En wat is een mieremetje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry moest mieremetje zijn, herstel, maar onze CrimiKenner Gomi wist wekl wie ik bedoelde
Crimineel onderlegd bedoel jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
ja... remlof en ik zijn niet zo crimineel begaafd, sorry![]()
dan moet je geen chips etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:36 schreef Laysa het volgende:
Ik zit zo vol dat als ik nu chips zou moeten eten ik alles uitkots
Dat ookquote:
Ow, Johnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even terug scrollen Remlof staat mieremet
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam hetenquote:
eigenlijk heetje die geen sam hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam heten
Jongens, lees eens een krant ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
ja... remlof en ik zijn niet zo crimineel begaafd, sorry![]()
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genietenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hallo, gaan ze straks vragen wie Klepper is, moeten we uitleggen dat die man Sam heten
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genieten
Hihi...dus je zit boven de schoenenwinkel?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit
Die staat ongeveer voor de deur van ons kantoor
Mabel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:42 schreef HiDiHo het volgende:
Die was toch met dat ene wijf ? Op die boot
Dat weet ie dan weer wel![]()
is toch gezelligquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wij hebben hier in nijmegen de tamboerijnvrouw...die staat heul de dag met dr tamboerijn te klepperen...vraag maar aan Remlof die kan dr elke dag van genieten
ah iedereen heeft t nog steeds over amsterdam terwijl dr een hoop in brabant zit ook, maar das minder in the picturequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar de echte criminelen zoals Toon de Soep, Bijs de Sijp die kent niemand meer!![]()
Roofmoord, plundering, brandstichting dat waren nog eens tijden! Toen moesten ze Amsterdam nog uit de klei trekken!
Dat was toch ook een grote crimineel, ach... één pot natquote:
Nee, aan de kant van het busstation.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hihi...dus je zit boven de schoenenwinkel?
Boven de thai?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, aan de kant van het busstation.
klaas? wie kan crimineel zijn metd e naam klaas?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was toch ook een grote crimineel, ach... één pot nat
Amsterdamquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ah iedereen heeft t nog steeds over amsterdam terwijl dr een hoop in brabant zit ook, maar das minder in the picture
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:doe ik ook niet meer hoor een hele zak van die schuimblokken weg eten
Naast de schoenmaker, boven die boetiekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Boven de thai?
Hihien de schoenmaker
ik drink gewoon kanonnetjesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:47 schreef Toverheks het volgende:doe ik ook niet meer hoor een hele zak van die schuimblokken weg eten
gadver hahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk om te zien...
Op de hoekquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Naast de schoenmaker, boven die boetiek
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Ik kom uit het Chicago aan de Maas!
nou...hier had je een familie klaasen en die waren allemaal crimineelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
klaas? wie kan crimineel zijn metd e naam klaas?
Yep, sta regelmatig voor de deur een peuk te roken. Naast die bouwput voor het riool nuquote:
Klaas Bruinsma, oftewel De Dominee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
klaas? wie kan crimineel zijn metd e naam klaas?
Jan Klaassen, de crimineel onder de poppenkastpoppenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nou...hier had je een familie klaasen en die waren allemaal crimineel
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, sta regelmatig voor de deur een peuk te roken. Naast die bouwput voor het riool nu
3 voornamen....toemaarquote:
'Hebben jullie gezien waar ie catrien gelaten heeft, kinderen'quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jan Klaassen, de crimineel onder de poppenkastpoppen
is daar al een boek over verschenen??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond een stukje zitten lezen in het boek Spoedassistentie Hoek van Holland, over de strandrellen vorig jaar.
Indrukwekkend om te lezen.
In de kelder achter een hele dikke muurquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Hebben jullie gezien waar ie catrien gelaten heeft, kinderen'
aan een blok beton ergens in de maasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klaas Bruinsma, oftewel De Dominee.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is daar al een boek over verschenen??
zijn SM keldertje zekerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de kelder achter een hele dikke muur
kijk, dat komt er nou vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En mijn naam is HiDiHoquote:
Nee hoor...das gewoon waar ze al jaren '' woont'' en ze mot nie zeiken want ze hept wel een dak boven dr hoofdquote:
oke.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met persoonlijke verhalen van de betrokken agenten en ook van de moeder van de doodgeschoten jongen.
ik heb een hoop van ze gekend irl en een deel ken ik nog\\deel van de gasten die vastzitten en binnenkort vriijkomen en al naar me gezocht hebbenquote:
Ja, dat was een leuk garpje van jequote:
10-10-'10quote:
Naar je gezocht hebbenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een hoop van ze gekend irl en een deel ken ik nog\deel van de gasten die vastzitten en binnenkort vriijkomen en al naar me gezocht hebben
op een goede manier
allemaal werkgerelateerd enzo
Nee, dat slaat meer op wat je bentquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Toverheks het volgende:
oh, voor jullie raar gaan denken, ik heet niet in het echt Toverheks hoor, dat jullie dat even weten
Ik vraag altijd hoest met heksje! Maar je heet niet eens zo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Toverheks het volgende:
oh, voor jullie raar gaan denken, ik heet niet in het echt Toverheks hoor, dat jullie dat even weten
Nee, Snolliebollie hè?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:03 schreef Toverheks het volgende:
Moorden is toch ook werk voor ze?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een hoop van ze gekend irl en een deel ken ik nog\\deel van de gasten die vastzitten en binnenkort vriijkomen en al naar me gezocht hebben
op een goede manier
allemaal werkgerelateerd enzo
nee op een goede manierquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naar je gezocht hebben![]()
Je hoeft je toch geen zorgen te maken?
Ok Laysaquote:
Heb je er een note van gemaakt?quote:
Jij bent meer van de afpersingen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat is niet kij deel van t werkl waaruit ik ze ken
wie??quote:
Checkquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie??heb ik een note
zeg dat het waar is, dan is het mijn eerste
nee van t laten killenquote:
Daar klopt iets niet.... geen notes is verdachtquote:
Hier: http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe check ik dat??/ waar kan ik dat zien??
Jij bent toch niet....het zal toch niet.....nou vertel.....quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
nee van t laten killen![]()
ik zit in de media en soms kom je die mensen weleens tegenm op je weg bij bepaalde verhalen enzo he
ik heb er nog steeds 1quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb allemaal laffe notes!![]()
Allemaal onterecht van huillies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |