quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:41 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dat dus!
Wat voor een emotionele zieligaard ben je als je emotioneel wordt van over de commerciële top kapotgeprocudeerde muziek van over het commerciële paard getilde kutjes die geselecteerd zijn op commerciële looks!
Inderdaad. Mensen die commerciële muziek afkraken alleen omdat het commerciële muziek is.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:46 schreef reetveter het volgende:
sowieso dat ik nu tegenover een fokker zit![]()
Zeker weer zo'n gast die op een Indo lijktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha serieus ik zit nu tegenover zo'n kk mongool he sowieso dat het een fokker is![]()
.
Duw je oordoppen in de computer dan. Kun je ook muziek luisteren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
kankerzooi, ipod leeg. Daar word ik altijd wel niet zo chagrijnig van
Je wordt er niet zo chagrijnig van? watquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef reetveter het volgende:
kankerzooi, ipod leeg. Daar word ik altijd wel niet zo chagrijnig van
Dat zijn ook altijd dezelfde die lekker anders willen zijn. Die vonden ook altijd een band al leuk voor ze bekend waren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die commerciële muziek afkraken alleen omdat het commerciële muziek is.Hoe kksad ben je dan.
er zit altijd wel wat leuk hoorbaars tussen, maar het is voornamelijk dezelfde simpele zooi die uitkomt :pquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die commerciële muziek afkraken alleen omdat het commerciële muziek is.Hoe kksad ben je dan.
Haha ja best welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n gast die op een Indo lijkt?
en dan is de band bekend en dan is het niet goed meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef Heff het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd dezelfde die lekker anders willen zijn. Die vonden ook altijd een band al leuk voor ze bekend waren.
Hij voldoet aan alle symptonen. Ongegeneerd in zijn oor pulken, pluizenbol, bierpens, matching broek en vest (lees: beiden beige), hij snuit echt zijn neus om de 2 minuten wat als een misthoorn klinktquote:
Ja en dan afhaken als die band te populair wordt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef Heff het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd dezelfde die lekker anders willen zijn. Die vonden ook altijd een band al leuk voor ze bekend waren.
Wat heb jij een onnodig negatief beeld van FOK!kers.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij voldoet aan alle symptonen. Ongegeneerd in zijn oor pulken, pluizenbol, bierpens, matching broek en vest (lees: beiden beige), hij snuit echt zijn neus om de 2 minuten wat als een misthoorn klinkt. Maar ik kreeg het pas door toen een meisje aan hem vroeg of die naast hem mocht zitten en hij wat wou zeggen maar er gewoon alleen maar wat geluid uit kwam
!
wat kom jij leuk doen dan regenboogforelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha serieus ik zit nu tegenover zo'n kk mongool he sowieso dat het een fokker is![]()
.
Dat is meestal wel zo ja, maar ik kan me er niet aan storen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef wise het volgende:
[..]
er zit altijd wel wat leuk hoorbaars tussen, maar het is voornamelijk dezelfde simpele zooi die uitkomt :p
mweh, ging om het laatste.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb jij een onnodig negatief beeld van FOK!kers.
Bwmghlm.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ik kreeg het pas door toen een meisje aan hem vroeg of die naast hem mocht zitten en hij wat wou zeggen maar er gewoon alleen maar wat geluid uit kwam!
Jij neemt je computer mee in de trein?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Duw je oordoppen in de computer dan. Kun je ook muziek luisteren.
Ik mis Voe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Lauren Conrad - Angelina Jolie - Miranda Cosgrove - ynuhh - Nicole Scherzinger - Shakira - Victoria Justice - Nigella Lawson
Mooi lijstje.
Die 4e is wel leuk ja. De rest niet zo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Lauren Conrad - Angelina Jolie - Miranda Cosgrove - ynuhh - Nicole Scherzinger - Shakira - Victoria Justice - Nigella Lawson
Mooi lijstje.
ik gelukkig ook niet. Want radio, mtv/tmf en de top40 luister/kijk ik toch nooitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is meestal wel zo ja, maar ik kan me er niet aan storen.
Om een goed gesprek mee te hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Chriz2k het volgende:
Lauren Conrad - Angelina Jolie - Miranda Cosgrove - ynuhh - Nicole Scherzinger - Shakira - Victoria Justice - Nigella Lawson - Voe
Mooi lijstje.
Alleen dan, Chris?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou met allemaal trouwen.
Behalve ynuhh, want dan vindt ze me een freak.
Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Sok. het volgende:
Ik heb altijd zo'n hekel om te praten als ik in t OV zit
Slechte ervaringen met mensen die hun hele levensverhaal zitten te vertellen, t over ex-vriendjes of slecht lopende relaties hebben, en dat ook nog zo hard dat heel de bus mee kan luisteren
Echt weer zo'n autistisch FOK!topicquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef wise het volgende:
[..]
Interessante overhoorde gesprekken van voorbijgangers !
Is dat zo gek dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij neemt je computer mee in de trein?
zal ik je even opwarmen met een deken en hot cocoquote:
Goed topic, ik heb even een waardige reactie achtergelaten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Echt weer zo'n autistisch FOK!topic.
Het klinkt zeer verleidelijk en aanlokkelijk enzulks..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef wise het volgende:
[..]
zal ik je even opwarmen met een deken en hot coco
nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het klinkt zeer verleidelijk en aanlokkelijk enzulks..
Geen addertjes wise? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |