Vandaag nog niet buiten geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Vandaag gewoon in een korte broek/t-shirt rondgelopen. Wat een weer
.
zo buiten etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Vandaag gewoon in een korte broek/t-shirt rondgelopen. Wat een weer
.
Prachtig weertje! Het was gewoon warm langs de lijn...quote:
Werk.quote:
Zelfde hier in Maastricht. Lekker op terras gezetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Prachtig weertje! Het was gewoon warm langs de lijn...
Ik ook, na terugkomst op ons eigen sportpark. Lichtelijk teut nuquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde hier in Maastricht. Lekker op terras gezeten.
Ik laat me door die gasten naar m'n werk rijden als het regent. Uiteraard gratis, want het is best een eer voor hun.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rolls Rent uit Heemskerk? Da's zeker waar Sersjee ook altijd z'n auto huurt!
schaam je! Zulk mooi weerquote:
wahahahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
18.10 tot 18.40 op Veronica, 3rd rock from the sun
dat ze die muziek nog kan horen.....Switch baby Switch lijkt me voor haar een beetje dubieus te worden....springt ineens die zanger erop ipv Philquote:
ja he, ik stond toen onder de warme douche, maar het kippevel kwam er gewoon doorheen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik luister nu ff het einde van de MT50...mooi intro voor Hero. en mooi nummer
Wat De Grote Hans zegt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
OEH !!!!!!Roger Sanchez - Another Chance
. Heel bijzonder liedje + clip.
Wat Briggy zegt !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Briggy het volgende:
Lekkere nummers allemaal zo achter elkaar
Ging echt onwijs foutquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:00 schreef Briggy het volgende:
Wat gebeurt er allemaal![]()
lange stilte en dan alles door elkaar
Gefeliciteerd Maurice !@quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef themauster het volgende:
10-10-10 mijn zusje is nu officieel 19! Wel erg dat ik nog precies weet waar ik 19 jaar geleden was
hier is de webcam groen en het geluid weg....quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:12 schreef Briggy het volgende:
Weer het geluid weg, of ligt dat aan mij
Hier hetzelfde...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier is de webcam groen en het geluid weg....
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
iTunes maar aangezet
Deze keer vind ik de tweets van Domien wél geniaalquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
http://twitter.com/#!/Domien Domien twittert het sweet16feestje van zn overbuurmeisje...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef themauster het volgende:
10-10-10 mijn zusje is nu officieel 19! Wel erg dat ik nog precies weet waar ik 19 jaar geleden was
Pics van je zus!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef themauster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ken hem niet, maar blijft kut, vooral omdat het op Schiphol oud gebeurd, en dat concert dinsdag enzo.quote:
kende de beste man ook niet heel goed, alleen van "don't give up on me" van een paar jaar geleden en dat liedje dat ie nu met De Dijk heeft. RIPquote:
Succes, maar vooral enjoyquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben zenuwachtig.....heb straks een date...de 1e in 7jaar....
het enjoy vind ik belangrijkerquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Annemieke draait best aardig sinds ik m aan heb.
Is ze ziek?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Annemieke draait best aardig sinds ik m aan heb.
Is ze ziek?
Heb nog nooit een leuke gehoord. Kansloos item.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond de biecht ook verre van grappig, dat lag dus niet aan mij?
veel wel iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Tja, alles wat ze doet is vrij kansloos he...
Gaat weer een feestjuh wordenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Maaaaaaaarrrrrrrrr zometeen Timur en Rrrrrrrrrrrrramon
Heeeeeerlijkquote:
Ik kan het iedereen aanradenquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:33 schreef alors het volgende:
Ik ben gisteravond geweest en het was echt super! Ze waren de Edison aan het vieren en hadden al een slokje opBij het eerste nummer wilde het geluid niet meewerken, al weet ik niet of dat nou echt niet wilde of een grap was van de geluidsman, de sfeer was daar wel naar namelijk. Toen ging Tim het helemaal akoestisch doen zonder microfoon en versterking, zaal muisstil. Heel erg mooi
Veel nieuwe nummers waarvan ik een paar al in Zwolle had gehoord, helaas geen Only Waiting.
Verder gewoon een heel leuk en goed optreden![]()
We liepen eerst verkeerd en toen liepen we blijkbaar achter de oefenruimte langs en ik hoorde wel gepingel, maar ik dacht dat kun je vast niet zien. Alleen toen ik door het raam keek zag ik daar gewoon Tim en Matthijs zitten oefenen![]()
Voorprogramma Tommy Ebbens was ook goed, dat eerste nummer
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeerlijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etc
Thnx!quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh dit nr ben ik echt zo kotsbeu.
Fireflies
Doet me wel een beetje denken aan de winter en de sneeuw enzoquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Als dat geen huwelijk+kinderen gaat worden.
12:36| Big Brovaz - Nu Flowquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Big Brovaz aanstaande ?
Of is die al geweest ?
Ok, ik zag hem bij 'Now Playing' staan maar toen waren er al 2 andere platen geweest dus ik dacht dan zal die wel aanstaande zijn, niet dus.quote:
nou iddquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:02 schreef Paul-89 het volgende:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om iemand anders zijn geaardheid.
Ik moet vooral heel erg aan Jean Michel Jarre denken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef naatje_1 het volgende:
Muziekkenners, even een vraagje, waar lijkt dat keyboard/synthesyser stukje in dit liedje op:
tuditudituditudi tututututututu (die laatste gaat dan omlaag) is wat vaag in mijn geheugen zit. Misschien iets van trentemöller ofzo?
link?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik moet vooral heel erg aan Jean Michel Jarre denken.
Jean Michel Jarre hoor je te kennen. En ik ben te lui om op te zoeken welke van JMJ me er het meeste aan doet denken. Haast alles, denk ik. Google is your friend, succes!quote:
Ja, ik bedoel dus welke van JMJquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jean Michel Jarre hoor je te kennen. En ik ben te lui om op te zoeken welke van JMJ me er het meeste aan doet denken. Haast alles, denk ik. Google is your friend, succes!
Dat zeg ik, dat zoek je zelf maar uit. Je dacht toch niet da'k op m'n vrije zondagmiddag JMJ ga luisteren?!quote:
Vruchtbare-familie daar.quote:De zanger laat 21 kinderen, 90 kleinkinderen en 20 achterkleinkinderen achter.
Jaaaaaaa leuk, nog nooit zo gehoord, maar ik zong wel gelijk t refrein meequote:
Muziek is neet heel afwijkend misschien iets meer liedjes met Love of zo erin.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb PS radio nog nooit geheel beluisterd, waarmee moet ik het vergelijken en is het een beetje de moeite waard, qua muziek?
Nou idd zegquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef Pino112 het volgende:
Damn, dat lijkt me echt kut als je vanaf je geboorte blind bent![]()
Yup.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kent iemand hier de band: We Were Promised Jetpacks
Stonden @ bevrijdingsfestival hier in Groningen. Heb het zelf helaas niet gezien want het schijnt goed te zijn geweestquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
Kent iemand hier de band: We Were Promised Jetpacks
Spannende periode man. Leuk!quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:23 schreef borisz het volgende:
Scriptieformulier op de mail. NU wachten totdat ik een begeleider toegewezen krijg.
Vreselijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/190384-militaire-parade-in-noordkorea.html
Die loopsessies @ 23.30![]()
![]()
![]()
Net gezien. Wat een land.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:07 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/190384-militaire-parade-in-noordkorea.html
Die loopsessies @ 23.30![]()
![]()
![]()
Opvolger van Electric (Tududududududu) en die van Alphabeat of hoe die ook heetquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! deze is ook gruwelijk ! Nananananana![]()
Wattefack?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
Dit al gezien trouwens? Stond een paar dagen geleden op 3FM.nl en het 3FM YouTube-kanaal:
Jup, preciesquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Opvolger van Electric (Tududududududu) en die van Alphabeat of hoe die ook heet
Maar ik heb het idee dat Paul wat meer wilquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Sofie en Paul hebben echt een leuke chemie.
Haha. Idee heb ik ook. Maar ze heeft al een vriend.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat Paul wat meer wil
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar ik heb het idee dat Paul wat meer wil
Mwah als ik dat zo zie op de cam gaat ze dat ook niet doen, ze heeft al de grootste moeite met het goed invullen van intro's.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
PS Radio is best een leuk programma idd, al vind ik het wel jammer dat Sofie niet eens achter de knoppen plaatsneemt. Ze heeft tenslotte voor d'r studie ook wat met radio gedaan (american studies met als afstudeeropdracht iets met radio in New York).
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Miranda wil naar Engeland, mooi daar blijven muts!
en dit jaar is het weer maandag hoe laat zou het begonnen zijn #durftevragenquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
3FM bestaat vandaag precies 45 jaarHilversum 3 begon op Maandag 11 oktober 1965
Slaapsequote:
Geweldig manquote:Op maandag 11 oktober 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
Lijkt me een mooi excuus voor een stuk taart vandaag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:15 schreef themauster het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi excuus voor een stuk taart vandaag.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Hans![]()
Is t bij jou ook al zulk mooi weer?
Zo dan was jij er wel vroeg bij zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh hier echt niks koud, ook niet om 7.15 toen ik de honden uit liet
Ik ben alweer 3 kwartier op mn werkquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo dan was jij er wel vroeg bij zeg. 't is hier nog 3 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |