quote:
Hallonquote:
What the....quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Maisnon het volgende:
Ik had gisteren serieus een stukje grind in een krentenbolbijna mn kies kapot!
K.PERRYquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
• Robben: 'Hé, die dingen op tafel zijn van het zelfde materiaal als mijn lichaam gemaakt.'
W.G.J. Duits
Het was een trollpost.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vrijdag is nog gewoon een dag waarop mensen moeten werken en naar school hoor.
Ik ben meer geïnteresseerd in die vrouw naast Robben (rechts)quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
• Robben: 'Hé, die dingen op tafel zijn van het zelfde materiaal als mijn lichaam gemaakt.'
W.G.J. Duits
Allebei die moppiesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in die vrouw naast Robben (rechts)
Joahquote:
Auwquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in die vrouw naast Robben (rechts)
"Moppies"quote:
Hij focust zich gewoon op die glazen zodat zijn ogen niet afdwalen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
W.G.J. Duits
Ik zweer je, ze wou een radslag makenquote:
Hmm, vandaag maar ff terugsturen dan.quote:
Wetten Das. Was zondag geloof ik. Ik kijk het nooit verder, zapte er toen toevallig langs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef Maisnon het volgende:
Welk programma was dat dan, dat Robben en Mila Jovovich en Katy Perry er waren
Werkze!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga richting huis. Werken in coffeecafe's.
HAAA HAAA BOBBY HEEFT BADSPEELTJESquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, vandaag maar ff terugsturen dan.
Zo'n café met allemaal lekkere koffie's en chocolademelk en blueberrymuffins en brownies enzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:01 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga richting huis. Werken in coffeecafe's.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAAA HAAA BOBBY HEEFT BADSPEELTJES-----> [ afbeelding ]
quote:
Ja en wifi en veel hippe mensen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zo'n café met allemaal lekkere koffie's en chocolademelk en blueberrymuffins en brownies enzo?
halloquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef reetveter het volgende:
aansluiting op 1 minuut gemist. Kanker.
Die is net weg:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
halloik kom even kijken of er kwaliteit aanwezig is
quote:
We hebben liever dat je het woord "depressie" gebruikt ipv "kanker".quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:07 schreef reetveter het volgende:
aansluiting op 1 minuut gemist. Kanker.
ik wacht welquote:
Kanker is in de zin van reetveter alleen bedoelt om meer nadruk te leggen en verwijst dus ook niet naar de ziekte.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben liever dat je het woord "depressie" gebruikt ipv "kanker".
Ik wou hier een geweldige reactie op geven, maar nu weet ik t niet meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die krijg ik zometeen ja als dit zo doorgaatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh goeie godquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die krijg ik zometeen ja als dit zo doorgaat
Ja, maar we hebben liever dat "kanker" niet als krachtterm gebruikt wordt, dit in verband met de ziekte en aangezien een depressie niks meer dan aanstellerij is en toch niet waarneembaar is, is dat een prima alternatieve krachtterm zonder dat je daar mensen mee kwetst.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Kanker is in de zin van reetveter alleen bedoelt om meer nadruk te leggen en verwijst dus ook niet naar de ziekte.
platjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hippe mensen.
Ik krijg jeuk van die uitdrukking.
Oh goeie godquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben liever dat "kanker" niet als krachtterm gebruikt wordt, dit in verband met de ziekte en aangezien een depressie niks meer dan aanstellerij is en toch niet waarneembaar is, is dat een prima alternatieve krachtterm zonder dat je daar mensen mee kwetst.
Ik durfde hier eerst geen opmerking over te maken, maar nu Chris naar voren komt durf ik dat ook wel en sluit ik me aan bij zijn mening.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hippe mensen.
Ik krijg jeuk van die uitdrukking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |