user is al weg schijnbaarquote:Op maandag 15 november 2010 20:19 schreef WammesWaggel het volgende:
jasperverkerk is hier met zijn laatste reactie ook niet zedelijk en tevens kuisbezig!
Gezinsmoord was uit de hand gelopen autoverkoop
ow en daar was een nieuw topic voor nodig en dat had je niet in het 'sharpetopic' kunnen melden?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik zie nergens iets staan over dat sharpe iemands gezicht openhaalt met een spike.
Mag ik even opmerken dat dit niet alleen aan de rechterkant geldt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:58 schreef Dagonet het volgende:
En kan er wat tegen de persoonlijke aanvallen gedaan worden in dit forum? Zodra je het met een rechtse user niet eens wordt dan worden ze meteen persoonlijk. Ben ik niet van gediend en is ook niet de bedoeling hier.
Ik zie veel meer persoonlijk gebash van rechtse users naar mensen die het niet met hen eens zijn dan van linkse users de andere kant op.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Cerbie het volgende:
Mag ik even opmerken dat dit niet alleen aan de rechterkant geldt.
ben je links dan? Niet alleen rechterkant maar wel vaker.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mag ik even opmerken dat dit niet alleen aan de rechterkant geldt.
Dat ligt net aan je eigen perspectief denk ik. Friesland zet je meteen naar als een fascistische PVV-stemmer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie veel meer persoonlijk gebash van rechtse users naar mensen die het niet met hen eens zijn dan van linkse users de andere kant op.
Zodra je het niet met een van die appels eens bent dan ben je meteen al debiel bijvoorbeeld.
Het hoort aan beide kanten niet te gebeuren.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
ben je links dan? Niet alleen rechterkant maar wel vaker.
Domme appels misschien.. maar Wijze appels...quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel eens over appels hoor
*eet stukje appeltaart*quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Domme appels misschien.. maar Wijze appels...
Mogen zo de kliko in.quote:
Chemokar.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 19 november 2010 18:01 schreef Boekenwurm het volgende:
Dubbel:
Duitsland vreest 'Mumbai-achtige' aanslag
Eerder:
Verhoogde terrorismedreiging in Duitsland
Eén gesloten. wist even met die andere geen raad, want geen idee wat ik van het topic moet denken. Even gevraagd en ga hem voorstellen aan DIGquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:40 schreef popolon het volgende:
Kunnen allebei wel dicht, duffe DIG fanboytopics
iPhone bezitters meest tevreden
iPhone 4 gebruikers gelukkiger dan Android, Blackberry gebruikers
drie woorden. 'laat die gast'.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zou wel nuttig zijn ja
![]()
User is al paar maal via pm gesproken, wordt op gelet
[..]
De OP's zijn tenminste goed voorzien van bron + bericht. Kan ik vaak van andere topics niet zeggen. We zullen even op zijn eigen inbreng gaan letten
[..]
True, Tariq Aziz van gemaakt.
Dan moet je topics lezen, het is in zo ongeveer elk topic wel tegenwoordig bal en ik word er schijtziek van eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:28 schreef paddy het volgende:
Kom eens met linkjes, Dago. Ik kan het niet vinden.
Niks mis dat mensen met een andere mening posten. Wel dat zodra je een andere mening post je persoonlijk wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goh, een persoonlijke drama voor Dago dat er mensen zijn die een andere mening hebben mogen posten.
Die heb ik in één topic gewist, net als ik Pool heb gewist, net als in Vanogwat heb gewist. Zag geen verschil in hun persoonlijk geneuzel.Was trouwens weer in een PVV-topic. in andere topics zag ik het niet zo erg. kan natuurlijk wat gemist hebben vandaar dat ik linkjes vroeg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:06 schreef Dagonet het volgende:
Maar volg het repertoire van bijvoorbeeld Wijze_Appel eens.
Ik vind het sowieso een gotspe dat die nog kan posten maar goed.
Eens kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:06 schreef Dagonet het volgende:
Maar volg het repertoire van bijvoorbeeld Wijze_Appel eens.
Ik vind het sowieso een gotspe dat die nog kan posten maar goed.
Ja, zou willen dat ik een ping kreeg bij een topic waar de gemoederen weer eens de pan uitreizen, maar zover is de technologie nog nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:50 schreef Dagonet het volgende:
En het is erger dan een paar jaar geleden. Het is nu direct al.
Tja, die appel loopt al maanden rond, dat het een kloon was was al tijden duidelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:16 schreef yvonne het volgende:
Goed gezien, kloon van diverse gebanden
Is het niet makkelijker dat je gewoon namen neerzet ofzo?
Had je me er over gemaild? Nou? Nou?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tja, die appel loopt al maanden rond, dat het een kloon was was al tijden duidelijk natuurlijk.
Newbie zeker?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Van wie was ie nou een kloon, dan?
Sorry hoor, maar ik heb geen database hier met gegevens over wijzen van posten van iedereen, zodat ik cross-checks kan doen en zo de kloons eruithalen. Het lijkt me toch wel aardig, trouwens, om in het banmeldtopic erbij te zeggen van wie een gebande dan een kloon was. Nou is het altijd zo... ja... onaf, eigenlijk. 'Kloon van gebande'... Ja, hallo, nou weet ik nog niksquote:
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb geen database hier met gegevens over wijzen van posten van iedereen, zodat ik cross-checks kan doen en zo de kloons eruithalen. Het lijkt me toch wel aardig, trouwens, om in het banmeldtopic erbij te zeggen van wie een gebande dan een kloon was. Nou is het altijd zo... ja... onaf, eigenlijk. 'Kloon van gebande'... Ja, hallo, nou weet ik nog niks
Ik zie niet in waarom. Meld dan gewoon die gebande kloons niet, scheelt ook een hoop MED-topics. De gebande is toch al gestraft, wat maakt het dan uit dat wij weten dat hij gekloond heeft?quote:
Vorige week nog een pm, toen je zo nodig gewond en zielig moest doen tegen stoere mannen met berenmutsen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Had je me er over gemaild? Nou? Nou?
Troost je, wij als mod ook nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb geen database hier met gegevens over wijzen van posten van iedereen, zodat ik cross-checks kan doen en zo de kloons eruithalen. Het lijkt me toch wel aardig, trouwens, om in het banmeldtopic erbij te zeggen van wie een gebande dan een kloon was. Nou is het altijd zo... ja... onaf, eigenlijk. 'Kloon van gebande'... Ja, hallo, nou weet ik nog niks
quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niks mis dat mensen met een andere mening posten. Wel dat zodra je een andere mening post je persoonlijk wordt aangevallen.
Ow! Waar!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vorige week nog een pm, toen je zo nodig gewond en zielig moest doen tegen stoere mannen met berenmutsen.
Doe dat dan ook, dan kunnen ze er wat aan doen. In mijn ervaring is het tegenwoordig erger (harder en sneller) van rechts naar links.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik kan anders hele volksstammen opnoemen die niets anders doen dan users voor alles en nog wat uitmaken bij een afwijkende mening,
Lang leve rugnummers en namen en linkjes!quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik kan anders hele volksstammen opnoemen die niets anders doen dan users voor alles en nog wat uitmaken bij een afwijkende mening,
Dago en Nikita? En ik mis iets?quote:Weet je, vroeger had je houten schepen en ijzeren mannen maar tegenwoordig is het precies andersom.
Namen rugnummers!quote:En yvonne, ik piep een stuk zachter dan die suikerpopjes van tegenwoordig.
Da's waar, ze zijn niks meer gewend tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:45 schreef Dr.Nikita het volgende:
En yvonne, ik piep een stuk zachter dan die suikerpopjes van tegenwoordig.
En van links naar rechts. Het ene doet het alleen elitair en de andere als botte boer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dat dan ook, dan kunnen ze er wat aan doen. In mijn ervaring is het tegenwoordig erger (harder en sneller) van rechts naar links.
Ik hou niet van dat NSB gedrag. Alleen bij zeer hoge uitzondering meld ik users maar vraag nooit om een ban voor een user.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe dat dan ook, dan kunnen ze er wat aan doen. In mijn ervaring is het tegenwoordig erger (harder en sneller) van rechts naar links.
Ik laat ze de mond met zeep spoelen. Moet dat wat minder dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's waar, ze zijn niks meer gewend tegenwoordig.
Je bent een van de laatste bikkels!
Tja, in C&H hadden we natuurlijk de methoden voor het uitkiezen uit 5000 jaar menselijke beschaving... Vandaar dat er zo weinig zondaars waren: 1 x de fout in en een ons gesmolten lood naar binnen gietenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik laat ze de mond met zeep spoelen. Moet dat wat minder dan?
Ik vraag ook zelden een ban voor users. Ik vind een edit of een toon zetten in een topic vaak wel toereikend en heb zelf die knopjes niet. Op het moment supreme een enkel uur bannen lijkt me wel tof, maar geen knopjes hebben kan ook wel eens handig zijn. Schuif het gewoon lekker doorquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat NSB gedrag. Alleen bij zeer hoge uitzondering meld ik users maar vraag nooit om een ban voor een user.
Ik hou niet zo van zeer, maar ben helemaal voor het schande schavotquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, in C&H hadden we natuurlijk de methoden voor het uitkiezen uit 5000 jaar menselijke beschaving... Vandaar dat er zo weinig zondaars waren: 1 x de fout in en een ons gesmolten lood naar binnen gieten
Nee, dat leek teveel op gedogen en dat mocht niet meer van Pim. Schluss mit lustig, om de sig van een mede-fokker te gebruiken. Tomaten oogden sowieso te links (rood, SP en zo).quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:55 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van zeer, maar ben helemaal voor het schande schavotTomaten hebben meerdere functies dus
Je kan het ook anders zien. Ikzelf wil ook liever ook dat persoonlijke geneuzel buiten schot houden van topics. ik vind alleen niet dat Wijze _Appel daar alleen schuldig aan is.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maar Dagonet kan weer vol trots zijn op zichzelf, zijn doel is glansrijk bereikt.
Aanklager, rechter en beul tegelijk.
En wat ben je nu dan weer vaag aan het posten. Zeg eens waar je op doelt. In dit geval is Nikita rechtlijniger.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:07 schreef Dagonet het volgende:
Een democratisch proces is ook overrated. Één persoon op de juiste plek kan vaak veel meer bereiken.
Zoals mijn vader ooit eens zei. Hou je ver van discussies over politiek en geloven. Ik verschuil mij (komt me nu even beter uit in dit topic) met dit antwoord maar achter die wijze woordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, dat leek teveel op gedogen en dat mocht niet meer van Pim. Schluss mit lustig, om de sig van een mede-fokker te gebruiken. Tomaten oogden sowieso te links (rood, SP en zo).
Ja, die zit weer meteen als vanouds inderdaad mensen uit te maken voor NSB-er en andere toonzettende posts. Dat is inderdaad rechtlijnig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:09 schreef paddy het volgende:
[..]
En wat ben je nu dan weer vaag aan het posten. Zeg eens waar je op doelt. In dit geval is Nikita rechtlijniger.
Dat zeg ik ook nergens. Ring0 in dit topic Lerares heeft seks met zieke leerlingquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Ikzelf wil ook liever ook dat persoonlijke geneuzel buiten schot houden van topics. ik vind alleen niet dat Wijze _Appel daar alleen schuldig aan is.
In dit geval heb ik het niet over jou. Jij valt heus wel mee met redelijk rechtlijnig modereren. Ik ben het vaker met je eens dan dat jij vermoedt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien. Ikzelf wil ook liever ook dat persoonlijke geneuzel buiten schot houden van topics. ik vind alleen niet dat Wijze _Appel daar alleen schuldig aan is.
Je weet alleen dat je vroeg of laat op blaren komt te zitten wanneer je gaan klonen met een geband account.Wanneer je niet opvalt door gewoon je mening te profileren zonder persoonlijk gebash etc. laat ik klonen ook nog wel eens lopen. Vestig je de aandacht wel op jezelf ? Is het blaren zitten. Eigen schuld. Hij was eerst erger, maar heeft nog niet genoeg geleerd blijkbaar.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, die zit weer meteen als vanouds inderdaad mensen uit te maken voor NSB-er en andere toonzettende posts. Dat is inderdaad rechtlijnig.
De mensen die me iets beter kennen weten dat ik enorm allergisch ben voor NSB gedrag,ik negeer het, ik word nijdig, iig iets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik hou niet van dat NSB gedrag. Alleen bij zeer hoge uitzondering meld ik users maar vraag nooit om een ban voor een user.
Je bent weer de oude!quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maar Dagonet kan weer vol trots zijn op zichzelf, zijn doel is glansrijk bereikt.
Aanklager, rechter en beul tegelijk.
Die heb ik net gemod. Nog niet gezien. Persoonlijk geneuzel op persoonlijk geneuzel maakt het niet minder persoonlijk geneuzel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergens. Ring0 in dit topic Lerares heeft seks met zieke leerling
Ga ik nu bekijken.quote:En dit topic: schietende agente aangeklaagd is ook wel een goed voorbeeld voor wat er mis is hier.
Het was al een beetje te rustig de laatste tijd hè?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef yvonne het volgende:
Toch is dit de leukste FB van heel FOK!
Ben nooit anders geweest hoor, recht voor z'n raap zonder achterbakse feestverpakking, kontlikkerij of ruggentufferij achteraf. Een lul is een lul, waarom zou je het een plasser noemen?quote:
yvonne was eerder, maar ik mag jou ook heel erg graag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ben nooit anders geweest hoor, recht voor z'n raap zonder achterbakse feestverpakking, kontlikkerij of ruggentufferij achteraf. Een lul is een lul, waarom zou je het een plasser noemen?
Zo weet je tenminste wat je aan elkaar hebt.
Grappige klonen die boven komen drijven.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:10 schreef Dagonet het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/265075
Ook zo iemand die niets liever doet dan op de man spelen.
Ja poep, die kun je zelf wel handlen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:11 schreef Dagonet het volgende:
Syriër weigert bevelen agentes
Ringo weer.
Okay.quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:13 schreef yvonne het volgende:
Ja poep, die kun je zelf wel handlen.
Das me lust en me leve!quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Val dan ook niet meteen mensen persoonlijk aan.
Da's Ringo mênquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:53 schreef Dagonet het volgende:
Val dan ook niet meteen mensen persoonlijk aan.
relax .. het gaat in fasesquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:46 schreef Ringo het volgende:
Ik lees hier hardtsticker vaak me naam!
quote:
Het gaf zo'n mooi tegenwicht.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef yvonne het volgende:
Neh, die wil zelf niet, heeft zelf z'n account opgeblazen en is dolgelukkig elders, en wij ook.
quote:
Sjuul? Of hoe heettie?quote:
Waar?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, die wil zelf niet, heeft zelf z'n account opgeblazen en is dolgelukkig elders, en wij ook.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:50 schreef Ringo het volgende:
Een man op de inhoud zal ik toch wel nooit echt worden. Mijn posts zijn als pepersoep: het vult nauwelijks maar je krijgt er wel een lekkere hete bek van.
Dat klinkt vrij dubbelzinnig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |