die vastzitten en binnenkort vriijkomen en al naar me gezocht hebben
op een goede manier
allemaal werkgerelateerd enzo
Nee, dat slaat meer op wat je bentquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Toverheks het volgende:
oh, voor jullie raar gaan denken, ik heet niet in het echt Toverheks hoor, dat jullie dat even weten
Ik vraag altijd hoest met heksje! Maar je heet niet eens zo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Toverheks het volgende:
oh, voor jullie raar gaan denken, ik heet niet in het echt Toverheks hoor, dat jullie dat even weten
Nee, Snolliebollie hè?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Toverheks het volgende:
Moorden is toch ook werk voor ze?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een hoop van ze gekend irl en een deel ken ik nog\\deel van de gasten die vastzitten en binnenkort vriijkomen en al naar me gezocht hebben
op een goede manier
allemaal werkgerelateerd enzo
nee op een goede manierquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar je gezocht hebben![]()
Je hoeft je toch geen zorgen te maken?
Ok Laysaquote:
Heb je er een note van gemaakt?quote:
Jij bent meer van de afpersingen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat is niet kij deel van t werkl waaruit ik ze ken
wie??quote:
Checkquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie??heb ik een note
zeg dat het waar is, dan is het mijn eerste
nee van t laten killenquote:
Daar klopt iets niet.... geen notes is verdachtquote:
Hier: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe check ik dat??/ waar kan ik dat zien??
Jij bent toch niet....het zal toch niet.....nou vertel.....quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
nee van t laten killen![]()
ik zit in de media en soms kom je die mensen weleens tegenm op je weg bij bepaalde verhalen enzo he
ik heb er nog steeds 1quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb allemaal laffe notes!![]()
Allemaal onterecht van huillies
Maar sommige moderators lekker informatie door! Scheelt toch weer een paar euro danny sponsoren.quote:
nee ik schrijf voor tijdschrift in nlquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij bent toch niet....het zal toch niet.....nou vertel.....
Peter R de Vries
je moest eens weten manquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar sommige moderators lekker informatie door! Scheelt toch weer een paar euro danny sponsoren.
dus ik heb er eentje, nou wil graag Ian of D-K verslaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: http://www.fok.nl/shop/notes.php
En mods en (F)A's hier:
[ afbeelding ]
Ik heb er niet zoveel!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus ik heb er eentje, nou wil graag Ian of D-K verslaanhahahaha of Teun als het kan
ik weet t toevallig omdat ik er geen had en ik had ff een aanvaringe n vlak daarna had ik er 1. vlak nadat pietje me een reprimande gaf.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb er ook 1...geen idee van wie of wat
Er niet op reageren is nog verdachterquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet.... geen notes is verdacht![]()
Slaap je met remmie ofzo?
goffer de goffer, die Pietje tochquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t toevallig omdat ik er geen had en ik had ff een aanvaringe n vlak daarna had ik er 1. vlak nadat pietje me een reprimande gaf.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er niet op reageren is nog verdachter![]()
+1 NOTE CREW BASHING!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, die Pietje toch
Was je boos hier op fok?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet t toevallig omdat ik er geen had en ik had ff een aanvaringe n vlak daarna had ik er 1. vlak nadat pietje me een reprimande gaf.
Ik zeg nietsquote:
ja, wat wil je dan lezen, dat Remlof me uitwoont enzo, je moest eens weten, pppfffttttt als ik thuis kom heb ik spierpijn en kan amper de trap op.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er niet op reageren is nog verdachter![]()
hehe ik had bijna een belletje gepleegd hequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goffer de goffer, die Pietje toch
ik had ook gescholdenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah.:)
iemand schold me uit en ik deed hetzelfde
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, wat wil je dan lezen, dat Remlof me uitwoont enzo, je moest eens weten, pppfffttttt als ik thuis kom heb ik spierpijn en kan amper de trap op.
Ik heb naar verhouding héél weinig notes. Bovendien heb ik er volgens mij ook een bullshit note van Remmie tussen staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus ik heb er eentje, nou wil graag Ian of D-K verslaanhahahaha of Teun als het kan
Ik geloof je.......quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, wat wil je dan lezen, dat Remlof me uitwoont enzo, je moest eens weten, pppfffttttt als ik thuis kom heb ik spierpijn en kan amper de trap op.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb naar verhouding héél weinig notes. Bovendien heb ik er volgens mij ook een bullshit note van Remmie tussen staan.
heeeyquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb naar verhouding héél weinig notes. Bovendien heb ik er volgens mij ook een bullshit note van Remmie tussen staan.
[..]
[..]
Slaap jij ook met remmie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Remmie.nl | de heetste verhalen, fotos en films van de geilste jongens
Posted by Remmie | 7 juni 2008. Na jaren van rukken en fantaseren met ... Posted by Remmie | 6 maart 2008. Ik had het jaar ervoor mijn diploma van de Hogere ...
www.remmie.nl/ -
Nee, ik geef 'm af en toe gratis bier, dat zou genoeg moeten zijn.quote:
wft?quote:
http://dekardinaal.nl/quote:
bier voor bewezen diensten?:)quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik geef 'm af en toe gratis bier, dat zou genoeg moeten zijn.
Verder ben ik gewoon een leuke user.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, ik vind jou ook typisch iemand voor het fok!maffiaspel, doe je ook een keer mee?
hai Liesje, jij hebt zeker ook geen notes?quote:
Gratis reclame voor mijn webwinkel!quote:
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie sitequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
http://dekardinaal.nl/
Welkom bij de vernieuwde site van
De Kardinaal.
De online bloemist voor particulieren en bedrijven waar u boeketten bloemen, bloemstukken,planten enz... kunt bestellen en wij geven als kwaliteitsbloemist
5 dagen Garantie op al uw bestellingen.
Nein.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, ik vind jou ook typisch iemand voor het fok!maffiaspel, doe je ook een keer mee?
8.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hai Liesje, jij hebt zeker ook geen notes?
staan leuke hebbedingentjes inquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gratis reclame voor mijn webwinkel!
Bandietquote:
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie site
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie site
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Druk met een soort van verantwoordelijk normaal leven op te bouwen = geen tijd voor Fok!verplichtingen.
wat zit je dan te kijken, heb geen zin in op te staan en de tv aan te doen, zit al de hele avond hierquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!
Heb jij een vriendjequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.
Een hele slechte film waar het bloed rond spuitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zit je dan te kijken, heb geen zin in op te staan en de tv aan te doen, zit al de hele avond hier
Blijven kijken...zo vliegen de hoofden enzo weer in het rondquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zapp waar kijken we naar?
Ik zie dansende mensen een liedje zingen over dat bloed lekker is
huh zelfs ik weet datquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij een vriendjesinds kort? of mis ik hier gewoon vanalles door niet terug te lezen
![]()
Slechte trollquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij een vriendjesinds kort? of mis ik hier gewoon vanalles door niet terug te lezen
![]()
oh okequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele slechte film waar het bloed rond spuit
quote:
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele slechte film waar het bloed rond spuit
Toch geen mod hé?quote:
jij kan echt alleen maar aan seks denken he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuit
Tis zo slecht dat je wel moet blijven kijkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuit
Moet je nagaan...ik las dat er geen eens inquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij kan echt alleen maar aan seks denken he?
Ik wist het echt nietquote:
Naja, ja een mod dus, en hij heeft geen zin zich voor te stellen aan je want hij zit gebiologeerd naar de film op rtl8 te kijken.quote:
Dat weet jij als geen anderquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij kan echt alleen maar aan seks denken he?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ja een mod dus, en hij heeft geen zin zich voor te stellen aan je want hij zit gebiologeerd naar de film op rtl8 te kijken.
maar dart gaat nog wel lukken voor jullie huwelijk toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ja een mod dus, en hij heeft geen zin zich voor te stellen aan je want hij zit gebiologeerd naar de film op rtl8 te kijken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit weer ga trouwen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dart gaat nog wel lukken voor jullie huwelijk toch?
Zeg nooit nooitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit weer ga trouwen.
Wiequote:
ah k.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit weer ga trouwen.
waar staat Sp3c eigenlijk voor Liesje??? ja weet wel is je vriend, maar wat betekent zijn nickname.quote:
Tis wel heel geloofwaardig....zag je die ene terug dat graf invallenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik merk dat ik een beetje melig word van dat gegooi met hoofden.
Oh...Defensiequote:
Vroeger had hij een vriendje, waar hij veel mee speelde. Soms mochten ze meedoen met de broer van sp3c, maar dan wel voor spek en bonen. Dat vriendje was dan bonen, en hij was spek. dat vertaald in breezertaal maakt sp3c.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar staat Sp3c eigenlijk voor Liesje??? ja weet wel is je vriend, maar wat betekent zijn nickname.
oke, dus een nickname waar over nagedacht is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger had hij een vriendje, waar hij veel mee speelde. Soms mochten ze meedoen met de broer van sp3c, maar dan wel voor spek en bonen. Dat vriendje was dan bonen, en hij was spek. dat vertaald in breezertaal maakt sp3c.
Ik heb het voorgelezen en hij zegt dat het ongeveer klopt.
Waar komt jouw nickname vandaan dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dus een nickname waar over nagedacht is.
Heequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dus een nickname waar over nagedacht is.
En de jouwe?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt jouw nickname vandaan dan?
jij hebt ook nagedacht over je nick toch? nick van je opa ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt jouw nickname vandaan dan?
En ik heb er geen zin in.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.
Ja m'n opa schreef gedichten onder het pseudoniem 'remlof'.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef gomi het volgende:
[..]
jij hebt ook nagedacht over je nick toch? nick van je opa ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |