quote:Nee, niks mis met brood maar als je zoveel eet als ik dan gaat dat vervelen. Was ongeveer 16 boterhammen per dag. 's Avonds gewoon avondeten en soms na de training je raadt het al: brood. Nu eet ik gevarieerder en minder brood. Je scheelt meer dan 10 kilo met mij haha, dat scheelt wel een stuk met lopen.Op zondag 24 oktober 2010 16:12 schreef beertenderrr het volgende:
e-runner, wat is er mis met brood?dacht dat het juist altijd wel voedzaam was (wit brood niet natuurlijk, maar gewoon bruin volkoren etc). 5 graden is wel erg fris trouwens! En dan 2 uur lang. Moet er niet aan denken
Ik ben overigens 63kg bij 1.73m
Er kan nog wel wat vet af, maar wil eigenlijk niet minder gaan wegen, want er blijft zo weinig over (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen).
quote:Op zich goed om even niet te lopen, maar je hebt kans dat het weer terugkomt als je gaat trainen.Op zondag 24 oktober 2010 17:15 schreef kepler het volgende:
Shitzooi...
Net voor het eerst sinds de halve weer wezen lopen, maar na 5 minuten begon ik mn knie alweer te voelen. Nog eens 5 minuten later begon het echt pijn te doen en kon ik niet normaal meer hardlopen
Nu maar twee weken helemaal niet meer hardlopen... Even kijken hoe het dan gaat.
quote:Prima, hele snelle tijden van iedereenOp maandag 25 oktober 2010 10:30 schreef Grumpey het volgende:
Ben een tijdje weggeweest, maar was benieuwd naar hoe de marathon van Amsterdam was verlopen voor iedereen
quote:Klinkt goedOp maandag 25 oktober 2010 21:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Prima, hele snelle tijden van iedereen
Beertender iets van 1:24 geloof ik
Ikzelf op de 1:31, maar wel met een gratis blessure erbij
quote:Op hetzelfde moment terug in dit topic als ik, heb ook iets van 20 delen gemistOp dinsdag 26 oktober 2010 11:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ah, kijk. Dit topic zocht ik eigenlijk. Een tijd terug hier ook gepost met een andere naam: Asics-DS.
Misschien dat Grumpey t zich nog herinnert, want ik had toen nog gelopen voor je universiteit met de Bata
Na een uitstapje naar wielerwedstrijden door tijdgebrek weer terug naar het hardlopen.
Doelen nog steeds hetzelfde. De 1:08 van mn pa op de halve marathon verbreken. Persoonlijke beste tijd is nog altijd 1:13:39, maar dat is alweer een een paar jaar geleden. Nu moet eigenlijk weer opnieuw beginnen en die fietsspieren transformeren. Scheenbenen protesteren nog een beetje.
Happy running
quote:Ook 20 delen niet gelopen, of dat wel?Op dinsdag 26 oktober 2010 13:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Op hetzelfde moment terug in dit topic als ik, heb ook iets van 20 delen gemist
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef kepler het volgende:
1:08 op de halve marathon
Dat is toch geen amateur-nivo meer
quote:Regen en wind is soms wel koud maar daar kan ik me goed tegen kleden.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:36 schreef The_Hives het volgende:
nou, zie wel op tegen de wind en regen morgenochtend
quote:Eerder 5 ofzoOp dinsdag 26 oktober 2010 16:11 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ook 20 delen niet gelopen, of dat wel?
Leuke graadmeter.
X: 'Hoe lang heb je getraind voor de marathon?'
Y: 'Mwuah, 15 topics'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op een of andere manier lijk ik door deze opmerking ineens 30 jaar ouder voor mijn gevoelOp dinsdag 26 oktober 2010 23:25 schreef beertenderrr het volgende:
Ik kan jullie beiden ook nog wel herinneren, ik was toen net begonnen met posten volgens mij
quote:Naja, hij won ook behoorlijk veel wedstrijden. Maar op de grote nationale wedstrijden kwam hij toch wel te kort hoor. Ook met 2:29 op de hele marathon liep hij goed, maar eigenlijk niet goed genoeg om de boeken in te gaanOp dinsdag 26 oktober 2010 19:38 schreef kepler het volgende:
1:08 op de halve marathon
Dat is toch geen amateur-nivo meer
quote:Good ol' timesOp woensdag 27 oktober 2010 08:57 schreef The_Hives het volgende:
ik 'ken' je vaag van vroeger van een of ander online spelletje
quote:Was het World of Warcraft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |