Ja, zo ziet Chris eruit in het weekend.quote:
Oh, op de foto's lijkt het best groot, maar het is best wel knus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Best groot! Heeft het nog wel iets gezelligs dan omdat het zo'n open grote ruimte is?
Oké! Tot zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Amersfoort? Daar kom ik straks langs. Tot zo!
Was het maar waar, dan zou ik het hele weekend met mezelf spelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo ziet Chris eruit in het weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, op de foto's lijkt het best groot, maar het is best wel knus.
In dat geval zou ik Chris wel geven jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo ziet Chris eruit in het weekend.
Heb je weer van het groene goud lopen te snoepen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
In dat geval zou ik Chris wel geven ja
Njaaaaa.. Ligt eraan wat er in dat broekje zit
Oh.. Zo voel ik me nu trouwens:
[ afbeelding ]
Ik kom er vandaan. Nu lig ik thuis op de bank.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]ja dat is echt een must bij dat soort cafétjes. Succes en veel plezier
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan. Nu lig ik thuis op de bank.
Was t maar zo'n feestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je weer van het groene goud lopen te snoepen?
Zal ik wat guaranathee voor je zetten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kom er vandaan. Nu lig ik thuis op de bank.
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken deze SC te verlaten, wij dulden hier alleen mensen met een depressie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Was t maar zo'n feest
Moet je nagaan dat ik t dus niet eens nodig heb om me zo te voelen
Guanothee?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal ik wat guaranathee voor je zetten?
Echt he. Beetje vrolijk lopen doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken deze SC te verlaten, wij dulden hier alleen mensen met een depressie.
Ik zit in m'n manische periodequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan wil ik je vriendelijk verzoeken deze SC te verlaten, wij dulden hier alleen mensen met een depressie.
Nee, dank je. Energie genoeg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zal ik wat guaranathee voor je zetten?
Wat geakkkquote:
kom danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat geakkk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:09 schreef Maisnon het volgende:
Dit blijf ik echt geweldig vindendus niet de originele maar deze versie
Ik ben bang vandaagquote:
playboyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Hai.
Net terug uit Utrecht (industriele beurs) maar daar zijn best veel meisjes met een leuke persoonlijkheid zeg
Ik was ook in Utrecht. Maar niet op de beurs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Hai.
Net terug uit Utrecht (industriele beurs) maar daar zijn best veel meisjes met een leuke persoonlijkheid zeg
Ja best leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was ook in Utrecht. Maar niet op de beurs.
Hoe was het gisteravond trouwens?
Gebakken aardappels met geroerbakte verse groentes en gehaktquote:
lekkel lekkel. ik heb al pannenkoeken opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met geroerbakte verse groentes en gehakt
Hahaha hmmmm pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekkel lekkel. ik heb al pannenkoeken op4 stuks en 2 voor als ik vannacht thuiskom
quote:
Oeh tof!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja best leuk.
O.a. Joey Suki en Hardwell waren er als dj (hoeveel zouden die eig krijgen voor zo'n gig?) dus de muziek was echt![]()
6 euro entree per persoon.. 500 max waren er? (wrs minder)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:38 schreef reetveter het volgende:
Die DJ´s krijgen per uurtje wel een aantal duizend.
Maakt hun toch niet uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
6 euro entree per persoon.. 500 max waren er? (wrs minder)
Dan kom je nog maar op 3000 uit.
Dit was een open feest op een studentenvereniging.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maakt hun toch niet uit? Als ze maar betaald krijgen. Zo'n club verdient nog genoeg met drank en alles. En ze hoeven niet per se winst te maken als het de club een goede naam geeft. Als het maar niet te vaak gebeurd.
Ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit was een open feest op een studentenvereniging.
Vraag me af hoe zij het dan hebben gedaan.. drank kostte ook vrijwel niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |