abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88812149
quote:
PVV'er De Mos was nooit schooldirecteur Uitgegeven: 17 november 2010 10:43
Laatst gewijzigd: 17 november 2010 10:49

AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Richard de Mos heeft zich ten onrechte uitgegeven als schooldirecteur. In zijn cv op de PVV-site stond tot voor kort dat hij dergelijke ervaring heeft, maar dit blijkt niet waar.

© ANPTegenover de Volkskrant onkracht zijn voormalige werkgever, openbare basisschool De Spoorzoeker in Den Haag, de werkervaring van De Mos. "'Hij is nooit schoolleider geweest".

De Mos zelf noemt dit nu 'een foutje' en heeft zijn online cv inmiddels aangepast. Daar staat nu alleen nog dat hij ervaring heeft als onderwijzer.

Verkeerd overgenomen

In een reactie zegt de politicus dat hij wel schoolhoofd zou kunnen zijn als hij dat wil. "Ik heb met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, dan is dat verkeerd overgenomen."

In een interview met De Jonge Journalist heeft De Mos zich echter onlangs nog uitgegeven voor schooldirecteur. "Ik ben schooldirecteur geweest en heb altijd voor de klas gestaan", zo waren zijn letterlijke woorden.

Verschil

De Mos deed in Delft een tweejarige opleiding tot schoolleider in het basisonderwijs. Hij erkent dat er een verschil is tussen het zijn van een schoolleider en het hebben van de juiste papieren om schoolleider te worden.

Het is de derde keer in korte tijd dat een Tweede Kamerlid van de PVV in opspraak komt. Vorige week stond de positie PVV-Kamerlid Eric Lucassen ter discussie omdat bleek dat hij buurtgenoten had geterroriseerd en was veroordeeld voor ontucht.

Sharpe

PVV-Kamerlid James Sharpe kwam dinsdag nog in opspraak. Het bedrijf waar hij tot voor kort directeur van was bleek in 2008 in Hongarije een boete van 260 duizend euro te hebben gehad. Woensdag schrijven de GPD-bladen dat Sharpe ook een atleet in zijn gezicht zou hebben gestoken.

Eerder kwamen ook al de PVV-Kamerleden Marcial Hernandez, Hero Brinkman en Dion Graus negatief in het nieuws.

Goh het liegen en bedriegen zit ze wel in het bloed de PVV kamerleden. _O-

Ik begin heel nieuwsgierig te worden hoeveel er uiteindelijk overblijven die niet gelogen hebben binnen die beweging.
pi_88812288
LINKSE MEDIA MOETEN EEN VERBOD KRIJGEN OP ONDERZOEK NAAR PVV KAMERLEDEN
pi_88812377
word weer lachen met de volgende verkiezingen als de pvv/vvd/cda toch weer de meeste stemmen krijgen.
pi_88812445
ik zou het heel jammer vinden als de PVV ten onder zou gaan vanwege dit soort dingen en niet vanwege de politieke ideeën van Geert.

net als de LPF: de ideeën zijn niet slecht alleen is het blijkbaar moeilijk goede mensen te vinden om de 2e kamer op te vullen.......
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 17 november 2010 @ 11:09:46 #5
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_88812458
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Leipo666 het volgende:
ik zou het heel jammer vinden als de PVV ten onder zou gaan vanwege dit soort dingen en niet vanwege de politieke ideeën van Geert.

net als de LPF: de ideeën zijn niet slecht alleen is het blijkbaar moeilijk goede mensen te vinden om de 2e kamer op te vullen.......
:')
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  woensdag 17 november 2010 @ 11:10:29 #6
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88812484
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Gertje43 het volgende:
word weer lachen met de volgende verkiezingen als de pvv/vvd/cda toch weer de meeste stemmen krijgen.
Vind je dat serieus lachen? Jij ziet politiek misschien een beetje als Ajax-Feyenoord, waarbij het niet erg is als je ploeg met slecht spel en een onterecht gegeven penalty wint.

Maar jij voelt je dus echt vertegenwoordigd door een partij met leugenaars en criminelen? Denk je ook niet dat ze misschien tegen jou liegen in het verkiezingsprogramma als ze zeggen iets tegen de overlast en islamisering te gaan doen? Waar is jouw vertrouwen in de PVV precies op gebaseerd, dat je het lachen vindt als ze winnen?
pi_88812560
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Trollface. het volgende:

[..]

:')
vergeleken met sommige ideeën van andere partijen :P
wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben, maar dat ben ik met geen enkele partij
pi_88812748
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..
Hoe lief is links nederland dan wel niet altijd geweest?

Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken :|W
  woensdag 17 november 2010 @ 11:20:54 #9
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88812813
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:19 schreef MdMa98 het volgende:
Wat boeit het nou of iemand liegt op zijn CV. Hoeveel nederlanders doen dat ook..

Ik lieg niet op mijn cv. Grappig dat je denkt dat dat normaal is en nog grappiger dat je het daarmee ook goedkeurt voor politici. Voor Marokkanen die spiegeltjes van auto's aftrappen is dat misschien ook 'normaal', ook maar goedkeuren dus?
pi_88812820
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:09 schreef Leipo666 het volgende:
Jammer alleen dat de politieke ideeen van niet mogen liegen en niet op het pluche vastplakken al gewoon genegeerd worden. Dit is nog erger dan de linkse hobbies waar geert ons steeds voor gewaarschuwd heeft. _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 11:21:21 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88812830
net de tien kleine negertjes...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 17 november 2010 @ 11:22:32 #12
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_88812881
quote:

Inderdaad. Alleen verzuurde linksch mensen maken zich daar druk om. De hardwerkende Nederlander is het gewend om liegend door het leven te gaan (buitenechtelijke relatie, schaduwboekhouding, valse belastingaangifte, klein bier) en weet dan ook dat het allemaal niet zo veel uitmaakt.

Daarnaast liegen alle politici toch, daar krijgen ze voor betaald, dus dat de PVV daar een hobby van maakt is alleen maar goed!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_88812899
Ik zou er een spoeddebat voor aanvragen.
pi_88812914
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat de politieke ideeen van niet mogen liegen en niet op het pluche vastplakken al gewoon genegeerd worden. Dit is nog erger dan de linkse hobbies waar geert ons steeds voor gewaarschuwd heeft. _O-
het maakt me eerlijk gezegt niets uit hoe die mensen als persoon zijn: als ze maar zo politiek voeren dat ik er beter ipv slechter van wordt :7
pi_88812939
quote:
Ah door de geertje brigade moet links er alweer bij de haren bijgetrokken worden omdat hullie dat ook zogenaamd gedaan zouden hebben. Geert zou toch juist een einde maken aan al deze dingen.

Zoals ik altijd zeg een man een man een woord een woord. Maar dat werkt blijkbaar toch anders nu mwen verantwoordelijkheid moet dragen opeens.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:25:05 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_88812985
Ben benieuwd hoe ze (hij) zich hier weer uit gaan redden! :')

Vanmorgen was er een stukje Pechtold vs. Wilders op de radio, zeer vermakelijk! :D En er komt meer! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_88813020
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:23 schreef Leipo666 het volgende:

het maakt me eerlijk gezegt niets uit hoe die mensen als persoon zijn: als ze maar zo politiek voeren dat ik er beter ipv slechter van wordt :7
Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen. _O-
pi_88813064
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat jij er beter van wordt. Goh wat wordt je er beter van als ze op dag 1 al onze pensioenleeftijd met 1 jaar ophogen. _O-
Wat heeft dat met een CV van een politicus te maken eigenlijk?
Sommige mensen die bloed ruiken verliezen gelijk hun verstand hiero :D
pi_88813101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

joh alsof dat wat uitmaakt tegen de tijd dat ik boven de 60 ben: dan zijn alle babyboomers al dood en dan kan de VUT weer ingevoerd worden 8-)
pi_88813193
Zag Geert vanochtend zijn excuses maken, maar hij had wel kunnen verwachten dat dit zou gebeuren. En misschien trekken zijn ideeen genoeg schorem aan, naast Henk en Ingrid, maar ik denk dat als je d'r als "eerlijke hardwerkende miljonair", met dezelfde ideeen, niet gauw zou instappen uit angst voor je "goeie naam"... ook al deel je de denkwijzes. Dan blijft er niet veel over :')

Hij had kunnen weten dat ze zijn partij zouden uitpluizen, net als dat Rutte dat had kunnen weten.

Sjonge wat een zooitje is het aan het worden zo :{
pi_88813205
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:28 schreef Leipo666 het volgende:

joh alsof dat wat uitmaakt tegen de tijd dat ik boven de 60 ben: dan zijn alle babyboomers al dood en dan kan de VUT weer ingevoerd worden 8-)
In het kader van de commercie en te weinig werkenden zullen de werkgevers er dan alles aan doen om mensen zolang mogelijk aan het werk te houden.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:31:08 #22
3542 Gia
User under construction
pi_88813221
Als je een opleiding tot ICT-er hebt gedaan, ben je dan een ICT-er of alleen als je ook daadwerkelijk ergens in dienst bent als ICT-er?
pi_88813308
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Gia het volgende:
Als je een opleiding tot ICT-er hebt gedaan, ben je dan een ICT-er of alleen als je ook daadwerkelijk ergens in dienst bent als ICT-er?
Dat is een goede vraag, maar je bent in ieder geval géén schooldirecteur als je géén schooldirecteur bent, _O-!

Mijn. God.
pi_88813352
quote:
15s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:20 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik lieg niet op mijn cv. Grappig dat je denkt dat dat normaal is en nog grappiger dat je het daarmee ook goedkeurt voor politici. Voor Marokkanen die spiegeltjes van auto's aftrappen is dat misschien ook 'normaal', ook maar goedkeuren dus?
Prima dat jij niet liegt. Doe ik ook niet.

Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:35:26 #25
308876 Relko
A force to be reckoned with.
pi_88813387
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:34 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Het zal vaak genoeg voor komen dat men liegt op het CV. Hoe groot is de kans dat je er bewust op gecontroleerd word? Meestal zeer klein. Dat nu de PVV zo in het kwade licht word gezet, komt puur voort uit de irriatie en jaloezie van de linkse partijen. Want oh ja, zij zijn niet aan de macht. Alsof ze het zelf allemaal beter weten.
Nog zo'n Einstein. :')
pi_88813441
quote:

[..]

Mjah... afhankelijk van de functie die jij gaat bekleden vind ik het wel belangrijk of het klopt of niet. Als jij voor een supermarkt medewerkerfunctie gaat solliciteren zal geen supermarkt checken of het "twee jaar all round supermarkt medewerker bij c1000" klopt.

Dat mensen hem aandikken, om mooier voor de dag te komen, gebeurd erg vaak denk ik
Maar als je een bestuurlijke landelijke functie gaat uitoefenen vind ik wel dat je CV moet kloppen.
pi_88813448
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef Relko het volgende:
Mensen die "links" de schuld geven van deze afgang zijn simpele zielen. Dat ze vertrapt mogen worden onder de hoeven van stampende kamelen.
Waarom nou weer kamelen?

Ben jij de rijke oliesjeik van Holland?

De media komt ergens achter, en de grote linkse partijen gaan meteen mee met de media, zeuren om iets wat in hun eigen partijen net zo goed voor kan komen.

Wat boeit het nou, als iemand zijn CV niet helemaal klopt. Geef de Pvv gewoon de kans om te regeren.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:38:29 #28
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_88813490
quote:

[..]

Ja, dat klinkt nu erg geloofwaardig. :')

quote:
Dus als iets niet vaak gecontroleerd wordt, dan is het niet erg? En je vindt het ook niet erg dat de Mos in een interview zegt dat hij schooldirecteur was, terwijl hij dat niet was?

Maar steek je kop maar in het zand hoor, terwijl je weer lekker makkelijk naar links kijkt. Als je even oplet, dan zie je dat VVD'ers en ook rechtse media als Powned hier op duiken. Omdat het gewoon beschamend is dat een anti-misdaadpartij zelf vol tuig en leugenaars blijkt te zitten.
pi_88813546
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef MdMa98 het volgende:

Wat boeit het nou, als iemand zijn CV niet helemaal klopt. Geef de Pvv gewoon de kans om te regeren.
Die kans krijgen ze toch gewoon. Er wordt alleen op dezelfde manier zoals de PVV op elke slinkse slak de afgelopen jaren zout heeft gelegd ook bij hun dat gedaan. :D

Dan moeten we nu geen smoesjes krijgen dat ze geen kans krijgen, en dat het moeilijk is om geschikte kandidaten te vinden en weet ik wat er voor smoezen uit de duimen gezogen kunnen worden.
pi_88813575
quote:
Op woensdag 17 november 2010 11:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag, maar je bent in ieder geval géén schooldirecteur als je géén schooldirecteur bent, _O-!

Mijn. God.
Ja maar hij heeft de papieren met bloed, zweet en tranen gehaald!
pi_88813608
Ik wou dat men eens het land ging regeren ipv elkaars CV / achtergrond uit te pluizen. We hebben wel betere dingen te doen dan elkaar`s vuile was buiten te hangen.
pi_88813655
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:41 schreef Scorpie het volgende:
Ik wou dat men eens het land ging regeren ipv elkaars CV / achtergrond uit te pluizen. We hebben wel betere dingen te doen dan elkaar`s vuile was buiten te hangen.
Journalisten en Fok!-users regeren het land niet, de regering regeert het land en de regering is hiermee niet gekomen. Een bijzonder verwijt dus.
pi_88813696
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Monidique het volgende:

[..]

Journalisten en Fok!-users regeren het land niet, de regering regeert het land en de regering is hiermee niet gekomen. Een bijzonder verwijt dus.
Je wou zeggen dat het spoeddebat van gisteren door de media en Fok is uitgevochten? Een bijzondere opmerking dus.
pi_88813730
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah... afhankelijk van de functie die jij gaat bekleden vind ik het wel belangrijk of het klopt of niet. Als jij voor een supermarkt medewerkerfunctie gaat solliciteren zal geen supermarkt checken of het "twee jaar all round supermarkt medewerker bij c1000" klopt.

Dat mensen hem aandikken, om mooier voor de dag te komen, gebeurd erg vaak denk ik
Maar als je een bestuurlijke landelijke functie gaat uitoefenen vind ik wel dat je CV moet kloppen.
Dat ben ik niet met je eens. Het gebeurd vast vaak genoeg dat CV`s niet kloppen. Alleen nu zit men er boven op, want ojee de Pvv geeft gedoogsteun aan het kabinet. Laten we ze opvreten, dan kan het kabinet weer vallen. :N
  woensdag 17 november 2010 @ 11:44:52 #35
20104 BlackJack
Comfortably drunk
pi_88813740
Het is wel jammer dat de PVV kapot gemaakt wordt op dit soort personele punten, ik zou veel liever zien dat ze kapot gaan omdat er geen ideologisch draagvlak is voor hun beoogde politiek.
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
pi_88813800
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je wou zeggen dat het spoeddebat van gisteren door de media en Fok is uitgevochten? Een bijzondere opmerking dus.
Nee, maar dat uitpluizen is door journalisten gedaan, daarnaast is de Kamer er om de regering te controleren en wetten goed te keuren, niet om te regeren, dat, nogmaals, is de taak van de regering. De Kamer, een aantal fracties althans, is van mening dat de regering niet stabiel is en niet geloofwaardig kan handelen en controleert de regering zo dus. Ik ben het niet eens met het spoeddebat, maar je verwijten zijn aan de verkeerden gericht, zeker gezien de regering en Kamerleden hier waarschijnlijk niet lezen.
pi_88813819
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef BlackJack het volgende:
Het is wel jammer dat de PVV kapot gemaakt wordt op dit soort personele punten, ik zou veel liever zien dat ze kapot gaan omdat er geen ideologisch draagvlak is voor hun beoogde politiek.
Dat is nu ook zo. Waar je vandaan komt is voor de PVV blijkbaar belangrijker dan wat je precies op je kerfstok hebt. En dat zie je nu in dit soort dingen terug.

Als Wilders écht zich zorgen maakte over de verloedering en de onveiligheid van Nederland, offerde hij het kabinet op voor deze zaak.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_88813822
quote:
Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Het gebeurd vast vaak genoeg dat CV`s niet kloppen. Alleen nu zit men er boven op, want ojee de Pvv geeft gedoogsteun aan het kabinet. Laten we ze opvreten, dan kan het kabinet weer vallen. :N
Is het héél gek dat van volksvertegenwoordigers, de fucking leiders van een land, wordt verwacht dat ze niet crimineel, en op z'n minst een kloppend cv hebben?

Ik ben helemaal niet voor weer nieuwe verkiezingen, ik wil gewoon een goed kabinet. Helaas is duidelijk dat dat niet dit kabinet gaat zijn.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:48:59 #39
308876 Relko
pi_88813868
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:37 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Waarom nou weer kamelen?

Ben jij de rijke oliesjeik van Holland?

De media komt ergens achter, en de grote linkse partijen gaan meteen mee met de media, zeuren om iets wat in hun eigen partijen net zo goed voor kan komen.

Inderdaad wat boeit dat nou, wat boeit uberhaupt nog hè? Zolang ze maar buitenlanders willen deporteren hè? Gasten zoals deze moeten gewoon met hun melkbek door de stront getrokken worden. Dat de andere partijen daar op reageren is logisch, immers zijn hun ook niet blind en zien ook zij dat die hele partij bestaat uit infantiele dwazen.
pi_88813891
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt nu erg geloofwaardig. :')

[..]

Dus als iets niet vaak gecontroleerd wordt, dan is het niet erg? En je vindt het ook niet erg dat de Mos in een interview zegt dat hij schooldirecteur was, terwijl hij dat niet was?

Maar steek je kop maar in het zand hoor, terwijl je weer lekker makkelijk naar links kijkt. Als je even oplet, dan zie je dat VVD'ers en ook rechtse media als Powned hier op duiken. Omdat het gewoon beschamend is dat een anti-misdaadpartij zelf vol tuig en leugenaars blijkt te zitten.
Dus omdat iemand een keer iets fout heeft gedaan, zit de hele partij vol tuig en leugenaars? komop zeg, Dat is wel heel goedkoop denken.
Mens, mens iemand aanpakken op iets wat jaren geleden is gebeurd. Je moet maar wat te doen hebben :{
pi_88813958
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Is het héél gek dat van volksvertegenwoordigers, de fucking leiders van een land, wordt verwacht dat ze niet crimineel, en op z'n minst een kloppend cv hebben?

Ik ben helemaal niet voor weer nieuwe verkiezingen, ik wil gewoon een goed kabinet. Helaas is duidelijk dat dat niet dit kabinet gaat zijn.
Een goed kabinet bestaat niet.
pi_88813961
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:49 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Dus omdat iemand een keer iets fout heeft gedaan, zit de hele partij vol tuig en leugenaars? komop zeg, Dat is wel heel goedkoop denken.
Mens, mens iemand aanpakken op iets wat jaren geleden is gebeurd. Je moet maar wat te doen hebben :{
Iemand? Het zijn tegenwoordig al meerdere iemanden die bij de PVV iets fout hebben gedaan.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:53:17 #43
308876 Relko
pi_88814009
quote:

[..]

Net als iemand pakken op iets dat een ander doet?
pi_88814013
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:48 schreef Relko het volgende:

[..]

Inderdaad wat boeit dat nou, wat boeit uberhaupt nog hè? Zolang ze maar buitenlanders willen deporteren hè? Gasten zoals deze moeten gewoon met hun melkbek door de stront getrokken worden. Dat de andere partijen daar op reageren is logisch, immers zijn hun ook niet blind en zien ook zij dat die hele partij bestaat uit infantiele dwazen.
Mensen die denken dat de Pvv alleen maar staat voor het deporteren van buitenlanders :')
Dus de andere partijen bestaan niet uit infantiele dwazen?
  woensdag 17 november 2010 @ 11:53:33 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_88814015
quote:
Het is een incident mensen, een paar vervelende PVV kamerleden verpesten het voor de rest. Wilders gaat thee met ze drinken en dan is alles weer goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88814059
quote:
13s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:51 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Iemand? Het zijn tegenwoordig al meerdere iemanden die bij de PVV iets fout hebben gedaan.
Alsof er geen andere ministers foute en stoute dingen hebben gedaan. Net zo goed in voorgaande partijen.
pi_88814062
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is een incident mensen, een paar vervelende PVV kamerleden verpesten het voor de rest. Wilders gaat thee met ze drinken en dan is alles weer goed.
Zou hij niet beter cohen mee kunnen vragen die heeft daar wat meer ervaring mee. _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 11:55:02 #48
324451 -VoorDePoes-
Wel voor de poes
pi_88814063
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:31 schreef Gia het volgende:
Wat ben jij toch ook een verschrikkelijk huisvrouwtje he jij? Ongelooflijk gewoon.
I never dreamed that I'd meet somebody like you
And I never dreamed that I'd lose somebody like you
pi_88814076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Tuurlijk, er is ook maar één zeteltje verlies nodig om het verschil te maken. Dat zien de linkse partijen ook, maar dat weet rechts ook en dat wist Wilders ook.

Maar goed, persoonlijk vind ik het van de zotte dat als er een fraudeur zou zitten, die bakken met geld verdient en bakken met 'ons' geld kan uitgeven terwijl hij in het verleden niet echt met geld kon omgaan (of juist te goed)
pi_88814102
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Thee drinken, ohja was dat niet de oplosmethode van die gargamel van het pvda.
pi_88814117
quote:

[..]

Wanneer al die pvv-ers beginnen te beseffen dat links vaker niet dan wel aan de macht is geweest wordt Nederland echt een mooiere plek.

Ik vind het trouwens een beetje raar dat bepaalde mensen durven te zeggen dat links van alles zoekt om pvv in een negatief daglicht te zetten, terwijl het gewoon komt door dezelfde op sensatie beluste media die pvv al die stemmen heeft gegeven op plekken waar nooit een marokkaan komt. _O-

Hierbij vergeten ze ook maar even, dat juist de pvv altijd bezig was met dingen uitvergroten toen zij oppositie voerde en Wilders ook altijd duidelijk toegaf dat hij het kabinet wou zien vallen. Toen was Wilders een held en moest "de elite" zich schamen voor hun fouten. Nu de oppositie de negatieve punten van de pvv willen uitvergroten moeten ze "de kans krijgen om te regeren" en is de oppositie een stel jaloerse huilies. :')

Ook wil ik even wat opmerken. Het gaat er niet om dat er iets kleins gebeurt als overdrijven op je cv, een relatie met een ondergeschikte, een ruzie met je buren etc. Het gaat erom dat er van 6 van de 24 kamerleden is ontdekt dat ze in het verleden niet helemaal juiste daden hebben begaan, terwijl dit de partij is die een bezem door de kamer zou halen. Dit is de partij die een einde zou maken aan al het tuig dat er rondloopt. Uiteindelijk bewijzen ze meerdere keren dat ze zelf gewoon de partij van leugenaars en tuig zijn, maar een groot deel van hun aanhangers is te simpel om te beseffen dat ze worden genaaid waar ze bij staan.
pi_88814133
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Alsof er geen andere ministers foute en stoute dingen hebben gedaan. Net zo goed in voorgaande partijen.
Aha dus omdat andere ook wel fouten maken mogen hun ook fouten maken. Dat is fijn om te horen dan kunnen we dat als standaard antwoord op beschuldigingen gaan gebruiken. _O-
pi_88814204
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:56 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Thee drinken, ohja was dat niet de oplosmethode van die gargamel van het pvda.
:') ?

Je snapt zijn post echt niet?
pi_88814246
quote:

Spreek lekker voor jezelf. Ik vul mijn cv niet met leugens. Dat is ook uitermate dom, want wanneer mijn nieuwe werkgever een klein onderzoekje verricht en erachter komt dat ik een aantal zaken uit mn duim heb gezogen, kan ik fluiten naar mijn gewenste functie. Verder doet het je geloofwaardigheid geen goed en dat kan in de toekomst voor meer problemen zorgen wanneer ik op zoek ga naar een baan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 17 november 2010 @ 12:01:06 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_88814276
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:54 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Ja die worden er dan uitgegooid.
quote:
Drie dagen na zijn aantreden als staatssecretaris op 8 november 1982 moest Schwietert echter weer aftreden. De reden was dat hij in zijn cv had opgenomen dat hij doctorandus was, hoewel hij nooit aan een universiteit was afgestudeerd. Ook beweerde hij luitenant te zijn geweest in het Nederlandse leger, wat evenmin klopte, hij was korporaal geweest. De drie dagen dat Schwietert in functie was, was lange tijd de kortste bewindsperiode voor een regeringslid ooit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_88814278
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:59 schreef Klaudias het volgende:

[..]

:') ?

Je snapt zijn post echt niet?
juist wel :Y
pi_88814309
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een CV van een politicus te maken eigenlijk?
Sommige mensen die bloed ruiken verliezen gelijk hun verstand hiero :D
Het zegt natuurlijk wel een en ander over de geloofwaardigheid van de persoon in kwestie. Ik vind het geen prettig idee dat wij worden vertegenwoordigd door leugenaars.
  woensdag 17 november 2010 @ 12:02:56 #58
111528 Viajero
Who dares wins
pi_88814346
quote:

[..]

Het heeft natuurlijk niets te maken met de belofte van de PVV dat we een nieuw soort politiek zouden krijgen, en dat vervolgens PVV kamerleden veroordeeld worden om zaken waar de PVV juist zo fel tegen is, maar wel op het pluche mogen plakken.

Ik pleit voor het opheffen van het verbod op discriminatie, zodat de PVV gewoon kan zeggen wat ze zijn, een anti-Marokkanen partij.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_88814369
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tuurlijk, er is ook maar één zeteltje verlies nodig om het verschil te maken. Dat zien de linkse partijen ook, maar dat weet rechts ook en dat wist Wilders ook.

Maar goed, persoonlijk vind ik het van de zotte dat als er een fraudeur zou zitten, die bakken met geld verdient en bakken met 'ons' geld kan uitgeven terwijl hij in het verleden niet echt met geld kon omgaan (of juist te goed)
Serieus, denk je dat 1 PVV-er uniek is in dit soort dingen? Als je zou gaan graven naar de 149 andere Kamerleden ga je ook een hoop dirt vinden hoor.
pi_88814383
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef speknek het volgende:

[..]

[..]

Nou dan kan Geert ook wel wat mensen missen. Hierna gewoon lekker verder gaan en regeren.
pi_88814389
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

juist wel :Y
Dus je bent gewoon een beetje simpel? Is niet erg hoor, die mensen moet je ook hebben. Je moet alleen begrijpen dat jij steeds wijst naar andere partijen maar die andere (zeg maar linkse, want dat bedoel je uiteindelijkt toch?) partijen hebben af en toe een rotte appel er tussen zitten en die wordt er dan uitgezet. In het geval van de pvv is minstens (want het worden er meer geloof me) 1/3 van de appels rot.
pi_88814429
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:01 schreef speknek het volgende:

Wat een daadkracht had men toendertijd al. Laat geert eens een ruggegraat tonen en hetzelfde doen als men toendertijd gedaan heeft.
pi_88814436
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dus je bent gewoon een beetje simpel? Is niet erg hoor, die mensen moet je ook hebben. Je moet alleen begrijpen dat jij steeds wijst naar andere partijen maar die andere (zeg maar linkse, want dat bedoel je uiteindelijkt toch?) partijen hebben af en toe een rotte appel er tussen zitten en die wordt er dan uitgezet. In het geval van de pvv is minstens (want het worden er meer geloof me) 1/3 van de appels rot.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat als Wilders deze 3 mensen zou vervangen we door kunnen gaan?
pi_88814442
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Serieus, denk je dat 1 PVV-er uniek is in dit soort dingen? Als je zou gaan graven naar de 149 andere Kamerleden ga je ook een hoop dirt vinden hoor.
Be my guest. Dit gezeik hoor ik nou al een paar dagen. "Ja maar, als men gaat graven in het verleden van de andere Kamerleden, dan komt er ook een hoop ellende naar boven."

Nou, waar blijven al die onthullingen dan? Of is het een complot om de PVV kapot te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')