quote:Krijg vaak last van koude handen ondanks dat ik me goed aankleed (2 lagen bovenkleding, lange trainingsbroek).Op zaterdag 23 oktober 2010 16:15 schreef Jojogirl het volgende:
Gewoon lekker lopen, want ondanks dat ik het niet echt fijn vind, loop ik met dit weer wel veel lekkerder dan met te warm en droog weer. En dat motiveert me dan wel weer.
quote:Harde wind en regen is voor mij juist een motivatie om harder te lopen.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:14 schreef 1517 het volgende:
Ik raak gedemotiveerd door de temperaturen en weersomstandigheden van de laatste paar dagen/week. Wat doen jullie met nat/oud weer?
quote:Volkoren brood is rijk aan complexe koolhydraten en die breken langzaam af. Volgens mij heeft het daar mee te maken. Wit brood heeft daarin tegen snelle koolhydraten.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef beertenderrr het volgende:
e-runner, wat is er mis met brood?dacht dat het juist altijd wel voedzaam was (wit brood niet natuurlijk, maar gewoon bruin volkoren etc). 5 graden is wel erg fris trouwens! En dan 2 uur lang. Moet er niet aan denken
Ik ben overigens 63kg bij 1.73m
Er kan nog wel wat vet af, maar wil eigenlijk niet minder gaan wegen, want er blijft zo weinig over (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).
quote:Mijn plek staat er niet bij, en ik heb net een half uur ijs erop gehadOp zondag 24 oktober 2010 17:35 schreef computergirl het volgende:
blessure-aanwijzer.
Voor koelen is het nooit te laat, en helpt echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |