Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Goed, goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want dat is het natuurlijk niet![]()
![]()
[..]
Heej FerbieHoe is het met je?
misschienquote:Op zondag 10 oktober 2010 02:36 schreef Trevland het volgende:
Nacht Lui![]()
![]()
Hier nog iemand die zo F1 kwali gaat kijken?
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 062 Trevland
02. 054 goldfinger1963
03. 054 Dr_Flash
04. 051 JaniesBrownie
05. 041 LovelyLady
06. 038 Enfermera
07. 023 Giertje
08. 015 suikertaartje
09. 015 naatje_1
10. 014 wel.o.k
11. 006 Ferb
12. 004 DaMart
13. 003 Panda72
14. 003 Ladylike
15. 002 MPG
16. 001 TheFamousMan
17. 001 Dhaha
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zaterdag 9 oktober 2010
003. 214 naatje_1
004. 211 Dr_Flash
040. 086 goldfinger1963
046. 077 Symphonic
051. 069 Trevland
055. 067 BrandX
070. 060 JaniesBrownie
quote:
iddquote:
gewoon betalen hequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GFje* LovelyLady gooit charmes in de strijd
Wordt het mooi?quote:Op zondag 10 oktober 2010 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
GOEEEEEEEDEMORGEN![]()
Ik heb spierpijn![]()
*auw*
Effe ontbijtje erin mikken en dan gaan we weer verder
quote:
Kan je nagaan dit is een foto gemaakt toen het donker wasquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heerlijk licht en ruim enzo
Mogguhquote:
Goedemorgenquote:
Echt waaaaaaaaar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je nagaan dit is een foto gemaakt toen het donker was
[..]
Mogguh
Mooi he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ferriee naaaaiiiiss!![]()
Moggeh allemaal![]()
Morge LLquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi he?
Dit is trouwens bij daglicht
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooi he?
Dit is trouwens bij daglicht
[ afbeelding ]
Morge Marijkequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
LL, ziet er goed uit![]()
Morge Enfequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
Echt onwijs mooi joh!
Dus vandaag nog even bikkelen en dan ligt het erin?
Mogge trev!
Marijk!![]()
Mogge Enderm!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
Echt onwijs mooi joh!
Dus vandaag nog even bikkelen en dan ligt het erin?
Mogge trev!
Marijk!![]()
Mogge Trevquote:
Hoe ist?quote:
Best goed, was gezellig bij vrienden gister, leuk gekolonistquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mogge Enderm!![]()
Hoe is het daar?
[..]
Mogge Trev![]()
Bah, nu moet ik zo gaan schoonmaken en afwassenKrijg bezoek vanmiddag en er moet nodig gezogen, gestoft en afgewassen worden
Kolonisten is tof jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist?
[..]
Best goed, was gezellig bij vrienden gister, leuk gekolonist
Vanochtend lekker ontbeten met mn lief en hij is nu naar 100% tuning beurs ofzoHeb ik lekker een dagje voor mezelf
Hoe ist met jou? Oh, schoonmaken zie ik?
Goed, alleen een beetje lui maarquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist?
[..]
Best goed, was gezellig bij vrienden gister, leuk gekolonist
Vanochtend lekker ontbeten met mn lief en hij is nu naar 100% tuning beurs ofzoHeb ik lekker een dagje voor mezelf
Hoe ist met jou? Oh, schoonmaken zie ik?
Dat staat in het bericht waarop je reageertquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, alleen een beetje lui maardan had ik maar eerder moeten gaan slapen
en hoe is het daar?
Ik had echt eerder moeten gaan slapenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat staat in het bericht waarop je reageert
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kolonisten is tof ja
En een dagje voor jezelf is ook wel eens lekker
Hebben jullie gisteren nou nog kijkers gehad trouwens?
JupEn een beetje hoofdpijnerig maar na wat koffie en ontbijt is dat vast beter
Dus ga maar gewoon even aan de slag, is het klaar straks...
Haha ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 10 oktober 2010 11:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, alleen een beetje lui maardan had ik maar eerder moeten gaan slapen
en hoe is het daar?
Bij mij was het vandaag en ook niet zo laat, eerder vroeg zoals je wel kan zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt leuk.
Nee, helemaal geen kijkers helaasMja. Startersmarkt trekt als laatste aan en ik denk dat de reputatie van onze wijk wellicht ook in ons nadeel werkt. Alhoewel dat meer reputatie is, ik heb er zelf nooit wat van gemerkt maar in de media wordt alles zo opgeblazen
Ook nog hoofdpijn?Pff.. Oh mooi zo, dat scheelt
![]()
Koffie, goed idee
InderdaadKrijg je leuk bezoek vanmiddag?
[..]
Haha ik heb precies hetzelfdeAlhoewel het niet eens zo laat was gister
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:36 schreef Trevland het volgende:
Nacht Lui![]()
![]()
Hier nog iemand die zo F1 kwali gaat kijken?
Ik zag het jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij was het vandaag en ook niet zo laat, eerder vroeg zoals je wel kan zien![]()
[..]
de race zelf heb ik niet gezien, alleen de kwali, ben ik blij dat de race straks nog herhaald wordtquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Ja, jij zat idd F1 te kijken, zag het aan je tweetsMn man is ook fan, maar om zo vroeg uit z'n nest te gaan... nee.
Denk dat hij 'm gaat downloaden en dan morgen kijken ofzo
Ahaaaa. Slimquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
de race zelf heb ik niet gezien, alleen de kwali, ben ik blij dat de race straks nog herhaald wordt
Moggehquote:
Haha ja kan je nog ff rustig aan doen voordat je moet werkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
ik ga me zo maar es douchen en omkleden voor werk
hoef pas half 3 te beginnen maar dan ben ik alvast klaar
uhuh ik hoop alleen wel dat ik niet de hele avond in de huiskamer moet staan dat vind ik niks aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja kan je nog ff rustig aan doen voordat je moet werken
Moggeh ferb!
morguhquote:
Die doe ik al lang niet meer, van die 'oh ja, dit moest ook nog in de was'-wasjes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Zo, wasjes hangen lekker buiten, ben er nu nog wat aan het draaien, manlief kwam ineens met nog wat was op de proppen![]()
Hebben jullie daar niet iemand voor? Gastvrouw/activiteitenbegeleider ofzo? Ik vond dat idd ook nooit echt leukquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik hoop alleen wel dat ik niet de hele avond in de huiskamer moet staan dat vind ik niks aan
Nee, ik doe het ook meestal niet. Maar nu ligt er toch nog wat dus was ik dat gelijk meequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die doe ik al lang niet meer, van die 'oh ja, dit moest ook nog in de was'-wasjes.
Dan heeft ie maar geen schone onderbroeken meer hoor, eigen schuld
trevquote:
solquote:
enferquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet iemand voor? Gastvrouw/activiteitenbegeleider ofzo? Ik vond dat idd ook nooit echt leuk![]()
[..]
Nee, ik doe het ook meestal niet. Maar nu ligt er toch nog wat dus was ik dat gelijk meeEn het is lekker weer buiten dus het droogt megasnel
Middag gf!
nope doen we zelf maybe met ondersteuning van een vrijwilligster en die mogen niet zoveel dus jij doet het meestequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet iemand voor? Gastvrouw/activiteitenbegeleider ofzo? Ik vond dat idd ook nooit echt leuk![]()
+
Pff, wat hopeloos joh.. En de werkdruk wordt ook wel een stuk hoger zo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope doen we zelf maybe met ondersteuning van een vrijwilligster en die mogen niet zoveel dus jij doet het meeste
maar ik heb er geen ruk zin aan want je doet zo weinig
mja want er staat er maar eentje op de gang en die moet iedereen naar bed brengenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff, wat hopeloos joh.. En de werkdruk wordt ook wel een stuk hoger zo.Ja idd..
Echt hequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het toch een mega mooi weer
Dus jullie zijn dan met 2 avonddiensten? Op hoeveel bewoners?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja want er staat er maar eentje op de gang en die moet iedereen naar bed brengen
nou we zijn met zijn 4en tot 9 uur geloof ik want we hebben 2 huiskamers met in totaal geloof ik 30 mensen allemaal dement na 9 uur ben je nog maar met zijn 2en een in de huiskamer en een op de gangquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Dus jullie zijn dan met 2 avonddiensten? Op hoeveel bewoners?
Oh, oké.. Dat valt nog wel redelijk mee. In het huis waar ik werkte had je 2 avonddiensten vanaf 14.30 meestal, en dan een wissel om 18.00 dus 3 mensen om 30 bewoners op bed te krijgen. En dan vaak nog een gastvrouw of iets om de mensen tot een uur of 9 te helpen met eten en spelletjes doen enzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou we zijn met zijn 4en tot 9 uur geloof ik want we hebben 2 huiskamers met in totaal geloof ik 30 mensen allemaal dement na 9 uur ben je nog maar met zijn 2en een in de huiskamer en een op de gang
ferbquote:
quote:
aah okee dat is wel te doen dan jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, oké.. Dat valt nog wel redelijk mee. In het huis waar ik werkte had je 2 avonddiensten vanaf 14.30 meestal, en dan een wissel om 18.00 dus 3 mensen om 30 bewoners op bed te krijgen. En dan vaak nog een gastvrouw of iets om de mensen tot een uur of 9 te helpen met eten en spelletjes doen enzo
quote:
We hadden weer ff wat tegenslagen nu gaat het weer goedquote:
Balen van geen kijkers!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt leuk.
Nee, helemaal geen kijkers helaasMja. Startersmarkt trekt als laatste aan en ik denk dat de reputatie van onze wijk wellicht ook in ons nadeel werkt. Alhoewel dat meer reputatie is, ik heb er zelf nooit wat van gemerkt maar in de media wordt alles zo opgeblazen
Ook nog hoofdpijn?Pff.. Oh mooi zo, dat scheelt
![]()
Koffie, goed idee
InderdaadKrijg je leuk bezoek vanmiddag?
[..]
Haha ik heb precies hetzelfdeAlhoewel het niet eens zo laat was gister
![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Solique het volgende:
Vandaag maar eens relax dagje er van maken. Lekker in de zon met wat muziek erbij.
Het is idd prachtig mooi weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Solique het volgende:
Vandaag maar eens relax dagje er van maken. Lekker in de zon met wat muziek erbij.
mja en ik moet zometeen werkenquote:
Heuull veel succes dan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
We hadden weer ff wat tegenslagen nu gaat het weer goed
lunch is op en nu moeten we nog ff bikkelen want de kinderen moeten we straks ook ophalen
Ja, nouja. Wel verwacht dat er niemand kwam, maar je hoopt toch een beetje hequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen van geen kijkers!En het is irritant ja als je een wijk een bepaalde reputatie heeft die niet klopt... helemaal als je daar potentiele kopers mee misloopt
Alles gedaan, nu alleen nog wasjes draaien![]()
En het is zeker leuk bezoek, het zijn ook Fok!kers, maar ik ken ze niet via Fok!Maar is een heel leuk stel
Dus dat wordt vast gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, het lijkt me niet dat mensen niet komen om een bepaald kleurtje muur....quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heuull veel succes dan!
[..]
Ja, nouja. Wel verwacht dat er niemand kwam, maar je hoopt toch een beetje he
Inderdaad. Ja, ik kan me niet voorstellen wat het verder is, ons huis is in ontzettend goede staat, we hebben er veel aan gedaan toen we erin kwamen en alles ziet er heel netjes uit. Wellicht een kleur op de muur die mensen niet leuk vinden maar that's about it.. En ik hoop toch dat mensen daar doorheen kijken
Mooi!haha, leuk!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme DM met zijn stomme Boekentop 100![]()
Ik heb een veel te lange lijst, nu moet ik gaan KIEZENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wanneer moet die lijst ingeleverd zijn? Ik zou ook nog een top 10 ofzo verzinnen
(al vind ik het ook moeilijk, want wil van alles op 1 zetten enzo
![]()
)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nou, serieus, je hebt echt zulke mensenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet dat mensen niet komen om een bepaald kleurtje muur....
[..]
Voor wanneer moet die lijst ingeleverd zijn? Ik zou ook nog een top 10 ofzo verzinnen
![]()
)
Ehm..25 oktober? Dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor wanneer moet die lijst ingeleverd zijn? Ik zou ook nog een top 10 ofzo verzinnen
![]()
)
Eet smakelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:29 schreef Enfermera het volgende:
Boooooooooooored.
En heb honger. Hm. Misschien moet ik eens wat eten gaan maken.![]()
Thanksquote:
Jammie!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Beetje courgettesoep met een volkoren boterham met kruidensmeerkaas
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammie!
Ik heb nu al zin in het avondeten, roergebakken spitskool met gebakken rijst en runderreepjes
vandaag kook ik trouwens![]()
Jeuuuuuujjjjjquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
DE laatste rij planken gaat er bijna in
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
DE laatste rij planken gaat er bijna in
Hmhm, ik doe uien en knoflook en kerriequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
OehhhhLekkerrr!
Spitskool vind ik ook echt heerlijk, die tijd komt weer iddIk roerbak het vaak met flink wat sjalotten, peper en kerrie, zo lekker!
Oeh, lekker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, ik doe uien en knoflook en kerrie![]()
en sambalsaus![]()
En nu even douchen en straks lekker skypen met mijn pappie en mammie in ver weg land![]()
Paardjeesssquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
wij eten ordinair patatjes... We zijn klaaren nu onderweg naar oma, de jongens ophalen
Mobiel internet chickie, we zijn er al bijnaquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Paardjeesss![]()
[..]
Oeh, lekkerWat goed!!
Doeii![]()
Ahquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mobiel internet chickie, we zijn er al bijna
die katquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ferbquote:
MPGquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
wij eten ordinair patatjes... We zijn klaaren nu onderweg naar oma, de jongens ophalen
iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
Argh, nu heb ik ook zin in patatfriet.
droomquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Ik zou eigenliljk in de tuin moeten werken, maar tussen en half uur en een uur van nu komen de kids thuis en dan moet ik nog wat boodschappen halen. M.a.w. ik zoek een excuus om niet aan de gang te hoeven in de tuin nu.
Oh, ik zie er nog één. Het stikt van de muggen boven de vijver, als ik nu in de tuin aan de gang ga word ik lek gestoken
Ja he?quote:
ik heb de vorige week en vandaag ook de tuin/parking opnieuw gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja he?
Mijn tuin ziet er uit om op te scheiten sinds mijn vriend in het buitenland zit... Moet het echt een keer doen, maar dat roep ik al een maand
en dat vind je ergquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook al![]()
![]()
Nou ga ik voor de bijl gok ik![]()
Iets met runderreepjes en rijst zag ik?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met runderreepjes en rijst zag ik?
Maak maar extra veel, ik ben onderweg...
Okidoki! Tot zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
Iets met runderreepjes en rijst zag ik?
Maak maar extra veel, ik ben onderweg...
Ik ging ervanuit dat die voor later op de avond warenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan gooi ik de extra frikandellen wel weer terug in de vriezer
Ja. Mijn maag vindt gefrituurd voer niet leuk en wraakt zich danquote:
quote:
Inderdaadquote:
niet van die klifhengers gaarne.quote:
Ik trok de vriezer open en kwam tot de ontdekking dat mijn perenijsjes op zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet van die klifhengers gaarne.
Gewoon zeggen wat er is.
Ik wou er nog achteran zeggen "ALS er wat is"quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trok de vriezer open en kwam tot de ontdekking dat mijn perenijsjes op zijn.
Maar mijn perenijsjes zijn echt op!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou er nog achteran zeggen "ALS er wat is"
quote:
Oh Noes!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trok de vriezer open en kwam tot de ontdekking dat mijn perenijsjes op zijn.
Nou en mensquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn perenijsjes zijn echt op!.
Oh ik ook. Ook witte. De hele doos is nog vol zelfs.quote:
Draaaaaaaaaaama.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn perenijsjes zijn echt op!.
Ik ookquote:
Ook. En met nooooooooootjesquote:
Jaquote:
Ik ben bang dat ik me dan niet kan beheersen....quote:
Oeh oeh oehquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
Ja.
* MPG geeft suikerbeeeeeeeeeeb een mini-magnum met noooooooootjes
Nou ja er zijn er toch maar 2 en het zijn tenslotte mini'squote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik me dan niet kan beheersen....![]()
Laat je maar gaan hoorquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik me dan niet kan beheersen....![]()
[..]
Oeh oeh oeh
Delen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja er zijn er toch maar 2 en het zijn tenslotte mini's
* suikertaartje gooit even alle remmen losquote:
Okeequote:
quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet van die klifhengers gaarne.
Gewoon zeggen wat er is.
kennelijkquote:
Jaaquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk de nieuwe NCIS LA kijken
volg jij het ookquote:
Daar had ik eerder vandaag echt enorm veel zin inquote:
lekkerquote:
dat zijn momenteel allemaal oudequote:
ja, vertel mij wat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat zijn momenteel allemaal oude
Voedsel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar had ik eerder vandaag echt enorm veel zin in
of bedoel je de user, want dan moet ik dat denk ik terugnemen![]()
Enjoyquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik zei wel hoi, maar ik ben ook gelijk weer weg![]()
We gaan een film kijken.
Denk ik.
(Net mn blog zitten bijwerken, werd er bijna chagrijnig van, kreeg mn foto's niet zoals ik ze wilde)
kijk zequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik zei wel hoi, maar ik ben ook gelijk weer weg![]()
We gaan een film kijken.
Denk ik.
(Net mn blog zitten bijwerken, werd er bijna chagrijnig van, kreeg mn foto's niet zoals ik ze wilde)
trusten enferquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik ben kapot. Toch best veel gedaan blijkbaar, heb nu weer een beetje last van mn schouder. Magoed, het huis is weer opgeruimd en schoon![]()
Ik ga lekker slapen, morgen weer eventjes werkenTrusten!
Slaap lekker snoetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik ben kapot. Toch best veel gedaan blijkbaar, heb nu weer een beetje last van mn schouder. Magoed, het huis is weer opgeruimd en schoon![]()
Trustequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Welke drie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Die drie overgebleven zelfverzinsmaken van Lays
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Die drie overgebleven zelfverzinsmaken van Lays
Ja, Mango-Red Chilli is heel obviousquote:
Hahaa, ik weet ineens op welke ik ga stemmenquote:
Fijn dromen, Ferbquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Ferb het volgende:
Nja,
Ik ga een slaapje doen![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Liefje! Waar wil je de kusjes op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
* LovelyLady ploft neer ...
Overalquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Liefje! Waar wil je de kusjes op?
Is het mooi geworden? En doe je het nooit meer?
daarom drink ik geen bier als ik vrij benquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
bwooh ik heb geen zin meer n bier![]()
dalek nog ff studio voetbal kijken en dan pitten
trusten ferbquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Ferb het volgende:
Nja,
Ik ga een slaapje doen![]()
Truste iedereen![]()
![]()
een kleine aardappelquote:
ziet er goed uit lovelyquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overal
JA het is heel mooi
![]()
En nee ik was niet van plan om het ooit weer te doen
En dan heb je ineens een totaal andere woonkamerquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overal
JA het is heel mooi
![]()
En nee ik was niet van plan om het ooit weer te doen
Nou... ineens ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heb je ineens een totaal andere woonkamer
Ja, en het ziet er echt goed uit meisquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Geeft nietWe hebben wel eer van ons werk.. als je het laat doen ben je veel geld kwijt
Dat is het bij haar altijdquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef GooseFM het volgende:
Het was gezellig vanmiddag bij Marijkezwolle ^_^
Bellen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het bij haar altijd![]()
mij een beetje vergeten te bellen he![]()
Dank jequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en het ziet er echt goed uit meis
Ja, want ik woon om de hoekquote:
Slaap lekker snoetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dank je
En nu ben ik er even klaar mee, en wens ik jullie allemaal een fijne avond, want moe/spierpijn en morgen weer vroeg op
Trusten allemaal![]()
aah, op die fietsquote:
ja, maar ik snap dat je haar voor je alleen wilde hoorquote:
trusten Lovelyquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je
En nu ben ik er even klaar mee, en wens ik jullie allemaal een fijne avond, want moe/spierpijn en morgen weer vroeg op
Trusten allemaal![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef GooseFM het volgende:
was jij daar ookquote:
Neequote:
Mijn vriendin was er ook!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik snap dat je haar voor je alleen wilde hoor
giertjequote:
quote:
heey Gfquote:
Dat weet ik niet, ik kijk er nooit naarquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef GooseFM het volgende:
The Cardigans op TMF o_O ..... heule vreemde gewaarwording, die draaien toch alleen ontzettende kakmuziek?
WSzquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik kijk er nooit naar
Ik vond het ook heel gezellig dat jullie er waren!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef GooseFM het volgende:
Abend Liebchenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel gezellig dat jullie er waren!![]()
En avond allemaal
marijkequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel gezellig dat jullie er waren!![]()
En avond allemaal
slaap ze MPGquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-10-2010 (i)
01. 045 goldfinger1963
02. 043 suikertaartje
03. 028 Enfermera
04. 017 LovelyLady
05. 016 Ferb
06. 015 MPG
07. 014 Giertje
08. 013 Trevland
09. 012 Dr_Flash
10. 008 Marijkezwolle
11. 006 JaniesBrownie
12. 006 DaMart
13. 005 GooseFM
14. 003 Solique
15. 002 DR34M3R
16. 001 wel.o.k
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 10 oktober 2010
003. 292 naatje_1
015. 148 Symphonic
051. 090 goldfinger1963
072. 075 Pheno
074. 074 Dr_Flash
solquote:
Lovelyquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
*auw*goede*auw*morgen*auw**auw*
*auw*
Op mijn buikquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
Lovely![]()
![]()
ga maar even op je buik liggen![]()
* wel.o.k pakt midelgan
Heyquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op mijn buikElke beweging doet zeer, ben blij dat ik zit
![]()
[..]
HeyMet jou kan ik praten, ik hou ook niet van maandagen
Oh mja het is bij mij gewoon weer het begin van de weekquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef GooseFM het volgende:
[..]Het ligt echt aan de lessen die ik vandaag heb
.
En wat heb jij gedaan dat je zoveel pijn hebt?
Goeiemorgenquote:
hehe...quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh mja het is bij mij gewoon weer het begin van de week
Ik heb van het weekend geklust, laminaat gelegd en nu spierrrrrpijn
[..]
Goeiemorgen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:35 schreef GooseFM het volgende:
[..]
hehe...naja... als het eenmaal ligt dan ligt het ook
Goeiemorgenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:44 schreef DR34M3R het volgende:
Eens zien of mijn charmes voldoende zijn om er ook een bakkie uit te slepen.
Goedemorgen!
Is die voor mij? Tnx!quote:
Dat overkwam mij dus wel een paar jaar geleden, de woningstichting kwam tot de ontdekking dat ze de verkeerde maat leiding in de vloer gelegd hadden tijdens de renovatiequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik was niet van plan om het er volgend weekend er weer uit te halen
Zeg! Geef die koffie eens terug, haal je eigen bakje!quote:
dromerquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zeg! Geef die koffie eens terug, haal je eigen bakje!
oh.. sorryquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dromer
dat is mijn eigen koffie
Hihi!quote:
friemelquote:
Liefquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi!
Kusjes op je auw!
Is het heel erg?
(en hoe blij werd je toen je vanochtend uiteindelijk beneden stond?)
Ook al zo goed bezig geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag nog de electra verder afmaken en dan is het helemaal klaar
quote:
quote:
Kan bijna niet wachten om het te komen bekijkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
nog zo'n klusserquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ah, gewoon blijven zitten dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lief![]()
Het valt wel mee hoor.. zolang ik zit
Ja heel blijEigenlijk wilde ik gisteravond ook niet naar bed
Koen zegt ook de hele tijd WAUWWWWW
quote:
Hoi suikerbeeeeeeeeeeeeebjequote:
Ohjee is het bij jullie ook weer nodig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nog zo'n klusser![]()
[..]
Ah, gewoon blijven zitten dus![]()
Hihi, lekker is dat he? En Koen![]()
![]()
Het wordt hoog tijd dat ik dan nu toch echt binnenkort de muur in de kamer ga schilderen!
ik las suikerbietjequote:
heb jij ook een nieuwe vloerquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
MogguVloer is mooi geworden zeg!
Lovelyladyquote:
Nee, ik had foto's gezienquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij ook een nieuwe vloer![]()
JB![]()
als er maar 16 mensen op een dag posten welquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis wel gemakkelijk om in die top 20 te komen he
Hahaha bedankt voor het compliment, heb net ook 2 wasjes gedraait, ophangen doe ik vanmiddag wel weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had foto's gezienEn t resultaat mag er wezen. Zelf heb ik alleen de was gedaan van t weekend. Geen spierpijn dus
Nee, ja, nou. Ik wil kleur op de muurquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ohjee is het bij jullie ook weer nodig?
de wassen zijn hier ook al gedraaidquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had foto's gezienEn t resultaat mag er wezen. Zelf heb ik alleen de was gedaan van t weekend. Geen spierpijn dus
even de boel dus verfrissenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ja, nou. Ik wil kleur op de muur![]()
En de gordijnen weg en dan iets anders voor het raam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |