Goh het liegen en bedriegen zit ze wel in het bloed de PVV kamerleden.quote:PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur Uitgegeven: 17 november 2010 10:43
Laatst gewijzigd: 17 november 2010 10:49
AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft zich ten onrechte uitgegeven als schooldirecteur. In zijn cv op de PVV-site stond tot voor kort dat hij dergelijke ervaring heeft, maar dit blijkt niet waar.
© ANPTegenover de Volkskrant onkracht zijn voormalige werkgever, openbare basisschool De Spoorzoeker in Den Haag, de werkervaring van De Mos. "'Hij is nooit schoolleider geweest".
De Mos zelf noemt dit nu 'een foutje' en heeft zijn online cv inmiddels aangepast. Daar staat nu alleen nog dat hij ervaring heeft als onderwijzer.
Verkeerd overgenomen
In een reactie zegt de politicus dat hij wel schoolhoofd zou kunnen zijn als hij dat wil. "Ik heb met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, dan is dat verkeerd overgenomen."
In een interview met De Jonge Journalist heeft De Mos zich echter onlangs nog uitgegeven voor schooldirecteur. "Ik ben schooldirecteur geweest en heb altijd voor de klas gestaan", zo waren zijn letterlijke woorden.
Verschil
De Mos deed in Delft een tweejarige opleiding tot schoolleider in het basisonderwijs. Hij erkent dat er een verschil is tussen het zijn van een schoolleider en het hebben van de juiste papieren om schoolleider te worden.
Het is de derde keer in korte tijd dat een Tweede Kamerlid van de PVV in opspraak komt. Vorige week stond de positie PVV-Kamerlid Eric Lucassen ter discussie omdat bleek dat hij buurtgenoten had geterroriseerd en was veroordeeld voor ontucht.
Sharpe
PVV-Kamerlid James Sharpe kwam dinsdag nog in opspraak. Het bedrijf waar hij tot voor kort directeur van was bleek in 2008 in Hongarije een boete van 260 duizend euro te hebben gehad. Woensdag schrijven de GPD-bladen dat Sharpe ook een atleet in zijn gezicht zou hebben gestoken.
Eerder kwamen ook al de PVV-Kamerleden Marcial Hernandez, Hero Brinkman en Dion Graus negatief in het nieuws.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Leipo666 het volgende:
ik zou het heel jammer vinden als de PVV ten onder zou gaan vanwege dit soort dingen en niet vanwege de politieke ideeën van Geert.
net als de LPF: de ideeën zijn niet slecht alleen is het blijkbaar moeilijk goede mensen te vinden om de 2e kamer op te vullen.......
Vind je dat serieus lachen? Jij ziet politiek misschien een beetje als Ajax-Feyenoord, waarbij het niet erg is als je ploeg met slecht spel en een onterecht gegeven penalty wint.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Gertje43 het volgende:
word weer lachen met de volgende verkiezingen als de pvv/vvd/cda toch weer de meeste stemmen krijgen.
vergeleken met sommige ideeën van andere partijenquote:
Ik lieg niet op mijn cv. Grappig dat je denkt dat dat normaal is en nog grappiger dat je het daarmee ook goedkeurt voor politici. Voor Marokkanen die spiegeltjes van auto's aftrappen is dat misschien ook 'normaal', ook maar goedkeuren dus?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..
Hoe lief is links nederland dan wel niet altijd geweest?
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken
Jammer alleen dat de politieke ideeen van niet mogen liegen en niet op het pluche vastplakken al gewoon genegeerd worden. Dit is nog erger dan de linkse hobbies waar geert ons steeds voor gewaarschuwd heeft.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Leipo666 het volgende:
ik zou het heel jammer vinden als de PVV ten onder zou gaan vanwege dit soort dingen en niet vanwege de politieke ideeën van Geert.
Inderdaad. Alleen verzuurde linksch mensen maken zich daar druk om. De hardwerkende Nederlander is het gewend om liegend door het leven te gaan (buitenechtelijke relatie, schaduwboekhouding, valse belastingaangifte, klein bier) en weet dan ook dat het allemaal niet zo veel uitmaakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken
het maakt me eerlijk gezegt niets uit hoe die mensen als persoon zijn: als ze maar zo politiek voeren dat ik er beter ipv slechter van wordtquote:Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat de politieke ideeen van niet mogen liegen en niet op het pluche vastplakken al gewoon genegeerd worden. Dit is nog erger dan de linkse hobbies waar geert ons steeds voor gewaarschuwd heeft.
Ah door de geertje brigade moet links er alweer bij de haren bijgetrokken worden omdat hullie dat ook zogenaamd gedaan zouden hebben. Geert zou toch juist een einde maken aan al deze dingen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef Leipo666 het volgende:
het maakt me eerlijk gezegt niets uit hoe die mensen als persoon zijn: als ze maar zo politiek voeren dat ik er beter ipv slechter van wordt
Wat heeft dat met een CV van een politicus te maken eigenlijk?quote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen.
joh alsof dat wat uitmaakt tegen de tijd dat ik boven de 60 ben: dan zijn alle babyboomers al dood en dan kan de VUT weer ingevoerd wordenquote:Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen.
In het kader van de commercie en te weinig werkenden zullen de werkgevers er dan alles aan doen om mensen zolang mogelijk aan het werk te houden.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:28 schreef Leipo666 het volgende:
joh alsof dat wat uitmaakt tegen de tijd dat ik boven de 60 ben: dan zijn alle babyboomers al dood en dan kan de VUT weer ingevoerd worden
Dat is een goede vraag, maar je bent in ieder geval géén schooldirecteur als je géén schooldirecteur bent,quote:Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Gia het volgende:
Als je een opleiding tot ICT-er hebt gedaan, ben je dan een ICT-er of alleen als je ook daadwerkelijk ergens in dienst bent als ICT-er?
Prima dat jij niet liegt. Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:20 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik lieg niet op mijn cv. Grappig dat je denkt dat dat normaal is en nog grappiger dat je het daarmee ook goedkeurt voor politici. Voor Marokkanen die spiegeltjes van auto's aftrappen is dat misschien ook 'normaal', ook maar goedkeuren dus?
Nog zo'n Einstein.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Prima dat jij niet liegt. Doe ik ook niet.
Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |