Oeh, lekker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, ik doe uien en knoflook en kerrie![]()
en sambalsaus![]()
En nu even douchen en straks lekker skypen met mijn pappie en mammie in ver weg land![]()
Paardjeesssquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
wij eten ordinair patatjes... We zijn klaaren nu onderweg naar oma, de jongens ophalen
Mobiel internet chickie, we zijn er al bijnaquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Paardjeesss![]()
[..]
Oeh, lekkerWat goed!!
Doeii![]()
Ahquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mobiel internet chickie, we zijn er al bijna
die katquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ferbquote:
MPGquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
wij eten ordinair patatjes... We zijn klaaren nu onderweg naar oma, de jongens ophalen
iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
Argh, nu heb ik ook zin in patatfriet.
droomquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:06 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
Ik zou eigenliljk in de tuin moeten werken, maar tussen en half uur en een uur van nu komen de kids thuis en dan moet ik nog wat boodschappen halen. M.a.w. ik zoek een excuus om niet aan de gang te hoeven in de tuin nu.
Oh, ik zie er nog één. Het stikt van de muggen boven de vijver, als ik nu in de tuin aan de gang ga word ik lek gestoken
Ja he?quote:
ik heb de vorige week en vandaag ook de tuin/parking opnieuw gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja he?
Mijn tuin ziet er uit om op te scheiten sinds mijn vriend in het buitenland zit... Moet het echt een keer doen, maar dat roep ik al een maand
en dat vind je ergquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook al![]()
![]()
Nou ga ik voor de bijl gok ik![]()
Iets met runderreepjes en rijst zag ik?quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Iets met runderreepjes en rijst zag ik?
Maak maar extra veel, ik ben onderweg...
Okidoki! Tot zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:41 schreef MPG het volgende:
Iets met runderreepjes en rijst zag ik?
Maak maar extra veel, ik ben onderweg...
Ik ging ervanuit dat die voor later op de avond warenquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan gooi ik de extra frikandellen wel weer terug in de vriezer
Ja. Mijn maag vindt gefrituurd voer niet leuk en wraakt zich danquote:
quote:
Inderdaadquote:
niet van die klifhengers gaarne.quote:
Ik trok de vriezer open en kwam tot de ontdekking dat mijn perenijsjes op zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet van die klifhengers gaarne.
Gewoon zeggen wat er is.
Ik wou er nog achteran zeggen "ALS er wat is"quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trok de vriezer open en kwam tot de ontdekking dat mijn perenijsjes op zijn.
Maar mijn perenijsjes zijn echt op!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou er nog achteran zeggen "ALS er wat is"
quote:
Oh Noes!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik trok de vriezer open en kwam tot de ontdekking dat mijn perenijsjes op zijn.
Nou en mensquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar mijn perenijsjes zijn echt op!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |