Vandaag nog niet buiten geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Vandaag gewoon in een korte broek/t-shirt rondgelopen. Wat een weer
.
zo buiten etenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Vandaag gewoon in een korte broek/t-shirt rondgelopen. Wat een weer
.
Prachtig weertje! Het was gewoon warm langs de lijn...quote:
Werk.quote:
Zelfde hier in Maastricht. Lekker op terras gezetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Prachtig weertje! Het was gewoon warm langs de lijn...
Ik ook, na terugkomst op ons eigen sportpark. Lichtelijk teut nuquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde hier in Maastricht. Lekker op terras gezeten.
Ik laat me door die gasten naar m'n werk rijden als het regent. Uiteraard gratis, want het is best een eer voor hun.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Rolls Rent uit Heemskerk? Da's zeker waar Sersjee ook altijd z'n auto huurt!
schaam je! Zulk mooi weerquote:
wahahahahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
18.10 tot 18.40 op Veronica, 3rd rock from the sun
dat ze die muziek nog kan horen.....Switch baby Switch lijkt me voor haar een beetje dubieus te worden....springt ineens die zanger erop ipv Philquote:
ja he, ik stond toen onder de warme douche, maar het kippevel kwam er gewoon doorheen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik luister nu ff het einde van de MT50...mooi intro voor Hero. en mooi nummer
Wat De Grote Hans zegt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
OEH !!!!!!Roger Sanchez - Another Chance
. Heel bijzonder liedje + clip.
Wat Briggy zegt !quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Briggy het volgende:
Lekkere nummers allemaal zo achter elkaar
Ging echt onwijs foutquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:00 schreef Briggy het volgende:
Wat gebeurt er allemaal![]()
lange stilte en dan alles door elkaar
Gefeliciteerd Maurice !@quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef themauster het volgende:
10-10-10 mijn zusje is nu officieel 19! Wel erg dat ik nog precies weet waar ik 19 jaar geleden was
hier is de webcam groen en het geluid weg....quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:12 schreef Briggy het volgende:
Weer het geluid weg, of ligt dat aan mij
Hier hetzelfde...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier is de webcam groen en het geluid weg....
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
iTunes maar aangezet
Deze keer vind ik de tweets van Domien wél geniaalquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
http://twitter.com/#!/Domien Domien twittert het sweet16feestje van zn overbuurmeisje...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef themauster het volgende:
10-10-10 mijn zusje is nu officieel 19! Wel erg dat ik nog precies weet waar ik 19 jaar geleden was
Pics van je zus!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:04 schreef themauster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ken hem niet, maar blijft kut, vooral omdat het op Schiphol oud gebeurd, en dat concert dinsdag enzo.quote:
kende de beste man ook niet heel goed, alleen van "don't give up on me" van een paar jaar geleden en dat liedje dat ie nu met De Dijk heeft. RIPquote:
Succes, maar vooral enjoyquote:Op zondag 10 oktober 2010 09:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben zenuwachtig.....heb straks een date...de 1e in 7jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |