bronquote:PVV-leider Wilders heeft het er maar druk mee: ophef over zijn fractieleden. Na gedoe rond de Kamerleden Lucassen en Sharpe, is de laatste opnieuw in het nieuws, èn er is 'een kwestie' rond PVV'er De Mos.
Sharpe
Eerder deze week ontstond er al ophef over James Sharpe. Het Hongaarse telecombedrijf waar hij een leidende functie had, bleek tot twee keer toe te zijn beboet wegens oplichting met sms'jes.
Agressief gedrag
Die zaak was nog niet afgehandeld of er duiken verhalen op over agressief gedrag van de PVV'er. Hij zou eind jaren tachtig als atleet van PSV Atletiek zijn geschorst door de atletiekbond KNAU. Sharpe zou toenmalig toptienkamper Robert de Wit hebben aangevallen met een spike.
De Wit vertelt aan RTL Nieuws:
"Hij startte twee keer vals en werd daardoor uit de wedstrijd gezet. Hij begon te tieren, terwijl ik zei: 'Het is terecht dat je eruit bent gezet, want je startte twee keer vals'. Toen pakte hij een schoen met spikes, en haalde daarmee uit. Er kwam een spike in mijn gezicht, en ik hield er een snee aan over in mijn wang. Hij was echt door het dolle heen."
Schooldirecteur
Een ander PVV-Kamerlid, Richard de Mos, claimde dat hij schooldirecteur was geweest. Zo stond het ook op de kandidatenlijst van de website van de PVV ('Voormalig onderwijzer en schoolhoofd in de moeilijkste wijken van Den Haag'). En in een recent interview met dejongejournalist.com herhaalde hij het.
Bevestigd
Maar De Mos is nooit schooldirecteur geweest, zo gaf hij toe tegenover de Volkskrant. Hij zou dat ook nooit op zijn cv hebben gezet. Hij heeft wel de diploma's gehaald om schoolleider te mogen zijn.
Lucassen
Vlak daarvoor ontstond er commotie rond PVV-Kamerlid Lucassen. Hij bleek onder meer te zijn veroordeeld wegens ontucht met ondergeschikten toen hij militair was.
De PVV regeert niet. Het is niet deel van het kabinet, die kunnen prima hun werk doen.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Tss ze moeten stoppen om te proberen de poten onder de PVV te halen. Start met regeren zou ik zeggen, we hebben nu al een aantal weken een kabinet, maar er zijn nog geen resultaten of resultaten in spe. De oppositie heeft maar 1 doel en dat is het kabinet te laten vallen. Die communisten moeten nu toch een keer ophouden en het kabinet zijn werk laten doen
De oppositie heeft het blijkbaar moeilijk om de PVV inhoudelijk te bestrijden. Dan is het natuurlijk makkelijk om lekker op de persoon in de prive sfeer te gaan spelen.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:21 schreef Brerius het volgende:
Tss ze moeten stoppen om te proberen de poten onder de PVV te halen. Start met regeren zou ik zeggen, we hebben nu al een aantal weken een kabinet, maar er zijn nog geen resultaten of resultaten in spe. De oppositie heeft maar 1 doel en dat is het kabinet te laten vallen. Die communisten moeten nu toch een keer ophouden en het kabinet zijn werk laten doen
QFTquote:Op woensdag 17 november 2010 23:25 schreef doeka het volgende:
Het is natuurlijk wel leuk dat zo'n partij zichzelf opblaast.
Er is nauwelijks gescreend en er zijn volslagen debielen aangenomen.
En dan het gezeur van de aanhangers die de "linkse media" de schuld geven, hilarisch.
Oude LPF-tijden herleven!
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Typisch dat dit niet tijdens de verkiezingen aan het licht is gekomen. Ik word een beetje moe van het feit dat kamerleden persoonlijk worden aangevallen op hun prive leven.
Men heeft een punt als ze hun werk niet goed uitvoeren maar dit gaat nergens meer over en lijkt ernstig op stemmingmakerij.
Ga het land besturen, stelletje kleuters!
De kiezer zal bij de volgende verkiezing weer oordelen op de geleverde prestaties.
De PVV doet/deed niet anders.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De oppositie heeft het blijkbaar moeilijk om de PVV inhoudelijk te bestrijden. Dan is het natuurlijk makkelijk om lekker op de persoon in de prive sfeer te gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |