1.27.10quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef The_Hives het volgende:
kunnen jullie nog even de tijden van de Damloop neerzetten? Dan pas ik even de OP aan
Ben blij dat ik niet zo bangig ben ingesteld zeg. Alleen in het Adamse bos loop ik niet in het donker, want daar is geen verlichting en zie je echt geen hand voor de ogen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hier in Nijmegen heb ik waar ik woon een mooi park dat een rondje van 5km heeft en net even iets verder een rondje rond 'n meer dat zo'n 10km is gok ik zo. Wel een leuk rondje, en mooi rustig, alleen zal ik wel 's avonds m'nmee moeten nemen, want 't is niet echt verlicht en vrij rustig daar.. je weet maar nooit
Ondergrond en fijnere omgeving qua uitzichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zo bangig ben ingesteld zeg. Alleen in het Adamse bos loop ik niet in het donker, want daar is geen verlichting en zie je echt geen hand voor de ogen.
Waarom loop je niet ergens anders dan?
in het donker heb je niet echt veel aan een mooi uitzicht. Ik loop in adam gewoon door de stad en langs de Amstel s'avonds, nooit last van zwervers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ondergrond en fijnere omgeving qua uitzicht![]()
en fijn voor jouik loop niet graag in het donker door bosjes waar veel zwervers en ander gespuis ladingen Euroshopper bier zitten weg te drinken
Wat tof!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef mouzzer het volgende:
een trekking door Patagonie van 3,5 week voor de deur staat.
1.20.02quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:29 schreef The_Hives het volgende:
kunnen jullie nog even de tijden van de Damloop neerzetten? Dan pas ik even de OP aan
Nou, westerpark vind ik 's avonds ook wat overdreven (ook écht donker), maar in het Vondelpark maakt het me allemaal niks uit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet zo bangig ben ingesteld zeg. Alleen in het Adamse bos loop ik niet in het donker, want daar is geen verlichting en zie je echt geen hand voor de ogen.
toch een mooie tijd?quote:
nee hoor. We kunnen Fok anders wel sluiten...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
beetje zinloos om daar over in discussie te gaan, vind je niet?
Standaard sportzaken verkopen die ook gewoon, zoals de Perry, maar ik neem aan dat ze daar ook een Run2Day hebben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef Teteteterek het volgende:
Weet iemand in Amsterdam een winkel met een uitgebreid assortiment aan hartslagmeters?
Dat kan hier dus niet. En dan kun je gewoon voor andere plekken kiezen dan de Goffert (ik neem aan dat je dat park bedoelt en daar zou ik ook niet in m'n eentje 's avonds gaan). Want nu maak je jezelf wel afhankelijk van de plannen/avondbestedingen van je vriend en het is juist zo lekker om te kunnen gaan wanneer je wilt (dat is de reden waarom ik niet meer met 'n loopgroep loop, terwijl dat op zich in het donker handiger zou zijn. Ik ben dan afhankelijk van hun rooster).quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
anders zou ik overdag de ruimte wel moeten vinden.
Niet zo snel aangevallen voelen hoor, volgens mij zegt niemand dat je het moet wijzigen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals: voor ons werkt het prima, en wat anderen daarvan vinden is allemaal leuk lief en aardigmaar als het voor ons werkt ga ik het niet wijzigen omdat anderen het niet 'goed' vinden
Zo las ik de post van computergirl wel. Toen ik antwoordde dat ik dus gewoon bleef lopen zoals ik 't nu al doe (met vriend, in 't park, omdat we dat fijn vinden), stelde ze als feit dat ik in het donker toch niets van de omgeving meekreeg (wat niet waar is) en dat ik dus (impliciet) beter kon doen wat zij voorstelde. En als ik dat verkeerd heb opgevat, nou, sorry dan, bij dezequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:23 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Niet zo snel aangevallen voelen hoor, volgens mij zegt niemand dat je het moet wijzigen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef ShadyLane het volgende:
Als ik niet in het donker zou gaan kon ik m'n conditie wel afschrijven, als ik thuiskom uit het werk is het van september t/m maart nu eenmaal donker.
dat heb ik de eerste keer dus ook gedaan en kon daarna 4 dagen amper lopen of gaan zitten, vandaar dat ik me er dit keer beter op voor wil bereidenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef beertenderrr het volgende:
De eerste keer dat ik de zevenheuvelenloop deed, ben ik er gewoon blind ingegaan. Ik vind het achteraf ook niet de moeite waard om het parcours te gaan verkennen, want zo zwaar is die niet, en je zal ook niet de snelste vrouw zijn![]()
Oh shit, ik was van plan geweest de missende topics er nog in te zetten (had in eerste instantie alleen de vorige (46) gedaan), maar ben de rest vergeten. Maar alleen 44 en 45 missen nog nu.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
toch een mooie tijd?
Kan trouwens in het vervolg degene die een nieuw topic opent de link naar het oude topic erbij zetten?
47 is nu gedaan, maar voor het vervolg![]()
als je ze even aanpast op de WIKI kan ik de OP nog wel even aanpassen hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef annoh het volgende:
[..]
Oh shit, ik was van plan geweest de missende topics er nog in te zetten (had in eerste instantie alleen de vorige (46) gedaan), maar ben de rest vergeten. Maar alleen 44 en 45 missen nog nu.
verder geen punt hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:03 schreef annoh het volgende:
[..]
Oh shit, ik was van plan geweest de missende topics er nog in te zetten (had in eerste instantie alleen de vorige (46) gedaan), maar ben de rest vergeten. Maar alleen 44 en 45 missen nog nu.
zijn al aangepastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze even aanpast op de WIKI kan ik de OP nog wel even aanpassen hier
ja, had wel verwacht dat je veel sneller dan mij wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:59 schreef beertenderrr het volgende:
De eerste keer dat ik de zevenheuvelenloop deed, ben ik er gewoon blind ingegaan. Ik vind het achteraf ook niet de moeite waard om het parcours te gaan verkennen, want zo zwaar is die niet, en je zal ook niet de snelste vrouw zijn![]()
De race is eigenlijk best wel overschat. Kuitenbijter noemen ze het zelf, maar ik heb er eigenlijk nog nooit last van gehadsterker nog, het is een super snel parcours. Volgens mij is er het onofficiële wereldrecord op de 15km gelopen bij de mannen. Verder is er denk ik niet echt een specifieke training die je in de sportschool kan doen om te wennen aan het naar beneden lopen. Dan zal je toch een paar kleine heuveltjes af moeten gaan lopen denk ik zo. Als je bang bent voor blessures, kan je er natuurlijk ook voor kiezen tijdens de wedstrijd om met de rem erop naar beneden te gaan. Dat doen er best veel namelijk (wat ik ergens niet helemaal begrijp, ik storm liever zo hard mogelijk naar beneden
).
@Hives: 1:10:10 (dat moet echt een keer beter, loop al 2 jaar onder niveau op de DtD)
Hoe doe ik dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je ze even aanpast op de WIKI kan ik de OP nog wel even aanpassen hier
geen zin in om dat uit te zoekenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:17 schreef annoh het volgende:
Mooizo! Misschien kan de Amsterdam Marathon 2010 ook onder die van 2009?
quote:Volgens mij blijft dat wel hetzelfde: veel cintelbanen en enkele park-parcours hier in Nijmegen in ieder geval hebben ook lussen liggen waardoor je daar dus je tijd kunt meten (oa. in het Goffertpark).. Ik heb 'm gewoon gekocht en kan er nu al 3 jaar nog gewoon mee lopen. Stel anders je vraag voor de zekerheid aan verstrekkers van die chip?Op woensdag 20 oktober 2010 20:52 schreef Hinder het volgende:
Ik zie dat veel organisaties voor de tijdregistratie de 'ChampionChip' gebruiken, maar dat er ook nog veel wedstrijden zijn waar hele andere chips worden gebruikt. Je kunt elke keer zo'n ChampionChip huren voor zo'n ¤2,-, maar je kunt hem natuurlijk ook kopen voor ¤28,-. Ik twijfel erover om hem te gaan kopen. Na een tijdje bespaar je er geld mee natuurlijk, maar zou de ChampionChip nog een paar jaar de standaard blijven of zou dat zomaar kunnen veranderen? Want bij dat laatste is zo'n ding huren natuurlijk veel goedkoper.. Ik ben hiermee nog helemaal niet bekend, dus graag jullie advies.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef The_Hives het volgende:
geen idee. Heb hem toevallig ook deze week gekocht. Verwacht wel dat dit de standaard blijft
quote:Ja, die vertellen mij natuurlijk dat het nog jaren de standaard blijft, zodat ik er eentje koopOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Volgens mij blijft dat wel hetzelfde: veel cintelbanen en enkele park-parcours hier in Nijmegen in ieder geval hebben ook lussen liggen waardoor je daar dus je tijd kunt meten (oa. in het Goffertpark).. Ik heb 'm gewoon gekocht en kan er nu al 3 jaar nog gewoon mee lopen. Stel anders je vraag voor de zekerheid aan verstrekkers van die chip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |