abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88812149
quote:
PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur Uitgegeven: 17 november 2010 10:43
Laatst gewijzigd: 17 november 2010 10:49

AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft zich ten onrechte uitgegeven als schooldirecteur. In zijn cv op de PVV-site stond tot voor kort dat hij dergelijke ervaring heeft, maar dit blijkt niet waar.

© ANPTegenover de Volkskrant onkracht zijn voormalige werkgever, openbare basisschool De Spoorzoeker in Den Haag, de werkervaring van De Mos. "'Hij is nooit schoolleider geweest".

De Mos zelf noemt dit nu 'een foutje' en heeft zijn online cv inmiddels aangepast. Daar staat nu alleen nog dat hij ervaring heeft als onderwijzer.

Verkeerd overgenomen

In een reactie zegt de politicus dat hij wel schoolhoofd zou kunnen zijn als hij dat wil. "Ik heb met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, dan is dat verkeerd overgenomen."

In een interview met De Jonge Journalist heeft De Mos zich echter onlangs nog uitgegeven voor schooldirecteur. "Ik ben schooldirecteur geweest en heb altijd voor de klas gestaan", zo waren zijn letterlijke woorden.

Verschil

De Mos deed in Delft een tweejarige opleiding tot schoolleider in het basisonderwijs. Hij erkent dat er een verschil is tussen het zijn van een schoolleider en het hebben van de juiste papieren om schoolleider te worden.

Het is de derde keer in korte tijd dat een Tweede Kamerlid van de PVV in opspraak komt. Vorige week stond de positie PVV-Kamerlid Eric Lucassen ter discussie omdat bleek dat hij buurtgenoten had geterroriseerd en was veroordeeld voor ontucht.

Sharpe

PVV-Kamerlid James Sharpe kwam dinsdag nog in opspraak. Het bedrijf waar hij tot voor kort directeur van was bleek in 2008 in Hongarije een boete van 260 duizend euro te hebben gehad. Woensdag schrijven de GPD-bladen dat Sharpe ook een atleet in zijn gezicht zou hebben gestoken.

Eerder kwamen ook al de PVV-Kamerleden Marcial Hernandez, Hero Brinkman en Dion Graus negatief in het nieuws.

Goh het liegen en bedriegen zit ze wel in het bloed de PVV kamerleden. _O-

Ik begin heel nieuwsgierig te worden hoeveel er uiteindelijk overblijven die niet gelogen hebben binnen die beweging.
pi_88812288
LINKSE MEDIA MOETEN EEN VERBOD KRIJGEN OP ONDERZOEK NAAR PVV KAMERLEDEN
pi_88812377
word weer lachen met de volgende verkiezingen als de pvv/vvd/cda toch weer de meeste stemmen krijgen.
pi_88812445
ik zou het heel jammer vinden als de PVV ten onder zou gaan vanwege dit soort dingen en niet vanwege de politieke ideeën van Geert.

net als de LPF: de ideeën zijn niet slecht alleen is het blijkbaar moeilijk goede mensen te vinden om de 2e kamer op te vullen.......
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 17 november 2010 @ 11:09:46 #5
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_88812458
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Leipo666 het volgende:
ik zou het heel jammer vinden als de PVV ten onder zou gaan vanwege dit soort dingen en niet vanwege de politieke ideeën van Geert.

net als de LPF: de ideeën zijn niet slecht alleen is het blijkbaar moeilijk goede mensen te vinden om de 2e kamer op te vullen.......
:')
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  woensdag 17 november 2010 @ 11:10:29 #6
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88812484
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Gertje43 het volgende:
word weer lachen met de volgende verkiezingen als de pvv/vvd/cda toch weer de meeste stemmen krijgen.
Vind je dat serieus lachen? Jij ziet politiek misschien een beetje als Ajax-Feyenoord, waarbij het niet erg is als je ploeg met slecht spel en een onterecht gegeven penalty wint.

Maar jij voelt je dus echt vertegenwoordigd door een partij met leugenaars en criminelen? Denk je ook niet dat ze misschien tegen jou liegen in het verkiezingsprogramma als ze zeggen iets tegen de overlast en islamisering te gaan doen? Waar is jouw vertrouwen in de PVV precies op gebaseerd, dat je het lachen vindt als ze winnen?
pi_88812560
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Trollface. het volgende:

[..]

:')
vergeleken met sommige ideeën van andere partijen :P
wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben, maar dat ben ik met geen enkele partij
pi_88812748
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..
Hoe lief is links nederland dan wel niet altijd geweest?

Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken :|W
  woensdag 17 november 2010 @ 11:20:54 #9
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88812813
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..

Ik lieg niet op mijn cv. Grappig dat je denkt dat dat normaal is en nog grappiger dat je het daarmee ook goedkeurt voor politici. Voor Marokkanen die spiegeltjes van auto's aftrappen is dat misschien ook 'normaal', ook maar goedkeuren dus?
pi_88812820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Leipo666 het volgende:
Jammer alleen dat de politieke ideeen van niet mogen liegen en niet op het pluche vastplakken al gewoon genegeerd worden. Dit is nog erger dan de linkse hobbies waar geert ons steeds voor gewaarschuwd heeft. _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 11:21:21 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88812830
net de tien kleine negertjes...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 november 2010 @ 11:22:32 #12
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88812881
quote:

Inderdaad. Alleen verzuurde linksch mensen maken zich daar druk om. De hardwerkende Nederlander is het gewend om liegend door het leven te gaan (buitenechtelijke relatie, schaduwboekhouding, valse belastingaangifte, klein bier) en weet dan ook dat het allemaal niet zo veel uitmaakt.

Daarnaast liegen alle politici toch, daar krijgen ze voor betaald, dus dat de PVV daar een hobby van maakt is alleen maar goed!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_88812899
Ik zou er een spoeddebat voor aanvragen.
pi_88812914
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat de politieke ideeen van niet mogen liegen en niet op het pluche vastplakken al gewoon genegeerd worden. Dit is nog erger dan de linkse hobbies waar geert ons steeds voor gewaarschuwd heeft. _O-
het maakt me eerlijk gezegt niets uit hoe die mensen als persoon zijn: als ze maar zo politiek voeren dat ik er beter ipv slechter van wordt :7
pi_88812939
quote:
Ah door de geertje brigade moet links er alweer bij de haren bijgetrokken worden omdat hullie dat ook zogenaamd gedaan zouden hebben. Geert zou toch juist een einde maken aan al deze dingen.

Zoals ik altijd zeg een man een man een woord een woord. Maar dat werkt blijkbaar toch anders nu mwen verantwoordelijkheid moet dragen opeens.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:25:05 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_88812985
Ben benieuwd hoe ze (hij) zich hier weer uit gaan redden! :')

Vanmorgen was er een stukje Pechtold vs. Wilders op de radio, zeer vermakelijk! :D En er komt meer! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_88813020
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef Leipo666 het volgende:

het maakt me eerlijk gezegt niets uit hoe die mensen als persoon zijn: als ze maar zo politiek voeren dat ik er beter ipv slechter van wordt :7
Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen. _O-
pi_88813064
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen. _O-
Wat heeft dat met een CV van een politicus te maken eigenlijk?
Sommige mensen die bloed ruiken verliezen gelijk hun verstand hiero :D
pi_88813101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

joh alsof dat wat uitmaakt tegen de tijd dat ik boven de 60 ben: dan zijn alle babyboomers al dood en dan kan de VUT weer ingevoerd worden 8-)
pi_88813193
Zag Geert vanochtend zijn excuses maken, maar hij had wel kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. En misschien trekken zijn ideeen genoeg schorem aan, naast Henk en Ingrid, maar ik denk dat als je d'r als "eerlijke hardwerkende miljonair", met dezelfde ideeen, niet gauw zou instappen uit angst voor je "goeie naam"... ook al deel je de denkwijzes. Dan blijft er niet veel over :')

Hij had kunnen weten dat ze zijn partij zouden uitpluizen, net als dat Rutte dat had kunnen weten.

Sjonge wat een zooitje is het aan het worden zo :{
pi_88813205
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:28 schreef Leipo666 het volgende:

joh alsof dat wat uitmaakt tegen de tijd dat ik boven de 60 ben: dan zijn alle babyboomers al dood en dan kan de VUT weer ingevoerd worden 8-)
In het kader van de commercie en te weinig werkenden zullen de werkgevers er dan alles aan doen om mensen zolang mogelijk aan het werk te houden.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:31:08 #22
3542 Gia
User under construction
pi_88813221
Als je een opleiding tot ICT-er hebt gedaan, ben je dan een ICT-er of alleen als je ook daadwerkelijk ergens in dienst bent als ICT-er?
pi_88813308
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Gia het volgende:
Als je een opleiding tot ICT-er hebt gedaan, ben je dan een ICT-er of alleen als je ook daadwerkelijk ergens in dienst bent als ICT-er?
Dat is een goede vraag, maar je bent in ieder geval géén schooldirecteur als je géén schooldirecteur bent, _O-!

Mijn. God.
pi_88813352
quote:
15s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:20 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik lieg niet op mijn cv. Grappig dat je denkt dat dat normaal is en nog grappiger dat je het daarmee ook goedkeurt voor politici. Voor Marokkanen die spiegeltjes van auto's aftrappen is dat misschien ook 'normaal', ook maar goedkeuren dus?
Prima dat jij niet liegt. Doe ik ook niet.

Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:35:26 #25
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88813387
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Prima dat jij niet liegt. Doe ik ook niet.

Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
Nog zo'n Einstein. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')