Daar had ik eerder vandaag echt enorm veel zin inquote:
lekkerquote:
dat zijn momenteel allemaal oudequote:
ja, vertel mij wat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat zijn momenteel allemaal oude
Voedsel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar had ik eerder vandaag echt enorm veel zin in
of bedoel je de user, want dan moet ik dat denk ik terugnemen![]()
Enjoyquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik zei wel hoi, maar ik ben ook gelijk weer weg![]()
We gaan een film kijken.
Denk ik.
(Net mn blog zitten bijwerken, werd er bijna chagrijnig van, kreeg mn foto's niet zoals ik ze wilde)
kijk zequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik zei wel hoi, maar ik ben ook gelijk weer weg![]()
We gaan een film kijken.
Denk ik.
(Net mn blog zitten bijwerken, werd er bijna chagrijnig van, kreeg mn foto's niet zoals ik ze wilde)
trusten enferquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik ben kapot. Toch best veel gedaan blijkbaar, heb nu weer een beetje last van mn schouder. Magoed, het huis is weer opgeruimd en schoon![]()
Ik ga lekker slapen, morgen weer eventjes werkenTrusten!
Slaap lekker snoetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Pff, ik ben kapot. Toch best veel gedaan blijkbaar, heb nu weer een beetje last van mn schouder. Magoed, het huis is weer opgeruimd en schoon![]()
Trustequote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
Welke drie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Die drie overgebleven zelfverzinsmaken van Lays
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Die drie overgebleven zelfverzinsmaken van Lays
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |