aah okee dat is wel te doen dan jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, oké.. Dat valt nog wel redelijk mee. In het huis waar ik werkte had je 2 avonddiensten vanaf 14.30 meestal, en dan een wissel om 18.00 dus 3 mensen om 30 bewoners op bed te krijgen. En dan vaak nog een gastvrouw of iets om de mensen tot een uur of 9 te helpen met eten en spelletjes doen enzo
quote:
We hadden weer ff wat tegenslagen nu gaat het weer goedquote:
Balen van geen kijkers!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt leuk.
Nee, helemaal geen kijkers helaasMja. Startersmarkt trekt als laatste aan en ik denk dat de reputatie van onze wijk wellicht ook in ons nadeel werkt. Alhoewel dat meer reputatie is, ik heb er zelf nooit wat van gemerkt maar in de media wordt alles zo opgeblazen
Ook nog hoofdpijn?Pff.. Oh mooi zo, dat scheelt
![]()
Koffie, goed idee
InderdaadKrijg je leuk bezoek vanmiddag?
[..]
Haha ik heb precies hetzelfdeAlhoewel het niet eens zo laat was gister
![]()
Ook lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Solique het volgende:
Vandaag maar eens relax dagje er van maken. Lekker in de zon met wat muziek erbij.
Het is idd prachtig mooi weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Solique het volgende:
Vandaag maar eens relax dagje er van maken. Lekker in de zon met wat muziek erbij.
mja en ik moet zometeen werkenquote:
Heuull veel succes dan!quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
We hadden weer ff wat tegenslagen nu gaat het weer goed
lunch is op en nu moeten we nog ff bikkelen want de kinderen moeten we straks ook ophalen
Ja, nouja. Wel verwacht dat er niemand kwam, maar je hoopt toch een beetje hequote:Op zondag 10 oktober 2010 13:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen van geen kijkers!En het is irritant ja als je een wijk een bepaalde reputatie heeft die niet klopt... helemaal als je daar potentiele kopers mee misloopt
Alles gedaan, nu alleen nog wasjes draaien![]()
En het is zeker leuk bezoek, het zijn ook Fok!kers, maar ik ken ze niet via Fok!Maar is een heel leuk stel
Dus dat wordt vast gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja, het lijkt me niet dat mensen niet komen om een bepaald kleurtje muur....quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heuull veel succes dan!
[..]
Ja, nouja. Wel verwacht dat er niemand kwam, maar je hoopt toch een beetje he
Inderdaad. Ja, ik kan me niet voorstellen wat het verder is, ons huis is in ontzettend goede staat, we hebben er veel aan gedaan toen we erin kwamen en alles ziet er heel netjes uit. Wellicht een kleur op de muur die mensen niet leuk vinden maar that's about it.. En ik hoop toch dat mensen daar doorheen kijken
Mooi!haha, leuk!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme DM met zijn stomme Boekentop 100![]()
Ik heb een veel te lange lijst, nu moet ik gaan KIEZENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wanneer moet die lijst ingeleverd zijn? Ik zou ook nog een top 10 ofzo verzinnen
(al vind ik het ook moeilijk, want wil van alles op 1 zetten enzo
![]()
)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nou, serieus, je hebt echt zulke mensenquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me niet dat mensen niet komen om een bepaald kleurtje muur....
[..]
Voor wanneer moet die lijst ingeleverd zijn? Ik zou ook nog een top 10 ofzo verzinnen
![]()
)
Ehm..25 oktober? Dacht ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voor wanneer moet die lijst ingeleverd zijn? Ik zou ook nog een top 10 ofzo verzinnen
![]()
)
Eet smakelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:29 schreef Enfermera het volgende:
Boooooooooooored.
En heb honger. Hm. Misschien moet ik eens wat eten gaan maken.![]()
Thanksquote:
Jammie!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks
Beetje courgettesoep met een volkoren boterham met kruidensmeerkaas
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammie!
Ik heb nu al zin in het avondeten, roergebakken spitskool met gebakken rijst en runderreepjes
vandaag kook ik trouwens![]()
Jeuuuuuujjjjjquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
DE laatste rij planken gaat er bijna in
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
DE laatste rij planken gaat er bijna in
Hmhm, ik doe uien en knoflook en kerriequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef Enfermera het volgende:
OehhhhLekkerrr!
Spitskool vind ik ook echt heerlijk, die tijd komt weer iddIk roerbak het vaak met flink wat sjalotten, peper en kerrie, zo lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |