Ik heb vanavond jouw bruidsschuitjes op en inderdaad ze zijn heel lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb wel daarnet de nieuwe Lays Paprika gegeten, gadver, hebben ze er minder zout in gedaan, wat een laffe bende. Laatste keer Lays voor mij.
Oh, en natuurlijk allemaal een goedenavond
Ook lekker, maar dan moet je wel voor genoeg drinken erbij zorgenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:19 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon met echte pepers en niety die sweet chili shit enzo. gewoon heet
ws zouden alleen ik en een paar vrienden me die smaak kunnen waarderen, maar das een bijzaak
ja, en deze echt de tekst alleen al, mooi.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook mooi
Alles van Joe Jackson wel eigenlijk
Ja he? Heerlijk he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond jouw bruidsschuitjes op en inderdaad ze zijn heel lekker
yeah, was eigenlijk gebaseerd op iets wat mijn moeder weleens voor me maakt op aanvraag.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, maar dan moet je wel voor genoeg drinken erbij zorgen
en vergeet de mierenetjes nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
zal wel aan west liggen
de net opgevoede van houtjes, holleedertjes, jietjes houtjes enzo kwamen ook allemaal uit west
He Heksjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar zie jij Lavenderr, herstel ik zie haar ookhey lavenderr
Dat denk ik ook, de 3 finalisten zijn ook echt van die populaire hippe smaken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, was eigenlijk gebaseerd op iets wat mijn moeder weleens voor me maakt op aanvraag.
maar te lui en ach ws zou t ook nooit kans maken omdat de markt te klein is
oh gelukkig, lag dus niet aan mijquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He Heksje
Ik mis ook vaak posts, zo raar
Take your mind back - I don't know whenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en deze echt de tekst alleen al, mooi.
yeah, maar dat doe ik al als ik roti wil en bara enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, de 3 finalisten zijn ook echt van die populaire hippe smaken.
Dan moet je je moeder maar weer eens lief aan kijken.
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavondquote:
ja, en daarom is er 1 mierenetje door zijn kop geschotenquote:
deze is mooi wat Deisyy had gepostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavond
Had alles al wel van Joe Jackson, maar na een harddisk crash een half jaar geleden ben ik al mijn mp3's kwijt
Tututuuuutu tututuuuutuquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is mooi wat Deisyy had gepost
nah dat was een mieremetje;)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en daarom is er 1 mierenetje door zijn kop geschoten
Gelukkig vraag jij hetquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dat doe ik al als ik roti wil en bara enzo
sorry moest mieremetje zijn, herstel, maar onze CrimiKenner Gomi wist wie ik bedoeldequote:
Vooral die a capella versie is goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavond
Had alles al wel van Joe Jackson, maar na een harddisk crash een half jaar geleden ben ik al mijn mp3's kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |