hai Liesje, jij hebt zeker ook geen notes?quote:
Gratis reclame voor mijn webwinkel!quote:
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie sitequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
http://dekardinaal.nl/
Welkom bij de vernieuwde site van
De Kardinaal.
De online bloemist voor particulieren en bedrijven waar u boeketten bloemen, bloemstukken,planten enz... kunt bestellen en wij geven als kwaliteitsbloemist
5 dagen Garantie op al uw bestellingen.
Nein.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, ik vind jou ook typisch iemand voor het fok!maffiaspel, doe je ook een keer mee?
8.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hai Liesje, jij hebt zeker ook geen notes?
staan leuke hebbedingentjes inquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gratis reclame voor mijn webwinkel!
Bandietquote:
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie site
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie site
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Druk met een soort van verantwoordelijk normaal leven op te bouwen = geen tijd voor Fok!verplichtingen.
wat zit je dan te kijken, heb geen zin in op te staan en de tv aan te doen, zit al de hele avond hierquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!
Heb jij een vriendjequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.
Een hele slechte film waar het bloed rond spuitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zit je dan te kijken, heb geen zin in op te staan en de tv aan te doen, zit al de hele avond hier
Blijven kijken...zo vliegen de hoofden enzo weer in het rondquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zapp waar kijken we naar?
Ik zie dansende mensen een liedje zingen over dat bloed lekker is
huh zelfs ik weet datquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij een vriendjesinds kort? of mis ik hier gewoon vanalles door niet terug te lezen
![]()
Slechte trollquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij een vriendjesinds kort? of mis ik hier gewoon vanalles door niet terug te lezen
![]()
oh okequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele slechte film waar het bloed rond spuit
quote:
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele slechte film waar het bloed rond spuit
Toch geen mod hé?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |