Hihi!quote:
friemelquote:
Liefquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi!
Kusjes op je auw!
Is het heel erg?
(en hoe blij werd je toen je vanochtend uiteindelijk beneden stond?)
Ook al zo goed bezig geweestquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
vandaag nog de electra verder afmaken en dan is het helemaal klaar
quote:
quote:
Kan bijna niet wachten om het te komen bekijkenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
friemel
nog zo'n klusserquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ah, gewoon blijven zitten dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:12 schreef LovelyLady het volgende:
Lief![]()
Het valt wel mee hoor.. zolang ik zit
Ja heel blijEigenlijk wilde ik gisteravond ook niet naar bed
Koen zegt ook de hele tijd WAUWWWWW
quote:
Hoi suikerbeeeeeeeeeeeeebjequote:
Ohjee is het bij jullie ook weer nodig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nog zo'n klusser![]()
[..]
Ah, gewoon blijven zitten dus![]()
Hihi, lekker is dat he? En Koen![]()
![]()
Het wordt hoog tijd dat ik dan nu toch echt binnenkort de muur in de kamer ga schilderen!
ik las suikerbietjequote:
heb jij ook een nieuwe vloerquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
MogguVloer is mooi geworden zeg!
Lovelyladyquote:
Nee, ik had foto's gezienquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb jij ook een nieuwe vloer![]()
JB![]()
als er maar 16 mensen op een dag posten welquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis wel gemakkelijk om in die top 20 te komen he
Hahaha bedankt voor het compliment, heb net ook 2 wasjes gedraait, ophangen doe ik vanmiddag wel weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had foto's gezienEn t resultaat mag er wezen. Zelf heb ik alleen de was gedaan van t weekend. Geen spierpijn dus
Nee, ja, nou. Ik wil kleur op de muurquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ohjee is het bij jullie ook weer nodig?
de wassen zijn hier ook al gedraaidquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik had foto's gezienEn t resultaat mag er wezen. Zelf heb ik alleen de was gedaan van t weekend. Geen spierpijn dus
even de boel dus verfrissenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ja, nou. Ik wil kleur op de muur![]()
En de gordijnen weg en dan iets anders voor het raam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |