quote:Prima tijdOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef thettes het volgende:
Niet een heel vaste poster hier, maar ik liep 1:17:48 bij de damloop 2010.
quote:Zelfs als ik de avond ervoor niet m'n verjaardagsfeestje zou hebben zou ik nog niet gaan, denk ik. Ben het andere jaren weleens van plan geweest maar kon inderdaad m'n bed niet uitkomen en ging dan 's middagsOp woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef No-P het volgende:
Gaan er nog mensen uit Nijmegen de trainingsloop van de Zevenheuvelen lopen op 31 oktober? Ik denk dat ik wel even meeloop, in de 10 of 11 km/h groep als ik zo vroeg kan opstaan.
quote:Is natuurlijk niks speciaals aan, maar ik heb die dag toch een duurloop gepland. Ligt er dus een beetje aan wat ik de avond ervoor ga doen, als dat niet al te gek is loop ik wel mee. En door het verzetten van de tijd lijkt het op 9 uur en dat klinkt al een stuk beter.Op woensdag 20 oktober 2010 21:46 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Zelfs als ik de avond ervoor niet m'n verjaardagsfeestje zou hebben zou ik nog niet gaan, denk ik. Ben het andere jaren weleens van plan geweest maar kon inderdaad m'n bed niet uitkomen en ging dan 's middags.
quote:wat leuk! Tegen die tijd hoop ik wel 12km weer te kunnen halen met wat training. Ik ga 'm in de lijst zetten met mogelijkheden!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Hinder het volgende:
Ingeschreven voor de 12km van de Zandvoort Circuit Run.
Ik ontdekte deze loop van de week ineens.. Lijkt me echt super gaaf om als autosport-fan over dat circuit te lopen.
quote:Tnx. 2 januari is wat overdreven, denk ik, maar die Gaasperplasrun lijkt me wel leuk, zeker dat je je na enige maanden ook alweer je eigen tijd kan aanvallen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:18 schreef beertenderrr het volgende:
@ I.R. Baboon:
Gaasperplas run 18 december Is een mooi rondje, heb er wel een tijdje getraind
Sylversterloop 2 januari
quote:Wat is in hemelsnaam het nut van deze oefeningOp vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef beertenderrr het volgende:
een oefening doen waarbij je eerst in de lucht springt, om vervolgens bij het neerkomen naar de startpositie van een push up te gaan.
quote:klein beetje sprongkracht trainen denk ik, ben er ook nog niet helemaal uitOp vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het nut van deze oefening
quote:burpees dus, die zijn echt killingOp vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
klein beetje sprongkracht trainen denk ik, ben er ook nog niet helemaal uit
quote:blijft hoe dan ook wel een full body exerciseOp vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef beertenderrr het volgende:
nee, we deden geen burpees, want de push up werd overgeslagen. Best zonde, ik zou die er bij doen als je toch bezig bent.
quote:Krijg vaak last van koude handen ondanks dat ik me goed aankleed (2 lagen bovenkleding, lange trainingsbroek).Op zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef Jojogirl het volgende:
Gewoon lekker lopen, want ondanks dat ik het niet echt fijn vind, loop ik met dit weer wel veel lekkerder dan met te warm en droog weer. En dat motiveert me dan wel weer.
quote:Harde wind en regen is voor mij juist een motivatie om harder te lopen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:14 schreef 1517 het volgende:
Ik raak gedemotiveerd door de temperaturen en weersomstandigheden van de laatste paar dagen/week. Wat doen jullie met nat/oud weer?
quote:Volkoren brood is rijk aan complexe koolhydraten en die breken langzaam af. Volgens mij heeft het daar mee te maken. Wit brood heeft daarin tegen snelle koolhydraten.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef beertenderrr het volgende:
e-runner, wat is er mis met brood?dacht dat het juist altijd wel voedzaam was (wit brood niet natuurlijk, maar gewoon bruin volkoren etc). 5 graden is wel erg fris trouwens! En dan 2 uur lang. Moet er niet aan denken
Ik ben overigens 63kg bij 1.73m
Er kan nog wel wat vet af, maar wil eigenlijk niet minder gaan wegen, want er blijft zo weinig over (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).
quote:Mijn plek staat er niet bij, en ik heb net een half uur ijs erop gehadOp zondag 24 oktober 2010 17:35 schreef computergirl het volgende:
blessure-aanwijzer.
Voor koelen is het nooit te laat, en helpt echt
quote:Nee, niks mis met brood maar als je zoveel eet als ik dan gaat dat vervelen. Was ongeveer 16 boterhammen per dag. 's Avonds gewoon avondeten en soms na de training je raadt het al: brood. Nu eet ik gevarieerder en minder brood. Je scheelt meer dan 10 kilo met mij haha, dat scheelt wel een stuk met lopen.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef beertenderrr het volgende:
e-runner, wat is er mis met brood?dacht dat het juist altijd wel voedzaam was (wit brood niet natuurlijk, maar gewoon bruin volkoren etc). 5 graden is wel erg fris trouwens! En dan 2 uur lang. Moet er niet aan denken
Ik ben overigens 63kg bij 1.73m
Er kan nog wel wat vet af, maar wil eigenlijk niet minder gaan wegen, want er blijft zo weinig over (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).
quote:Op zich goed om even niet te lopen, maar je hebt kans dat het weer terugkomt als je gaat trainen.Op zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef kepler het volgende:
Shitzooi...
Net voor het eerst sinds de halve weer wezen lopen, maar na 5 minuten begon ik mn knie alweer te voelen. Nog eens 5 minuten later begon het echt pijn te doen en kon ik niet normaal meer hardlopen
Nu maar twee weken helemaal niet meer hardlopen... Even kijken hoe het dan gaat.
quote:Prima, hele snelle tijden van iedereenOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef Grumpey het volgende:
Ben een tijdje weggeweest, maar was benieuwd naar hoe de marathon van Amsterdam was verlopen voor iedereen
quote:Klinkt goedOp maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Prima, hele snelle tijden van iedereen
Beertender iets van 1:24 geloof ik
Ikzelf op de 1:31, maar wel met een gratis blessure erbij
quote:Op hetzelfde moment terug in dit topic als ik, heb ook iets van 20 delen gemistOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ah, kijk. Dit topic zocht ik eigenlijk. Een tijd terug hier ook gepost met een andere naam: Asics-DS.
Misschien dat Grumpey t zich nog herinnert, want ik had toen nog gelopen voor je universiteit met de Bata
Na een uitstapje naar wielerwedstrijden door tijdgebrek weer terug naar het hardlopen.
Doelen nog steeds hetzelfde. De 1:08 van mn pa op de halve marathon verbreken. Persoonlijke beste tijd is nog altijd 1:13:39, maar dat is alweer een een paar jaar geleden. Nu moet eigenlijk weer opnieuw beginnen en die fietsspieren transformeren. Scheenbenen protesteren nog een beetje.
Happy running
quote:Ook 20 delen niet gelopen, of dat wel?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment terug in dit topic als ik, heb ook iets van 20 delen gemist
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef kepler het volgende:
1:08 op de halve marathon
Dat is toch geen amateur-nivo meer
quote:Regen en wind is soms wel koud maar daar kan ik me goed tegen kleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef The_Hives het volgende:
nou, zie wel op tegen de wind en regen morgenochtend
quote:Eerder 5 ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ook 20 delen niet gelopen, of dat wel?
Leuke graadmeter.
X: 'Hoe lang heb je getraind voor de marathon?'
Y: 'Mwuah, 15 topics'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op een of andere manier lijk ik door deze opmerking ineens 30 jaar ouder voor mijn gevoelOp dinsdag 26 oktober 2010 23:25 schreef beertenderrr het volgende:
Ik kan jullie beiden ook nog wel herinneren, ik was toen net begonnen met posten volgens mij
quote:Naja, hij won ook behoorlijk veel wedstrijden. Maar op de grote nationale wedstrijden kwam hij toch wel te kort hoor. Ook met 2:29 op de hele marathon liep hij goed, maar eigenlijk niet goed genoeg om de boeken in te gaanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef kepler het volgende:
1:08 op de halve marathon
Dat is toch geen amateur-nivo meer
quote:Good ol' timesOp woensdag 27 oktober 2010 08:57 schreef The_Hives het volgende:
ik 'ken' je vaag van vroeger van een of ander online spelletje
quote:Was het World of Warcraft
quote:nee man, HattrickOp woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Was het World of Warcraft?
quote:Fixed
quote:nee man, zit niet zo in die computerwereld. Was een of ander browserspelletje zoals je tegenwoordig al die facebook-spellen hebtOp woensdag 27 oktober 2010 09:48 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Was het World of Warcraft?
quote:
quote:Als ik deze 35k-week overleef ben ik ook omOp woensdag 27 oktober 2010 21:53 schreef 1517 het volgende:
Heb net een docu gekeken van Dr Romanov over pose en ik moet zeggen dat ik om ben!
quote:Als ik het goed begrijp: landen en gewicht op bal van voet, hiel van de grond houden, knieen licht buigen en benen onder het lichaam houden. Vind het een zeer boeiende looptechniek.Op woensdag 27 oktober 2010 21:59 schreef knnth het volgende:
[..]
Als ik deze 35k-week overleef ben ik ook omIk ben er sinds mei mee bezig en ik ga nu voor het eerst in mijn leven over de 60k/maand heen (zit nu op 59, kom uit op ~80k voor oktober). Voorheen was dat onmogelijk door allerlei blessures die terug bleven komen.
quote:Hiel niet geforceerd van de grond houden, dat is een gevolg, geen actie.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef 1517 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp: landen en gewicht op bal van voet, hiel van de grond houden, knieen licht buigen en benen onder het lichaam houden. Vind het een zeer boeiende looptechniek.
Ben jij al volledig om? Ik bedoel loop je nu echt anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |