Haha ja kan je nog ff rustig aan doen voordat je moet werkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:55 schreef Giertje het volgende:
ik ga me zo maar es douchen en omkleden voor werk
hoef pas half 3 te beginnen maar dan ben ik alvast klaar
uhuh ik hoop alleen wel dat ik niet de hele avond in de huiskamer moet staan dat vind ik niks aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja kan je nog ff rustig aan doen voordat je moet werken
Moggeh ferb!
morguhquote:
Die doe ik al lang niet meer, van die 'oh ja, dit moest ook nog in de was'-wasjes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef Enfermera het volgende:
Zo, wasjes hangen lekker buiten, ben er nu nog wat aan het draaien, manlief kwam ineens met nog wat was op de proppen![]()
Hebben jullie daar niet iemand voor? Gastvrouw/activiteitenbegeleider ofzo? Ik vond dat idd ook nooit echt leukquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh ik hoop alleen wel dat ik niet de hele avond in de huiskamer moet staan dat vind ik niks aan
Nee, ik doe het ook meestal niet. Maar nu ligt er toch nog wat dus was ik dat gelijk meequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die doe ik al lang niet meer, van die 'oh ja, dit moest ook nog in de was'-wasjes.
Dan heeft ie maar geen schone onderbroeken meer hoor, eigen schuld
trevquote:
solquote:
enferquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet iemand voor? Gastvrouw/activiteitenbegeleider ofzo? Ik vond dat idd ook nooit echt leuk![]()
[..]
Nee, ik doe het ook meestal niet. Maar nu ligt er toch nog wat dus was ik dat gelijk meeEn het is lekker weer buiten dus het droogt megasnel
Middag gf!
nope doen we zelf maybe met ondersteuning van een vrijwilligster en die mogen niet zoveel dus jij doet het meestequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hebben jullie daar niet iemand voor? Gastvrouw/activiteitenbegeleider ofzo? Ik vond dat idd ook nooit echt leuk![]()
+
Pff, wat hopeloos joh.. En de werkdruk wordt ook wel een stuk hoger zo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
nope doen we zelf maybe met ondersteuning van een vrijwilligster en die mogen niet zoveel dus jij doet het meeste
maar ik heb er geen ruk zin aan want je doet zo weinig
mja want er staat er maar eentje op de gang en die moet iedereen naar bed brengenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff, wat hopeloos joh.. En de werkdruk wordt ook wel een stuk hoger zo.Ja idd..
Echt hequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het toch een mega mooi weer
Dus jullie zijn dan met 2 avonddiensten? Op hoeveel bewoners?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja want er staat er maar eentje op de gang en die moet iedereen naar bed brengen
nou we zijn met zijn 4en tot 9 uur geloof ik want we hebben 2 huiskamers met in totaal geloof ik 30 mensen allemaal dement na 9 uur ben je nog maar met zijn 2en een in de huiskamer en een op de gangquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he![]()
[..]
Dus jullie zijn dan met 2 avonddiensten? Op hoeveel bewoners?
Oh, oké.. Dat valt nog wel redelijk mee. In het huis waar ik werkte had je 2 avonddiensten vanaf 14.30 meestal, en dan een wissel om 18.00 dus 3 mensen om 30 bewoners op bed te krijgen. En dan vaak nog een gastvrouw of iets om de mensen tot een uur of 9 te helpen met eten en spelletjes doen enzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou we zijn met zijn 4en tot 9 uur geloof ik want we hebben 2 huiskamers met in totaal geloof ik 30 mensen allemaal dement na 9 uur ben je nog maar met zijn 2en een in de huiskamer en een op de gang
ferbquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |