Ik was ook in Utrecht. Maar niet op de beurs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:53 schreef MouzurX het volgende:
Hai.
Net terug uit Utrecht (industriele beurs) maar daar zijn best veel meisjes met een leuke persoonlijkheid zeg
Ja best leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik was ook in Utrecht. Maar niet op de beurs.
Hoe was het gisteravond trouwens?
Gebakken aardappels met geroerbakte verse groentes en gehaktquote:
lekkel lekkel. ik heb al pannenkoeken opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gebakken aardappels met geroerbakte verse groentes en gehakt
Hahaha hmmmm pannenkoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lekkel lekkel. ik heb al pannenkoeken op4 stuks en 2 voor als ik vannacht thuiskom
quote:
Oeh tof!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja best leuk.
O.a. Joey Suki en Hardwell waren er als dj (hoeveel zouden die eig krijgen voor zo'n gig?) dus de muziek was echt![]()
6 euro entree per persoon.. 500 max waren er? (wrs minder)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:38 schreef reetveter het volgende:
Die DJ´s krijgen per uurtje wel een aantal duizend.
Maakt hun toch niet uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
6 euro entree per persoon.. 500 max waren er? (wrs minder)
Dan kom je nog maar op 3000 uit.
Dit was een open feest op een studentenvereniging.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maakt hun toch niet uit? Als ze maar betaald krijgen. Zo'n club verdient nog genoeg met drank en alles. En ze hoeven niet per se winst te maken als het de club een goede naam geeft. Als het maar niet te vaak gebeurd.
Ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit was een open feest op een studentenvereniging.
Vraag me af hoe zij het dan hebben gedaan.. drank kostte ook vrijwel niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |