ja, en daarom is er 1 mierenetje door zijn kop geschotenquote:
deze is mooi wat Deisyy had gepostquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavond
Had alles al wel van Joe Jackson, maar na een harddisk crash een half jaar geleden ben ik al mijn mp3's kwijt
Tututuuuutu tututuuuutuquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is mooi wat Deisyy had gepost
nah dat was een mieremetje;)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en daarom is er 1 mierenetje door zijn kop geschoten
Gelukkig vraag jij hetquote:
Lekker hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar dat doe ik al als ik roti wil en bara enzo
sorry moest mieremetje zijn, herstel, maar onze CrimiKenner Gomi wist wie ik bedoeldequote:
Vooral die a capella versie is goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Damn, ik moet nog een hoop downloaden vanavond
Had alles al wel van Joe Jackson, maar na een harddisk crash een half jaar geleden ben ik al mijn mp3's kwijt
En wat is een mieremetje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry moest mieremetje zijn, herstel, maar onze CrimiKenner Gomi wist wekl wie ik bedoelde
Crimineel onderlegd bedoel jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
ja... remlof en ik zijn niet zo crimineel begaafd, sorry![]()
dan moet je geen chips etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
Ik zit zo vol dat als ik nu chips zou moeten eten ik alles uitkots
Dat ookquote:
Ow, Johnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even terug scrollen Remlof staat mieremet
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam hetenquote:
eigenlijk heetje die geen sam hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam heten
Jongens, lees eens een krant ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
ja... remlof en ik zijn niet zo crimineel begaafd, sorry![]()
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genietenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |