Nee we gaan morgen op de Efteling toch elfjes ontvoeren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff die serveerster ontvoeren dan maar?
Snel. Ik heb daar minstens 3 minuten over gedaan hoor.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef reetveter het volgende:
Oh je hebt info snel naar indo veranderd
nee is te doen, maar scooter is zwaar, en als de motor niet loopt heeft ie een natuurlijke remmingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohh da's mooi verrot
Ver lopen dan, naar de scooterzaak?
Echt he, en de volgende keer ga je weer snuiten, al die snot aan je neus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef reetveter het volgende:
Zo'n zakdoek is trouwens kankergoor. Waarom hebben mensen dat. Nu stop je je snot gewoon in je broekzak bweeeh
groningen - roffa. Maar stap in zwolle uit. Echt fantastisch, de trein heeft 20 minuten vertraging waardoor ik mijn aansluiting misquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Snel. Ik heb daar minstens 3 minuten over gedaan hoor.
Maar in welke trein zit jij dannn
Op VI stond het in pond, mijn fout.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hmm VI of een verklaring van de club zelf. Welke zou ik geloven? [ afbeelding ]
Elfjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee we gaan morgen op de Efteling toch elfjes ontvoeren?
Niet fijn iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:24 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee is te doen, maar scooter is zwaar, en als de motor niet loopt heeft ie een natuurlijke remming
maar balen is het zeker, de week was al dubieus, waarom dit er ook nog bij?
Ja eerlijk, en die gozer heeft nu al minstens 30 x zijn neus gesnotenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, en de volgende keer ga je weer snuiten, al die snot aan je neus.
Dan zijn t van die vieze, opgedroogde, harde klompjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
als ik er 1 voor handen heb doe ik het altijd ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het zo een afknapper als mensen in de trein heel fanatiek een spel spelen op hun iPhone...
bid dat het iets simpels als bougie is, of dat ik gratis een leenscooter krijgquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet fijn idd
Hopelijk blijft t hier bij en gaat er nu weer verbetering komen
ik verbruik 10x10 tissues per weekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zou wel zo fijn zijn idd ja.. Ik hoop t voor je!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
bid dat het iets simpels als bougie is, of dat ik gratis een leenscooter krijg
Of een fiets. Of vloek ik nu?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MiVer het volgende:
[..]
bid dat het iets simpels als bougie is, of dat ik gratis een leenscooter krijg
Thanks voor de visualquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zijn t van die vieze, opgedroogde, harde klompjes
Ik luister meestal muziek met mijn ogen dicht, pure rust.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het zo een afknapper als mensen in de trein heel fanatiek een spel spelen op hun iPhone...
Had je DWDD gezien gisteren?quote:
Je moet niet zoveel visualiseren jijquote:
nee uit jouw mond klinkt altijd muziekquote:
Celine Dion zeker toch wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik luister meestal muziek met mijn ogen dicht, pure rust.
dank je, ik ga eventjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou wel zo fijn zijn idd ja.. Ik hoop t voor je!
Ik zal jou eens visualiseren.quote:
Succes, MiVer!quote:
hier wel...maar het moet gratis, ben vaste klant, ga weer nwe kopen bij hun, ooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
leenscooters doen ze toch bijna niet meer aan?
Dat hondje in je UI maakt me echt nerveusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:33 schreef reetveter het volgende:
leenscooters doen ze toch bijna niet meer aan?
Ok good luck.. Ik ga voor je duimen u_uquote:
Ja, en terechtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Had je DWDD gezien gisteren?
Alain Clark die Seedorf helemaal ophemelt!
Vuil vuig aapjequote:
quote:
dit klinkt als Marijke van Helwegen op xtc-pillen.quote:
ik durf er zelf niet eens naar te kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hondje in je UI maakt me echt nerveus
[..]
Ok good luck.. Ik ga voor je duimen u_u
Pinguins FTW
quote:
Facebook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik luister meestal muziek met mijn ogen dicht, pure rust.
Andere UI geen optie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik durf er zelf niet eens naar te kijken
quote:
Nicequote:
hoe drink jij?quote:
quote:
Aw gaan jullie naar de Efteling?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee we gaan morgen op de Efteling toch elfjes ontvoeren?
Ja, nie goed dus, want anders kreeg ik t theelepeltje ook niet bijna in m'n oogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |