quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Inderdaad. Mensen die commerciële muziek afkraken alleen omdat het commerciële muziek is.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef reetveter het volgende:
sowieso dat ik nu tegenover een fokker zit![]()
Zeker weer zo'n gast die op een Indo lijktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha serieus ik zit nu tegenover zo'n kk mongool he sowieso dat het een fokker is![]()
.
Duw je oordoppen in de computer dan. Kun je ook muziek luisteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
kankerzooi, ipod leeg. Daar word ik altijd wel niet zo chagrijnig van
Je wordt er niet zo chagrijnig van? watquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
kankerzooi, ipod leeg. Daar word ik altijd wel niet zo chagrijnig van
Dat zijn ook altijd dezelfde die lekker anders willen zijn. Die vonden ook altijd een band al leuk voor ze bekend waren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die commerciële muziek afkraken alleen omdat het commerciële muziek is.Hoe kksad ben je dan.
er zit altijd wel wat leuk hoorbaars tussen, maar het is voornamelijk dezelfde simpele zooi die uitkomt :pquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die commerciële muziek afkraken alleen omdat het commerciële muziek is.Hoe kksad ben je dan.
Haha ja best welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n gast die op een Indo lijkt?
en dan is de band bekend en dan is het niet goed meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef Heff het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd dezelfde die lekker anders willen zijn. Die vonden ook altijd een band al leuk voor ze bekend waren.
Hij voldoet aan alle symptonen. Ongegeneerd in zijn oor pulken, pluizenbol, bierpens, matching broek en vest (lees: beiden beige), hij snuit echt zijn neus om de 2 minuten wat als een misthoorn klinktquote:
Ja en dan afhaken als die band te populair wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef Heff het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd dezelfde die lekker anders willen zijn. Die vonden ook altijd een band al leuk voor ze bekend waren.
Wat heb jij een onnodig negatief beeld van FOK!kers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij voldoet aan alle symptonen. Ongegeneerd in zijn oor pulken, pluizenbol, bierpens, matching broek en vest (lees: beiden beige), hij snuit echt zijn neus om de 2 minuten wat als een misthoorn klinkt. Maar ik kreeg het pas door toen een meisje aan hem vroeg of die naast hem mocht zitten en hij wat wou zeggen maar er gewoon alleen maar wat geluid uit kwam
!
wat kom jij leuk doen dan regenboogforelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha serieus ik zit nu tegenover zo'n kk mongool he sowieso dat het een fokker is![]()
.
Dat is meestal wel zo ja, maar ik kan me er niet aan storen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
er zit altijd wel wat leuk hoorbaars tussen, maar het is voornamelijk dezelfde simpele zooi die uitkomt :p
mweh, ging om het laatste.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb jij een onnodig negatief beeld van FOK!kers.
Bwmghlm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik kreeg het pas door toen een meisje aan hem vroeg of die naast hem mocht zitten en hij wat wou zeggen maar er gewoon alleen maar wat geluid uit kwam!
Jij neemt je computer mee in de trein?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Duw je oordoppen in de computer dan. Kun je ook muziek luisteren.
Ik mis Voe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Lauren Conrad - Angelina Jolie - Miranda Cosgrove - ynuhh - Nicole Scherzinger - Shakira - Victoria Justice - Nigella Lawson
Mooi lijstje.
Die 4e is wel leuk ja. De rest niet zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Lauren Conrad - Angelina Jolie - Miranda Cosgrove - ynuhh - Nicole Scherzinger - Shakira - Victoria Justice - Nigella Lawson
Mooi lijstje.
ik gelukkig ook niet. Want radio, mtv/tmf en de top40 luister/kijk ik toch nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is meestal wel zo ja, maar ik kan me er niet aan storen.
Om een goed gesprek mee te hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Lauren Conrad - Angelina Jolie - Miranda Cosgrove - ynuhh - Nicole Scherzinger - Shakira - Victoria Justice - Nigella Lawson - Voe
Mooi lijstje.
Alleen dan, Chris?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou met allemaal trouwen.
Behalve ynuhh, want dan vindt ze me een freak.
Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Sok. het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel om te praten als ik in t OV zit
Slechte ervaringen met mensen die hun hele levensverhaal zitten te vertellen, t over ex-vriendjes of slecht lopende relaties hebben, en dat ook nog zo hard dat heel de bus mee kan luisteren
Echt weer zo'n autistisch FOK!topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
Is dat zo gek dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij neemt je computer mee in de trein?
zal ik je even opwarmen met een deken en hot cocoquote:
Goed topic, ik heb even een waardige reactie achtergelaten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt weer zo'n autistisch FOK!topic.
Het klinkt zeer verleidelijk en aanlokkelijk enzulks..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
zal ik je even opwarmen met een deken en hot coco
nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het klinkt zeer verleidelijk en aanlokkelijk enzulks..
Geen addertjes wise? [ afbeelding ]
Vooruit dan..quote:
Die zit toch bij de Marine tegenwoordig.quote:
Ja, chicks hosselen.quote:
Hijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zit toch bij de Marine tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit dan..
Maar ik hou je in de gaten knulletje [ afbeelding ]
Ja. Ik verzin het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef Skylark. het volgende:
FIFA 11.
Quote dit met eeneronder als je niet homo bent.
M'n ex.quote:
quote:
quote:
Clownsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Rustig maar jongens, die zit veilig tussen de negers in LA.quote:
quote:Liverpool zal de overname van de club snel willen afronden. Wanneer The Reds er niet in slagen om binnen een week van eigenaar te wisselen, dreigt een puntenaftrek van negen punten, zo meldt de BBC. In dat geval zou Liverpool op -3 én de laatste plaats in de Premier League terechtkomen.
Ff die serveerster ontvoeren dan maar?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rustig maar jongens, die zit veilig tussen de negers in LA.
clowns met een blauwe neusquote:
Ook wel ietwat engquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef MiVer het volgende:
[..]
clowns met een blauwe neus![]()
![]()
o nee, dat zijn mensen die veel drinken
quote:De penningmeester bij Manchester United zal niet met een al te fijn gevoel gaan slapen. De Engelse grootmacht heeft over het afgelopen boekjaar een miljoenenverlies geleden. De club van trainer Sir Alex Ferguson heeft in een eigen verklaring aangegeven dat er een verlies van bijna honderd miljoen euro is geleden.
scooter pech, tijdens rijden scheidt hij er ineens mee uitquote:
Ja! Zij is heel tof.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik durf het niet te vragen.
Dus ik zeg maar gewoon: Erykah Badu!
Bohh da's mooi verrotquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
scooter pech, tijdens rijden scheidt hij er ineens mee uit
moest terug lopen, wel goede training
zo met het ding naar de scooterzaak lopen
Nee we gaan morgen op de Efteling toch elfjes ontvoeren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff die serveerster ontvoeren dan maar?
Snel. Ik heb daar minstens 3 minuten over gedaan hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef reetveter het volgende:
Oh je hebt info snel naar indo veranderd
nee is te doen, maar scooter is zwaar, en als de motor niet loopt heeft ie een natuurlijke remmingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohh da's mooi verrot
Ver lopen dan, naar de scooterzaak?
Echt he, en de volgende keer ga je weer snuiten, al die snot aan je neus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef reetveter het volgende:
Zo'n zakdoek is trouwens kankergoor. Waarom hebben mensen dat. Nu stop je je snot gewoon in je broekzak bweeeh
groningen - roffa. Maar stap in zwolle uit. Echt fantastisch, de trein heeft 20 minuten vertraging waardoor ik mijn aansluiting misquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snel. Ik heb daar minstens 3 minuten over gedaan hoor.
Maar in welke trein zit jij dannn
Op VI stond het in pond, mijn fout.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hmm VI of een verklaring van de club zelf. Welke zou ik geloven? [ afbeelding ]
Elfjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee we gaan morgen op de Efteling toch elfjes ontvoeren?
Niet fijn iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee is te doen, maar scooter is zwaar, en als de motor niet loopt heeft ie een natuurlijke remming
maar balen is het zeker, de week was al dubieus, waarom dit er ook nog bij?
Ja eerlijk, en die gozer heeft nu al minstens 30 x zijn neus gesnotenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, en de volgende keer ga je weer snuiten, al die snot aan je neus.
Dan zijn t van die vieze, opgedroogde, harde klompjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
als ik er 1 voor handen heb doe ik het altijd ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het zo een afknapper als mensen in de trein heel fanatiek een spel spelen op hun iPhone...
bid dat het iets simpels als bougie is, of dat ik gratis een leenscooter krijgquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet fijn idd
Hopelijk blijft t hier bij en gaat er nu weer verbetering komen
ik verbruik 10x10 tissues per weekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou wel zo fijn zijn idd ja.. Ik hoop t voor je!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
bid dat het iets simpels als bougie is, of dat ik gratis een leenscooter krijg
Of een fiets. Of vloek ik nu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
bid dat het iets simpels als bougie is, of dat ik gratis een leenscooter krijg
Thanks voor de visualquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zijn t van die vieze, opgedroogde, harde klompjes
Ik luister meestal muziek met mijn ogen dicht, pure rust.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het zo een afknapper als mensen in de trein heel fanatiek een spel spelen op hun iPhone...
Had je DWDD gezien gisteren?quote:
Je moet niet zoveel visualiseren jijquote:
nee uit jouw mond klinkt altijd muziekquote:
Celine Dion zeker toch wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik luister meestal muziek met mijn ogen dicht, pure rust.
dank je, ik ga eventjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou wel zo fijn zijn idd ja.. Ik hoop t voor je!
Ik zal jou eens visualiseren.quote:
Succes, MiVer!quote:
hier wel...maar het moet gratis, ben vaste klant, ga weer nwe kopen bij hun, ooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
leenscooters doen ze toch bijna niet meer aan?
Dat hondje in je UI maakt me echt nerveusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
leenscooters doen ze toch bijna niet meer aan?
Ok good luck.. Ik ga voor je duimen u_uquote:
Ja, en terechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Had je DWDD gezien gisteren?
Alain Clark die Seedorf helemaal ophemelt!
Vuil vuig aapjequote:
quote:
dit klinkt als Marijke van Helwegen op xtc-pillen.quote:
ik durf er zelf niet eens naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hondje in je UI maakt me echt nerveus
[..]
Ok good luck.. Ik ga voor je duimen u_u
Pinguins FTW
quote:
Facebook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik luister meestal muziek met mijn ogen dicht, pure rust.
Andere UI geen optie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik durf er zelf niet eens naar te kijken
quote:
Nicequote:
hoe drink jij?quote:
quote:
Aw gaan jullie naar de Efteling?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee we gaan morgen op de Efteling toch elfjes ontvoeren?
Ja, nie goed dus, want anders kreeg ik t theelepeltje ook niet bijna in m'n oogquote:
quote:
Hallonquote:
What the....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik had gisteren serieus een stukje grind in een krentenbolbijna mn kies kapot!
K.PERRYquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
• Robben: 'Hé, die dingen op tafel zijn van het zelfde materiaal als mijn lichaam gemaakt.'
W.G.J. Duits
Het was een trollpost.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrijdag is nog gewoon een dag waarop mensen moeten werken en naar school hoor.
Ik ben meer geïnteresseerd in die vrouw naast Robben (rechts)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
• Robben: 'Hé, die dingen op tafel zijn van het zelfde materiaal als mijn lichaam gemaakt.'
W.G.J. Duits
Allebei die moppiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in die vrouw naast Robben (rechts)
Joahquote:
Auwquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in die vrouw naast Robben (rechts)
"Moppies"quote:
Hij focust zich gewoon op die glazen zodat zijn ogen niet afdwalen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
W.G.J. Duits
Ik zweer je, ze wou een radslag makenquote:
Hmm, vandaag maar ff terugsturen dan.quote:
Wetten Das. Was zondag geloof ik. Ik kijk het nooit verder, zapte er toen toevallig langs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Welk programma was dat dan, dat Robben en Mila Jovovich en Katy Perry er waren
Werkze!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga richting huis. Werken in coffeecafe's.
HAAA HAAA BOBBY HEEFT BADSPEELTJESquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, vandaag maar ff terugsturen dan.
Zo'n café met allemaal lekkere koffie's en chocolademelk en blueberrymuffins en brownies enzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga richting huis. Werken in coffeecafe's.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAAA HAAA BOBBY HEEFT BADSPEELTJES-----> [ afbeelding ]
quote:
Ja en wifi en veel hippe mensen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zo'n café met allemaal lekkere koffie's en chocolademelk en blueberrymuffins en brownies enzo?
halloquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef reetveter het volgende:
aansluiting op 1 minuut gemist. Kanker.
Die is net weg:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
halloik kom even kijken of er kwaliteit aanwezig is
quote:
We hebben liever dat je het woord "depressie" gebruikt ipv "kanker".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef reetveter het volgende:
aansluiting op 1 minuut gemist. Kanker.
ik wacht welquote:
Kanker is in de zin van reetveter alleen bedoelt om meer nadruk te leggen en verwijst dus ook niet naar de ziekte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben liever dat je het woord "depressie" gebruikt ipv "kanker".
Ik wou hier een geweldige reactie op geven, maar nu weet ik t niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die krijg ik zometeen ja als dit zo doorgaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh goeie godquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die krijg ik zometeen ja als dit zo doorgaat
Ja, maar we hebben liever dat "kanker" niet als krachtterm gebruikt wordt, dit in verband met de ziekte en aangezien een depressie niks meer dan aanstellerij is en toch niet waarneembaar is, is dat een prima alternatieve krachtterm zonder dat je daar mensen mee kwetst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kanker is in de zin van reetveter alleen bedoelt om meer nadruk te leggen en verwijst dus ook niet naar de ziekte.
platjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hippe mensen.
Ik krijg jeuk van die uitdrukking.
Oh goeie godquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben liever dat "kanker" niet als krachtterm gebruikt wordt, dit in verband met de ziekte en aangezien een depressie niks meer dan aanstellerij is en toch niet waarneembaar is, is dat een prima alternatieve krachtterm zonder dat je daar mensen mee kwetst.
Ik durfde hier eerst geen opmerking over te maken, maar nu Chris naar voren komt durf ik dat ook wel en sluit ik me aan bij zijn mening.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hippe mensen.
Ik krijg jeuk van die uitdrukking.
terechte klachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben liever dat "kanker" niet als krachtterm gebruikt wordt, dit in verband met de ziekte en aangezien een depressie niks meer dan aanstellerij is en toch niet waarneembaar is, is dat een prima alternatieve krachtterm zonder dat je daar mensen mee kwetst.
Nee, want het woord is niet zo krachtig als kanker. Tja als ze kanker gewoon 'duffel' of een ander woord dat zacht in de mond ligt hadden genoemd had niemand er ooit mee gescholden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh goeie g.........quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rond die streek heb ik sowieso al chronische jeuk.
Ik durf het nu ook wel, maar eerst durfde ik zelfs niet te reageren met hoogstens 'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik durfde hier eerst geen opmerking over te maken, maar nu Chris naar voren komt durf ik dat ook wel en sluit ik me aan bij zijn mening.
Da's wel vaker bij vrouwen. Dat zij iets zeggen maar het tegenovergestelde bedoelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:16 schreef Chai het volgende:
Als iets 'hip' genoemd wordt betekend het meestal dat het dat juist niet is.
skesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's wel vaker bij vrouwen. Dat zij iets zeggen maar het tegenovergestelde bedoelen.
Ik ken hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Rond die streek heb ik sowieso al chronische jeuk.
Geklikt omdat ik een zwak voor je heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef Maisnon het volgende:
dubbelyoutube wissen elkaars aanklikpotentie uit
Ja, je had m'n broer ook te pakken.. Dat krijg je van teveel zuipenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, die ene avond dat ik bij jou thuis was en we enorm dronken raakten, bedankt hè.
Ik denk niet dat het jouw muziek isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geklikt omdat ik een zwak voor je heb.
Waarom post je het dan verdomme?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jouw muziek is
Beste mevrouw Chai, het is gewoon uiterst verwarrend. Wanneer men bijvoorbeeld iemand een kankerlijer noemt, weet ik niet of ik medelijden met die persoon moet hebben omdat die persoon aan kanker lijdt, of hem moet hekelen omdat het een klootzak is. Depressielijer daarentegen zou dan, wederom, een beter alternatief zijn want dan is de persoon een kwestie of een aansteller, of een klootzak. Beiden negatief dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want het woord is niet zo krachtig als kanker. Tja als ze kanker gewoon 'duffel' of een ander woord dat zacht in de mond ligt hadden genoemd had niemand er ooit mee gescholden.
En dat jij het gelijk moet verbinden met de ziekte kanker terwijl dit er niet mee wordt bedoelt is jouw probleem.
Ik wist niet eens dat er een videoclip bij was.quote:
Inderdaad, ik vind het kut.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het jouw muziek is
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beste mevrouw Chai, het is gewoon uiterst verwarrend. Wanneer men bijvoorbeeld iemand een kankerlijer noemt, weet ik niet of ik medelijden met die persoon moet hebben omdat die persoon aan kanker lijdt, of hem moet hekelen omdat het een klootzak is. Depressielijer daarentegen zou dan, wederom, een beter alternatief zijn want dan is de persoon een kwestie of een aansteller, of een klootzak. Beiden negatief dus.
Dat komt omdat je wat een vocoder aan zo'n stem toevoegd, ook omhoog en omlaag moet laten gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef Lakitu het volgende:
autotunen kan helemaal niet met vocoder. Tenminste ik kan het niet. Ik kan alleen robotstemmetjes ervan maken.
Ik ook niet.. I accidentally stumbled upon itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een videoclip bij was.
Dat doen we wel op onze eerste datequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen voor Chriz muziek post
maar hoequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je wat een vocoder aan zo'n stem toevoegd, ook omhoog en omlaag moet laten gaan.
Als dat een constante toon is krijg je een robot effect
Autist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:35 schreef Dqod het volgende:
Ff je oordopjes uitdoen en dan direct al weer allemaal nutteloze onzinverhaaltjes aan moeten horen
FL. En ik heb Antares Autotune. Maar volgens mij begint het te lukken, ik probeer het nu met dat autotune programma met een midi out kanaal en dat klinkt welquote:
Ik vergeef je onwetendheid.. Ga hier maar es een paar dagen zitten met die desbetreffende persoonquote:
Gelukkig maar!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MiVer het volgende:
hij doet het weer![]()
was iets simpels met bougie, snoertje en ringen, 5 euro
Ik werd na 10 minuten al gek van die persoon ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vergeef je onwetendheid.. Ga hier maar es een paar dagen zitten met die desbetreffende persoon
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MiVer het volgende:
hij doet het weer![]()
was iets simpels met bougie, snoertje en ringen, 5 euro
Jij begrijpt mijn pijntjes u_uquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werd na 10 minuten al gek van die persoon ja.
Tof! Corazon heet het in Amersfoort.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kom een keertje langs! Waar is het en welke koffie moet ik echt proberen!
Best groot! Heeft het nog wel iets gezelligs dan omdat het zo'n open grote ruimte is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof! Corazon heet het in Amersfoort.
Anyway, ik bedoelde eigenlijk yuppen. Maar ja.
Is dit een instinkertje?quote:
Amersfoort? Daar kom ik straks langs. Tot zo!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof! Corazon heet het in Amersfoort.
Anyway, ik bedoelde eigenlijk yuppen. Maar ja.
quote:
Kiek um goanquote:
Ja, zo ziet Chris eruit in het weekend.quote:
Oh, op de foto's lijkt het best groot, maar het is best wel knus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Best groot! Heeft het nog wel iets gezelligs dan omdat het zo'n open grote ruimte is?
Oké! Tot zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amersfoort? Daar kom ik straks langs. Tot zo!
Was het maar waar, dan zou ik het hele weekend met mezelf spelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo ziet Chris eruit in het weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, op de foto's lijkt het best groot, maar het is best wel knus.
In dat geval zou ik Chris wel geven jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo ziet Chris eruit in het weekend.
Heb je weer van het groene goud lopen te snoepen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval zou ik Chris wel geven ja
Njaaaaa.. Ligt eraan wat er in dat broekje zit
Oh.. Zo voel ik me nu trouwens:
[ afbeelding ]
Ik kom er vandaan. Nu lig ik thuis op de bank.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja dat is echt een must bij dat soort cafétjes. Succes en veel plezier
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan. Nu lig ik thuis op de bank.
Was t maar zo'n feestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je weer van het groene goud lopen te snoepen?
Zal ik wat guaranathee voor je zetten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan. Nu lig ik thuis op de bank.
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken deze SC te verlaten, wij dulden hier alleen mensen met een depressie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was t maar zo'n feest
Moet je nagaan dat ik t dus niet eens nodig heb om me zo te voelen
Guanothee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal ik wat guaranathee voor je zetten?
Echt he. Beetje vrolijk lopen doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken deze SC te verlaten, wij dulden hier alleen mensen met een depressie.
Ik zit in m'n manische periodequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken deze SC te verlaten, wij dulden hier alleen mensen met een depressie.
Nee, dank je. Energie genoeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal ik wat guaranathee voor je zetten?
Wat geakkkquote:
kom danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat geakkk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Dit blijf ik echt geweldig vindendus niet de originele maar deze versie
Ik ben bang vandaagquote:
playboyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Hai.
Net terug uit Utrecht (industriele beurs) maar daar zijn best veel meisjes met een leuke persoonlijkheid zeg
Ik was ook in Utrecht. Maar niet op de beurs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Hai.
Net terug uit Utrecht (industriele beurs) maar daar zijn best veel meisjes met een leuke persoonlijkheid zeg
Ja best leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was ook in Utrecht. Maar niet op de beurs.
Hoe was het gisteravond trouwens?
Gebakken aardappels met geroerbakte verse groentes en gehaktquote:
lekkel lekkel. ik heb al pannenkoeken opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met geroerbakte verse groentes en gehakt
Hahaha hmmmm pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekkel lekkel. ik heb al pannenkoeken op4 stuks en 2 voor als ik vannacht thuiskom
quote:
Oeh tof!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja best leuk.
O.a. Joey Suki en Hardwell waren er als dj (hoeveel zouden die eig krijgen voor zo'n gig?) dus de muziek was echt![]()
6 euro entree per persoon.. 500 max waren er? (wrs minder)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:38 schreef reetveter het volgende:
Die DJ´s krijgen per uurtje wel een aantal duizend.
Maakt hun toch niet uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
6 euro entree per persoon.. 500 max waren er? (wrs minder)
Dan kom je nog maar op 3000 uit.
Dit was een open feest op een studentenvereniging.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maakt hun toch niet uit? Als ze maar betaald krijgen. Zo'n club verdient nog genoeg met drank en alles. En ze hoeven niet per se winst te maken als het de club een goede naam geeft. Als het maar niet te vaak gebeurd.
Ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit was een open feest op een studentenvereniging.
Vraag me af hoe zij het dan hebben gedaan.. drank kostte ook vrijwel niks.
Mwa, het is door de weeks hè, ik denk dat de prijzen dan lager liggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso wel meer als die echt goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |