Dat komt omdat je wat een vocoder aan zo'n stem toevoegd, ook omhoog en omlaag moet laten gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef Lakitu het volgende:
autotunen kan helemaal niet met vocoder. Tenminste ik kan het niet. Ik kan alleen robotstemmetjes ervan maken.
Ik ook niet.. I accidentally stumbled upon itquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een videoclip bij was.
Dat doen we wel op onze eerste datequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Omdat ik niet alleen voor Chriz muziek post
maar hoequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je wat een vocoder aan zo'n stem toevoegd, ook omhoog en omlaag moet laten gaan.
Als dat een constante toon is krijg je een robot effect
Autist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:35 schreef Dqod het volgende:
Ff je oordopjes uitdoen en dan direct al weer allemaal nutteloze onzinverhaaltjes aan moeten horen
FL. En ik heb Antares Autotune. Maar volgens mij begint het te lukken, ik probeer het nu met dat autotune programma met een midi out kanaal en dat klinkt welquote:
Ik vergeef je onwetendheid.. Ga hier maar es een paar dagen zitten met die desbetreffende persoonquote:
Gelukkig maar!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MiVer het volgende:
hij doet het weer![]()
was iets simpels met bougie, snoertje en ringen, 5 euro
Ik werd na 10 minuten al gek van die persoon ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vergeef je onwetendheid.. Ga hier maar es een paar dagen zitten met die desbetreffende persoon
Mooi zo!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:42 schreef MiVer het volgende:
hij doet het weer![]()
was iets simpels met bougie, snoertje en ringen, 5 euro
Jij begrijpt mijn pijntjes u_uquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werd na 10 minuten al gek van die persoon ja.
Tof! Corazon heet het in Amersfoort.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kom een keertje langs! Waar is het en welke koffie moet ik echt proberen!
Best groot! Heeft het nog wel iets gezelligs dan omdat het zo'n open grote ruimte is?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof! Corazon heet het in Amersfoort.
Anyway, ik bedoelde eigenlijk yuppen. Maar ja.
Is dit een instinkertje?quote:
Amersfoort? Daar kom ik straks langs. Tot zo!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tof! Corazon heet het in Amersfoort.
Anyway, ik bedoelde eigenlijk yuppen. Maar ja.
quote:
Kiek um goanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |