Ja, Mango-Red Chilli is heel obviousquote:
Hahaa, ik weet ineens op welke ik ga stemmenquote:
Fijn dromen, Ferbquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Ferb het volgende:
Nja,
Ik ga een slaapje doen![]()
Truste iedereen![]()
![]()
Liefje! Waar wil je de kusjes op?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
* LovelyLady ploft neer ...
Overalquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Liefje! Waar wil je de kusjes op?
Is het mooi geworden? En doe je het nooit meer?
daarom drink ik geen bier als ik vrij benquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
bwooh ik heb geen zin meer n bier![]()
dalek nog ff studio voetbal kijken en dan pitten
trusten ferbquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Ferb het volgende:
Nja,
Ik ga een slaapje doen![]()
Truste iedereen![]()
![]()
een kleine aardappelquote:
ziet er goed uit lovelyquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overal
JA het is heel mooi
![]()
En nee ik was niet van plan om het ooit weer te doen
En dan heb je ineens een totaal andere woonkamerquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overal
JA het is heel mooi
![]()
En nee ik was niet van plan om het ooit weer te doen
Nou... ineens ..quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan heb je ineens een totaal andere woonkamer
Ja, en het ziet er echt goed uit meisquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Geeft nietWe hebben wel eer van ons werk.. als je het laat doen ben je veel geld kwijt
Dat is het bij haar altijdquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef GooseFM het volgende:
Het was gezellig vanmiddag bij Marijkezwolle ^_^
Bellen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het bij haar altijd![]()
mij een beetje vergeten te bellen he![]()
Dank jequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en het ziet er echt goed uit meis
Ja, want ik woon om de hoekquote:
Slaap lekker snoetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dank je
En nu ben ik er even klaar mee, en wens ik jullie allemaal een fijne avond, want moe/spierpijn en morgen weer vroeg op
Trusten allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |