Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie site
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Om één of andere reden is dat nog gayer dan die Remmie site
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
Druk met een soort van verantwoordelijk normaal leven op te bouwen = geen tijd voor Fok!verplichtingen.
wat zit je dan te kijken, heb geen zin in op te staan en de tv aan te doen, zit al de hele avond hierquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn webwinkels zijn nooit zo'n succes! De Kardinaal voor al uw kinderfeestjes was ook al een flop!
Heb jij een vriendjequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werk, heb een vriendje, doe een huishouden, en kan het prima combineren.
Een hele slechte film waar het bloed rond spuitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat zit je dan te kijken, heb geen zin in op te staan en de tv aan te doen, zit al de hele avond hier
Blijven kijken...zo vliegen de hoofden enzo weer in het rondquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zapp waar kijken we naar?
Ik zie dansende mensen een liedje zingen over dat bloed lekker is
huh zelfs ik weet datquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij een vriendjesinds kort? of mis ik hier gewoon vanalles door niet terug te lezen
![]()
Slechte trollquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij een vriendjesinds kort? of mis ik hier gewoon vanalles door niet terug te lezen
![]()
oh okequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele slechte film waar het bloed rond spuit
quote:
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een hele slechte film waar het bloed rond spuit
Toch geen mod hé?quote:
jij kan echt alleen maar aan seks denken he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuit
Tis zo slecht dat je wel moet blijven kijkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Kijk dan een film waar er wat anders rond spuit
Moet je nagaan...ik las dat er geen eens inquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij kan echt alleen maar aan seks denken he?
Ik wist het echt nietquote:
Naja, ja een mod dus, en hij heeft geen zin zich voor te stellen aan je want hij zit gebiologeerd naar de film op rtl8 te kijken.quote:
Dat weet jij als geen anderquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
jij kan echt alleen maar aan seks denken he?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ja een mod dus, en hij heeft geen zin zich voor te stellen aan je want hij zit gebiologeerd naar de film op rtl8 te kijken.
maar dart gaat nog wel lukken voor jullie huwelijk toch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ja een mod dus, en hij heeft geen zin zich voor te stellen aan je want hij zit gebiologeerd naar de film op rtl8 te kijken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit weer ga trouwen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dart gaat nog wel lukken voor jullie huwelijk toch?
Zeg nooit nooitquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit weer ga trouwen.
Wiequote:
ah k.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit weer ga trouwen.
waar staat Sp3c eigenlijk voor Liesje??? ja weet wel is je vriend, maar wat betekent zijn nickname.quote:
Tis wel heel geloofwaardig....zag je die ene terug dat graf invallenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik merk dat ik een beetje melig word van dat gegooi met hoofden.
Oh...Defensiequote:
Vroeger had hij een vriendje, waar hij veel mee speelde. Soms mochten ze meedoen met de broer van sp3c, maar dan wel voor spek en bonen. Dat vriendje was dan bonen, en hij was spek. dat vertaald in breezertaal maakt sp3c.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar staat Sp3c eigenlijk voor Liesje??? ja weet wel is je vriend, maar wat betekent zijn nickname.
oke, dus een nickname waar over nagedacht is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger had hij een vriendje, waar hij veel mee speelde. Soms mochten ze meedoen met de broer van sp3c, maar dan wel voor spek en bonen. Dat vriendje was dan bonen, en hij was spek. dat vertaald in breezertaal maakt sp3c.
Ik heb het voorgelezen en hij zegt dat het ongeveer klopt.
Waar komt jouw nickname vandaan dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dus een nickname waar over nagedacht is.
Heequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, dus een nickname waar over nagedacht is.
En de jouwe?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt jouw nickname vandaan dan?
jij hebt ook nagedacht over je nick toch? nick van je opa ofzo?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar komt jouw nickname vandaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |