quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, wat wil je dan lezen, dat Remlof me uitwoont enzo, je moest eens weten, pppfffttttt als ik thuis kom heb ik spierpijn en kan amper de trap op.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, wat wil je dan lezen, dat Remlof me uitwoont enzo, je moest eens weten, pppfffttttt als ik thuis kom heb ik spierpijn en kan amper de trap op.
Slaap jij ook met remmie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb naar verhouding héél weinig notes. Bovendien heb ik er volgens mij ook een bullshit note van Remmie tussen staan.
quote:Remmie.nl | de heetste verhalen, fotos en films van de geilste jongens
Posted by Remmie | 7 juni 2008. Na jaren van rukken en fantaseren met ... Posted by Remmie | 6 maart 2008. Ik had het jaar ervoor mijn diploma van de Hogere ...
www.remmie.nl/ -
Nee, ik geef 'm af en toe gratis bier, dat zou genoeg moeten zijn.quote:
wft?quote:
http://dekardinaal.nl/quote:
bier voor bewezen diensten?:)quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik geef 'm af en toe gratis bier, dat zou genoeg moeten zijn.
Verder ben ik gewoon een leuke user.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, ik vind jou ook typisch iemand voor het fok!maffiaspel, doe je ook een keer mee?
hai Liesje, jij hebt zeker ook geen notes?quote:
Gratis reclame voor mijn webwinkel!quote:
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie sitequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef remlof het volgende:
[..]
http://dekardinaal.nl/
Welkom bij de vernieuwde site van
De Kardinaal.
De online bloemist voor particulieren en bedrijven waar u boeketten bloemen, bloemstukken,planten enz... kunt bestellen en wij geven als kwaliteitsbloemist
5 dagen Garantie op al uw bestellingen.
Nein.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ian, ik vind jou ook typisch iemand voor het fok!maffiaspel, doe je ook een keer mee?
8.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hai Liesje, jij hebt zeker ook geen notes?
staan leuke hebbedingentjes inquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gratis reclame voor mijn webwinkel!
Bandietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |