zijn al aangepastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze even aanpast op de WIKI kan ik de OP nog wel even aanpassen hier
ja, had wel verwacht dat je veel sneller dan mij wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef beertenderrr het volgende:
De eerste keer dat ik de zevenheuvelenloop deed, ben ik er gewoon blind ingegaan. Ik vind het achteraf ook niet de moeite waard om het parcours te gaan verkennen, want zo zwaar is die niet, en je zal ook niet de snelste vrouw zijn![]()
De race is eigenlijk best wel overschat. Kuitenbijter noemen ze het zelf, maar ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehadsterker nog, het is een super snel parcours. Volgens mij is er het onofficiële wereldrecord op de 15km gelopen bij de mannen. Verder is er denk ik niet echt een specifieke training die je in de sportschool kan doen om te wennen aan het naar beneden lopen. Dan zal je toch een paar kleine heuveltjes af moeten gaan lopen denk ik zo. Als je bang bent voor blessures, kan je er natuurlijk ook voor kiezen tijdens de wedstrijd om met de rem erop naar beneden te gaan. Dat doen er best veel namelijk (wat ik ergens niet helemaal begrijp, ik storm liever zo hard mogelijk naar beneden
).
@Hives: 1:10:10 (dat moet echt een keer beter, loop al 2 jaar onder niveau op de DtD)
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze even aanpast op de WIKI kan ik de OP nog wel even aanpassen hier
geen zin in om dat uit te zoekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef annoh het volgende:
Mooizo! Misschien kan de Amsterdam Marathon 2010 ook onder die van 2009?
quote:Volgens mij blijft dat wel hetzelfde: veel cintelbanen en enkele park-parcours hier in Nijmegen in ieder geval hebben ook lussen liggen waardoor je daar dus je tijd kunt meten (oa. in het Goffertpark).. Ik heb 'm gewoon gekocht en kan er nu al 3 jaar nog gewoon mee lopen. Stel anders je vraag voor de zekerheid aan verstrekkers van die chip?Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Hinder het volgende:
Ik zie dat veel organisaties voor de tijdregistratie de 'ChampionChip' gebruiken, maar dat er ook nog veel wedstrijden zijn waar hele andere chips worden gebruikt. Je kunt elke keer zo'n ChampionChip huren voor zo'n ¤2,-, maar je kunt hem natuurlijk ook kopen voor ¤28,-. Ik twijfel erover om hem te gaan kopen. Na een tijdje bespaar je er geld mee natuurlijk, maar zou de ChampionChip nog een paar jaar de standaard blijven of zou dat zomaar kunnen veranderen? Want bij dat laatste is zo'n ding huren natuurlijk veel goedkoper.. Ik ben hiermee nog helemaal niet bekend, dus graag jullie advies.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef The_Hives het volgende:
geen idee. Heb hem toevallig ook deze week gekocht. Verwacht wel dat dit de standaard blijft
quote:Ja, die vertellen mij natuurlijk dat het nog jaren de standaard blijft, zodat ik er eentje koopOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij blijft dat wel hetzelfde: veel cintelbanen en enkele park-parcours hier in Nijmegen in ieder geval hebben ook lussen liggen waardoor je daar dus je tijd kunt meten (oa. in het Goffertpark).. Ik heb 'm gewoon gekocht en kan er nu al 3 jaar nog gewoon mee lopen. Stel anders je vraag voor de zekerheid aan verstrekkers van die chip?
quote:Prima tijdOp woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef thettes het volgende:
Niet een heel vaste poster hier, maar ik liep 1:17:48 bij de damloop 2010.
quote:Zelfs als ik de avond ervoor niet m'n verjaardagsfeestje zou hebben zou ik nog niet gaan, denk ik. Ben het andere jaren weleens van plan geweest maar kon inderdaad m'n bed niet uitkomen en ging dan 's middagsOp woensdag 20 oktober 2010 21:44 schreef No-P het volgende:
Gaan er nog mensen uit Nijmegen de trainingsloop van de Zevenheuvelen lopen op 31 oktober? Ik denk dat ik wel even meeloop, in de 10 of 11 km/h groep als ik zo vroeg kan opstaan.
quote:Is natuurlijk niks speciaals aan, maar ik heb die dag toch een duurloop gepland. Ligt er dus een beetje aan wat ik de avond ervoor ga doen, als dat niet al te gek is loop ik wel mee. En door het verzetten van de tijd lijkt het op 9 uur en dat klinkt al een stuk beter.Op woensdag 20 oktober 2010 21:46 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Zelfs als ik de avond ervoor niet m'n verjaardagsfeestje zou hebben zou ik nog niet gaan, denk ik. Ben het andere jaren weleens van plan geweest maar kon inderdaad m'n bed niet uitkomen en ging dan 's middags.
quote:wat leuk! Tegen die tijd hoop ik wel 12km weer te kunnen halen met wat training. Ik ga 'm in de lijst zetten met mogelijkheden!Op woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef Hinder het volgende:
Ingeschreven voor de 12km van de Zandvoort Circuit Run.
Ik ontdekte deze loop van de week ineens.. Lijkt me echt super gaaf om als autosport-fan over dat circuit te lopen.
quote:Tnx. 2 januari is wat overdreven, denk ik, maar die Gaasperplasrun lijkt me wel leuk, zeker dat je je na enige maanden ook alweer je eigen tijd kan aanvallen.Op donderdag 21 oktober 2010 09:18 schreef beertenderrr het volgende:
@ I.R. Baboon:
Gaasperplas run 18 december Is een mooi rondje, heb er wel een tijdje getraind
Sylversterloop 2 januari
quote:Wat is in hemelsnaam het nut van deze oefeningOp vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef beertenderrr het volgende:
een oefening doen waarbij je eerst in de lucht springt, om vervolgens bij het neerkomen naar de startpositie van een push up te gaan.
quote:klein beetje sprongkracht trainen denk ik, ben er ook nog niet helemaal uitOp vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat is in hemelsnaam het nut van deze oefening
quote:burpees dus, die zijn echt killingOp vrijdag 22 oktober 2010 21:16 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
klein beetje sprongkracht trainen denk ik, ben er ook nog niet helemaal uit
quote:blijft hoe dan ook wel een full body exerciseOp vrijdag 22 oktober 2010 21:23 schreef beertenderrr het volgende:
nee, we deden geen burpees, want de push up werd overgeslagen. Best zonde, ik zou die er bij doen als je toch bezig bent.
quote:Krijg vaak last van koude handen ondanks dat ik me goed aankleed (2 lagen bovenkleding, lange trainingsbroek).Op zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef Jojogirl het volgende:
Gewoon lekker lopen, want ondanks dat ik het niet echt fijn vind, loop ik met dit weer wel veel lekkerder dan met te warm en droog weer. En dat motiveert me dan wel weer.
quote:Harde wind en regen is voor mij juist een motivatie om harder te lopen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:14 schreef 1517 het volgende:
Ik raak gedemotiveerd door de temperaturen en weersomstandigheden van de laatste paar dagen/week. Wat doen jullie met nat/oud weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |