Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
veel ergerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je je weer aan die secretaresse vergrepen of heb je weer gelogen over je leeftijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zolang koffie wordt gebruikt om de concurrentie mee te bestoken in de oorlog, blijft de thee over om op te drinken...quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel erger
Dan kan ik deze aanraden om te volgen, als je gewoon wat simpel vermaak zoekt: http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah kijk, zo wakker ben ik dus nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef DaMart het volgende:
Zolang koffie wordt gebruikt om de concurrentie mee te bestoken in de oorlog, blijft de thee over om op te drinken...
Nee, ik ben zo ruig dat ik thee durf te drinken zonder ziek te zijnquote:
ik heb nu al succes op twitterquote:iShaylaak4x92c
Ayla Fowler
hello and welcome! just looking for cute guys haha 34 minutes ago
Omgquote:
Ik heb geen koffie nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen koffie ophebt
how... pastoor MPG komt binnen...quote:
Dan twitter maar snel 5 weesgegroetjes, mijn zoon.quote:
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mijquote:
correctie... dominee MPG komt binnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mij...
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan twitter maar snel 5 weesgegroetjes, mijn zoon.
Ja, tijd vliegt hier...quote:
Fha!quote:
Volgens mij nemen die pastoors dat ook niet al te nauw meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mij...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij nemen die pastoors dat ook niet al te nauw meer
Maar ik zie jou ook niet in zo'n jurk staan
Woohoooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha!![]()
Hier een kopje thee voor jou![]()
[ afbeelding ]
Aha, is dat hetquote:
Succes met stofzuigen en veel plezier vanmiddag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Woohooo![]()
Ik ga maar even stofzuigen, anders moet Richard straks door de bollevacht zwemmen om bij de bank te komenfijne middag allemaal!
Hey GFquote:
Ja. Ik hoop alleen niet dat er foto's van online staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, is dat het
Internetten vanaf de live cd is trouwens geen pretje![]()
Maar ja, je moet toch iets als je aan het wachten bent
Nog steeds vakantie. Maar ik heb het heel druk gehad hoor want gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld enz.quote:
Als die er wel zijn, dan vind ik ze vast snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop alleen niet dat er foto's van online staan...
Dat denk hoop ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als die er wel zijn, dan vind ik ze vast snel
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nog steeds vakantie. Maar ik heb het heel druk gehad hoor want gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld enz.
Ik hoop het eigenlijk ook nietquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
Ik hoop het eigenlijk ook nietWant ik weet niet of ik zulke foto's wel wil zien
weer even geslapen dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
kijk je even niet is er al weer een nieuw topic
SNACKATTACKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
marijkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met stofzuigen en veel plezier vanmiddag!
[..]
Hey GF![]()
Is het ookquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
quote:
dus je dagelijks routinequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna alles is klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
![]()
Hoe is het met de parkeerplaats en de muren en alles wat je ging opknappen?
Voor mij zometeen een Broodje kebabquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je daar wel genoeg aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
SNACKATTACK
* MPG bestelt een Mexicano, een bamiblok, een frikandel speciaal en een friet zoërvleis.
Die laatste kon weleens op een syntax error stuiten hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
SNACKATTACK
* MPG bestelt een Mexicano, een bamiblok, een frikandel speciaal en een friet zoërvleis.
Hij heeft een 8-koppige lintworm... 4 eten, 4 slapen...quote:
Lunch hequote:
Error, error, does not compute!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laatste kon weleens op een syntax error stuiten hier
Oh ja dat is waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch he....
Moet ook nog avondeten, en een na-het-stappen-snack...
[..]
Hey GF, Zaterdag gaat het (weer) niet wordenquote:
goed bezig!quote:
ik zie jullie vanzelf wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, Zaterdag gaat het (weer) niet worden![]()
Voorlopig de hoop maar weer gevestigd op volgende week
nopequote:
Mazout? of rubber?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
een leverancier kwam even wat brengen
HAHAHAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehehe, die VK zou nu nog willen dat ze niet zei: blaas eens op je hand?![]()
![]()
Ik wil ook weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
HAHAHAIk moest echt hardop lachen. Godgod, muts
Hoe ist hier?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
Hoe ist hier?
Wokje!quote:
Pff... Aftellen dus! Succes, ik denk aan jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot half 6dus nig 4 uur en 15 min werken
Is toch gewoon een sjabloontje iedere keer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sollicitatiebrieven toch *(#&$(#$ om te schrijven
rubberquote:
enferquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
Hoe ist hier?
lunch ze toekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
na lunch ben ik weer op het KSC-schip
Nee, ik moet toch bij het ene bedrijf vertellen hoe goed ikwel niet ben met mensen en daar de nadruk op leggen en bij het andere bedrijf de nadruk juist leggen op mn administrtieve vaardigheden WAAAquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch gewoon een sjabloontje iedere keer?
Gfquote:
Wijffieequote:
Eh.quote:
1000quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mij even 300 pakken condooms
Jij hebt helemaal geen tijd voor seksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mij even 300 pakken condooms
Wat omet ik met 1000 pakken condooms?quote:
Ik kom niet verder dan: Een aantal dagen geleden wees een bekende van me me op de vacature voor een receptioniste bij uw bedrijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tijd voor seks
verkopen of gebruikenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat omet ik met 1000 pakken condooms?![]()
JBquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sollicitatiebrieven toch *(#&$(#$ om te schrijven
op makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat omet ik met 1000 pakken condooms?![]()
altijd vertellen dat je het zelf gevonden hebt omdat je graag voor dat bedrijf wilt werkenquote:[..]
Ik kom niet verder dan: Een aantal dagen geleden wees een bekende van me me op de vacature voor een receptioniste bij uw bedrijf
En daar ben ik al helemaal niet tevreden over
Ze werkt daar, ik kan misschien in mn brief verwerken dat ik veel goeds van haar heb gehoord over het bedrijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op maken![]()
[..]
altijd vertellen dat je het zelf gevonden hebt omdat je graag voor dat bedrijf wilt werken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje
Oh noooooooooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren trouwens nog flink ziek geweest van patat/friet met pindasaus.Pindasaus was vast bedorven.. Was gisteren in Haarlem zag een snackbar en had honger daar kom ik dus nooit meer want de patat was niet te vreten.
![]()
dat kan je gebruiken ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze werkt daar, ik kan misschien in mn brief verwerken dat ik veel goeds van haar heb gehoord over het bedrijf
Dikke vette koppijn komt opzetten, heb gelijk wat ingenomen want ik wil ECHT niet vanavond met een bonkend hoofd uitetenquote:
Inderdaad ik wist niet dat patat vies kon smaken. Volgens mij bakten ze daar in oud vet echt ranzigquote:
Dat is kut ik hoop dat de medicatie helpt.* Panda72 aait LL voorzichtig over haar bolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke vette koppijn komt opzetten, heb gelijk wat ingenomen want ik wil ECHT niet vanavond met een bonkend hoofd uiteten
als dank voor de schouder massage geeft wok nu een nek massage aan lovelyladyquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke vette koppijn komt opzetten, heb gelijk wat ingenomen want ik wil ECHT niet vanavond met een bonkend hoofd uiteten
Verder alles goed... woonkamer is aardig leeg aan het raken
Hoest met jou meissie?
He gatver.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder alles goed... woonkamer is aardig leeg aan het raken
Hoest met jou meissie?
Iellll allemaal transvettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ik wist niet dat patat vies kon smaken. Volgens mij bakten ze daar in oud vet echt ranzig
Ja en er werd ook nog beweerd dat ze verantwoord friturenquote:
Suuuuuurequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en er werd ook nog beweerd dat ze verantwoord frituren
het frituren zelf wel maar het vet nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en er werd ook nog beweerd dat ze verantwoord frituren
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
SuuuuuureAls jij er al ziek van wordt dan snappen ze het al niet goed volgens mij
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het frituren zelf wel maar het vet niet
We gaan morgen leggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatver.
Nee, idd!
MooiiiWanneer ga je het laminaat leggen?
Ja, met mij best aardig! Fysio gister was echt heeeeeeeeeeeerlijk.Heb nog iets spierpjin, maar alles zit weer zo heerlijk los en het gaat steeds beter
Ik mag maandag al beginnen met spieroefeningen
Dus ben helemaal blij dat het lekker snel gaat, mn herstel
Je lijkt wel een ouwe lul joh met je middagdutjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:28 schreef Giertje het volgende:
goddomme dat was me een lekker middagdutje
mja ik was vanmorgen druk op werk geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lijkt wel een ouwe lul joh met je middagdutjes![]()
Hoi gier![]()
Coool.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We gaan morgen leggenvanmorgen ondervloer gehaald en spullies en morgenochtend nog even de plinten halen....
Fijn dat je herstel zo voorspoedig gaat joh![]()
![]()
Panda... long time no see girl! En beetje jammer dat je gestraft wordt dat je de snackbar eens opzoekt
Ben je er nog steeds ziek van of gaat het nu wel weer?
Ditquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik vraag me nog steeds af wat het nut van twitter is
Bengeltjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
Marc heeft het maar getroffen, prachtig dagje om op vakantie te gaan.
Goede aktie van MPG. Je moet internet hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
MPGDankzij hem heb ik internet onder Windows
En hoi allemaal
Wok.quote:
Shit! Bustedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh.Sex? Of koffie? Volgens mij ben jij net zo schuldig
Hihiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
MPGDankzij hem heb ik internet onder Windows
En hoi allemaal
Bengelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.![]()
Marc heeft het maar getroffen, prachtig dagje om op vakantie te gaan.
Hoi. Neuken? Gaan we daarna samen koffie drinkenquote:
Het gaat wel weer hoor lief dat je het vraagt enne ik bezoek wel vaker de snackbarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Panda... long time no see girl! En beetje jammer dat je gestraft wordt dat je de snackbar eens opzoekt
Ben je er nog steeds ziek van of gaat het nu wel weer?
Ja, al had ik wel internetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede aktie van MPG. Je moet internet hebben.![]()
[..]
Wok.Hoe bevalt je nieuwe hippe kapsel. Vriendin blij?
Ja, nou, als ik jou niet had dan had ik nog niet kunnen WoW-en op de pcquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Shit! Busted...
[..]
Hihi![]()
HellpdeskPG to the rescueeeeeeee!
[..]
Bengel
Net als mijn ex, die staat ook op streetviewquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word beroemd. Ik kwam net de Google streetview auto tegen
Ik ben de ex van Marijkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Net als mijn ex, die staat ook op streetview
quote:
ja vriendin vindt het leuk, en mijn vrouw ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goede aktie van MPG. Je moet internet hebben.![]()
[..]
Wok.Hoe bevalt je nieuwe hippe kapsel. Vriendin blij?
potsidorie man, straks kom je nog op TVquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Even met mn man overleggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoi. Neuken? Gaan we daarna samen koffie drinken.
Wat goeddddquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En woeiLang leve Linux, alle oude instellingen zijn met 1 druk op de knop terug
![]()
Vandaag is helemaal mijn dag
![]()
wat doe jij met je ex-en danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet
Was jij ook hier in Zwolle op streetview gezet?
Oh en ik weet niet of je blij moet zijn dat je mń ex bent![]()
geniet ervan zolang het duurtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
Want je was nog nooit op tv geweestquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
stomme wokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus je hebt er 1 aangemaakt om 'm te verwijderen?![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Want je was nog nooit op tv geweest
Jeeeeeeejquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
![]()
IS dat zo erg dan? Jouw ex zijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat kan toch niet
Was jij ook hier in Zwolle op streetview gezet?
Oh en ik weet niet of je blij moet zijn dat je mń ex bent![]()
waar?quote:
nah, zeg ik net wat tegen jequote:
Hoi Suikerbeeeeeeb_met_twitter_en_siegfriet_op_haar_twitterquote:
sorryquote:
ik heb er 1 aangemaakt om zelf te kunnen beoordelen of het wat is.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dus je hebt er 1 aangemaakt om 'm te verwijderen?![]()
quote:
Ga je wel als superman staan,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi MPG-die-op-mijn-twitter-zit-te-lurkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:12 schreef MPG het volgende:
Hoi Suikerbeeeeeeb_met_twitter_en_siegfriet_op_haar_twitter
ik zag het toen ik al klaar was met afmeldenquote:
quote:@wokvanfok hihi
12 minutes ago via web in reply to wokvanfok
Wist niet dat als je getrouwd was je vrouw niet meer als een vriendin kan beschouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
ja vriendin vindt het leuk, en mijn vrouw ook![]()
Windows schijnt altijd moeilijk te doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, al had ik wel internetOnder Linux werkte alles gewoon meteen
Alleen was Windows dus moeilijk aan het doen
Lang leve helpdesk skills
![]()
En hoi Bengel!Alles goed daar?
Oh. Nou. Hoiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zag het toen ik al klaar was met afmelden
[..]
En heb je heel hysterischquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hebben de meesten hier twitter? En natuurlijk hyves en uh facebook.
Ik niks van dat allesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
* friemelaarbaalt als een stekkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie jullie vanzelf wel eens verschijnen
Jah. En LinkedIn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
als de telefoon gaat roept miniwok bijna standaart: PAPA!!!!!!! je vriendin beltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat als je getrouwd was je vrouw niet meer als een vriendin kan beschouwen.![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ookquote:
ja, dat was ik vergeten, maar ik heb hetquote:
Twitter: twee accounts, eentje dood en eentje om te voorkomen dat iemand anders doet alsof hij mij is, die ik dus ook nooit gebruik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Even met mn man overleggen.![]()
[..]
Wat goedddd
Fijn he, als je comp het weer doet
quote:
quote:
Als ik 1 van mijn laatste exen mag geloven is alles vreselijk aan mij (en dat is ook die ene die op streetview staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeeej![]()
[..]
IS dat zo erg dan? Jouw ex zijn?
Oeh, dat kan ik me wel voorstellen ja... Helpt het wel? Of kun je daar nu nog weinig over zeggen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat als je getrouwd was je vrouw niet meer als een vriendin kan beschouwen.![]()
[..]
Windows schijnt altijd moeilijk te doen.
Gaat, Pas met een traject begonnen voor mijn rugklachten/hernia. Valt me nogal zwaar.
Geen twitter, wel hyves, facebook en linkedinquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik alleen hyves. En wat doe ik ermee?? Weinig tot niks.quote:
Oja, die heb ik dan weer wel.quote:
Friemelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
* friemelaarbaalt als een stekker
alleen hyves en facebookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
@ST is MZ zo erg?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik 1 van mijn laatste exen mag geloven is alles vreselijk aan mij (en dat is ook die ene die op streetview staat).
Ik geloof die ex nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
[..]
[..]
[..]
Als ik 1 van mijn laatste exen mag geloven is alles vreselijk aan mij (en dat is ook die ene die op streetview staat).
Ze is de liefste van de wereld en als ze een man was vroeg ik haar meteen ten huwelijkquote:
facebook voor een vriendin van me uit amerika en hyves voor de nederlandersquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er zo anders aan facebook ? Waarom beide, hyves en facebook.
Hoi Marijkequote:
facebook is ook leuk als je internationale contacten hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ben al voorzien dus je hoeft me niet te overtuigenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is de liefste van de wereld en als ze een man was vroeg ik haar meteen ten huwelijk
Mja, als je zo vreselijk was, viel hij in het begin dus op vreselijke vrouwen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan ik nog niets over zeggen. Tot nu toe doet het meer pijn dan wat anders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh, dat kan ik me wel voorstellen ja... Helpt het wel? Of kun je daar nu nog weinig over zeggen?
Je vroeg er naar, ik gaf gewoon antwoord.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben al voorzien dus je hoeft me niet te overtuigen
Ik heb familie in Canada wonen en die hebben allemaal Facebook, is leuk om zo af en toe nog eens te kletsen en foto's te zien enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nouhouquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze is de liefste van de wereld en als ze een man was vroeg ik haar meteen ten huwelijk
Lekker toch van de drukquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
,
Wel goed hoor, alleen druk .
En ik baal dat steeds als we willen uitgaan er iets tussenkomt
Dat is waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, als je zo vreselijk was, viel hij in het begin dus op vreselijke vrouwen.Zegt meer over zijn smaak toch?
[..]
Kan ik nog niets over zeggen. Tot nu toe doet het meer pijn dan wat anders.
Je begint met een bepaalde tijd of een aantal keren dat je een oefening moet doen.
Eerst keer was teveel, vandaag bijna alles gehalveerd.
Helder. In dat geval:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
facebook is ook leuk als je internationale contacten hebt
ik heb vandaag twitter genomen en weer opgehevenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Overloper.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Helder. In dat geval:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marijke, wil je met me trouwen?
vreselijk leuk misschienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heerlijk![]()
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vroeg er naar, ik gaf gewoon antwoord.
Alleen hyves en linkedin en had heel vroeger een cu2quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Dan mag jij wel naar mij overlopen hoor, ik ben hier in KSC nog met niemand getrouwd, heel even toyboy van LadyLike geweest, maar al snel afgedankt...quote:
gaan wij trouwenquote:
Jij bent al getrouwd.quote:
quote:
ik was eerstquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent al getrouwd.
Dat hoeft verder niks in de weg te staan. Neuken?
Sorryquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]je hebt een nieuwe usericon... ik wilde me al bijna voorstellen, omdat ik dacht dat we een nieuw persoon hadden
leek wel een advertentiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je vroeg er naar, ik gaf gewoon antwoord.
ach, het heeft wat voordelen qua regelen erfenis en kinderenquote:
nee, alleen nog bruine korstenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt geen turquoise touwtjes meer
ik ben dan ook zeer welbespraakt.quote:
mag ik heel voorzichtig een beetje pulkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, alleen nog bruine korsten
en dat voor iemand uit Zwollywoodquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben dan ook zeer welbespraakt.
Kinderen compliceren de zaak alleen maar verderquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, het heeft wat voordelen qua regelen erfenis en kinderen
Hihihi, okeequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Helder. In dat geval:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Marijke, wil je met me trouwen?
daar ben ik dan ook mee gestoptquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kinderen compliceren de zaak alleen maar verder
Jij hebt muck alquote:
Geen sex voor het huwelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan heb je ook geen sex voor het huwelijk meer
ik vond het wel lekker hoor, sex voor het huwelijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij hebt muck al
[..]
Geen sex voor het huwelijk![]()
zo overrated ook
ja...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag ik heel voorzichtig een beetje pulken
Geen mening, geen commentaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
ik vond het wel lekker hoor, sex voor het huwelijk.
erna ook trouwens
wie is erna?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vond het wel lekker hoor, sex voor het huwelijk.
erna ook trouwens
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan mag jij wel naar mij overlopen hoor, ik ben hier in KSC nog met niemand getrouwd, heel even toyboy van LadyLike geweest, maar al snel afgedankt...
quote:
Jij wil ineens met iemand anders neukenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent al getrouwd.
Dat hoeft verder niks in de weg te staan. Neuken?
wat wil je daar precies mee zeggen, schat?quote:
Ik denk zijn vrouw. Of zijn vriendin.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij wil ineens met iemand anders neuken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef Enfermera het volgende:
Jij wil ineens met iemand anders neuken
Geeft niet, als ik een leuke kont zie dan denk ik aan jou!quote:
quote:
Zo blij dat het niet mijn echte kont isquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik een leuke kont zie dan denk ik aan jou!
Kom, gaan we samen stil in een hoekje zittenquote:
bewijsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo blij dat het niet mijn echte kont iswant dan zou je er niet aan denken hoor
Geen idee, die heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo blij dat het niet mijn echte kont iswant dan zou je er niet aan denken hoor
quote:
Doeiiiiquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik nog nooit gezien
ik bedoelde "er na"quote:
met de spatie ertussen beidequote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Doeiiii
Is heul niet interessant
quote:
niet zo bescheiden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Doeiiii
Is heul niet interessant
Ik? Oeh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik bedoelde "er na"
en dat ben jij o.a.![]()
[..]
met de spatie ertussen beide
ben je aan het neuspeuterpulken op de vrijdagmiddag?quote:
wel heeeeeel zachtjes hoor...het is nog heel gevoelig..quote:
dat ze daar meestal iets anders praten dan in limburg of Rotterdam.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat wil je daar precies mee zeggen, schat?
zoals ik al zei...IK ben heel welbespraaktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef TJDoornbos het volgende:
dat ze daar meestal iets anders praten dan in limburg of Rotterdam.
16:00quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik? Oeh.![]()
Hoe laat ben jij vrij vandaag?
* wel.o.k geeft kusje erop.en nog een, en nog eentje iets hoger en hoger en...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel heeeeeel zachtjes hoor...het is nog heel gevoelig..
noem jij Suikertaartje nou een neusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ben je aan het neuspeuterpulken op de vrijdagmiddag?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zoals ik al zei...IK ben heel welbespraakt
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we samen stil in een hoekje zitten
Jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom, gaan we samen stil in een hoekje zitten
Ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zoals ik al zei...IK ben heel welbespraakt
Bel maxiwok maar even dat je ietsje later thuis bentquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
16:00![]()
[..]
* wel.o.k geeft kusje erop.en nog een, en nog eentje iets hoger en hoger en...
Moet WOK 'overwerken'?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bel maxiwok maar even dat je ietsje later thuis bent
nee...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
noem jij Suikertaartje nou een neus
Hoi, levend bewijs hier.quote:
maxiwok is logeren bij opa en oma, samen met miniwokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bel maxiwok maar even dat je ietsje later thuis bent
ik stel voor dat we dit bewijs eens goed onderzoekenquote:
tot op het botquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel voor dat we dit bewijs eens goed onderzoeken
jij gaat zo langs ST, dus dan kan je marijke ook wel even onderzoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel voor dat we dit bewijs eens goed onderzoeken
Ja, bijna.quote:
negatiefquote:
dan kom je maar naar de meetquote:
Oh in dat geval...quote:
Laat dat maar aan mij overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij gaat zo langs ST, dus dan kan je marijke ook wel even onderzoeken
kuch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
maxiwok is logeren bij opa en oma, samen met miniwok
nou enquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je maar naar de meeten gier jij weet hoe ik eruit zie
[..]
Oh in dat geval...Maar niet trouwen
Haha. Neh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Bedoelde dat ze even moet bellen................snap dat dan
Sorry, in dat geval trek ik mijn getuigenis inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bedoelde dat ze even moet bellen................snap dat dan
daar ben ik nog in diepe twijfel overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom je maar naar de Sint meet bij Marijke
veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Wij gaan de kids naar oma brengen en dan straks lekker uit eten met zijn tweetjesfijne avond allemaal
Geniet ervan meisje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Wij gaan de kids naar oma brengen en dan straks lekker uit eten met zijn tweetjesfijne avond allemaal
Have funquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Misschien wel... al is zwolle wel een eind rijden en de zaterdag is meestal redelijk druk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom je maar naar de Sint meet bij Marijke
Geniet lekker van je weekendje samen! viel spass!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
fijne vakantie duckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga nog even de fabriek in hier en dan ga ik vakantie vieren! Adios allen
Vakantie zequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
hhmmm, is op zich reden genoeg om een bakkie te komen doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je maar naar de meeten gier jij weet hoe ik eruit zie
Langsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij gaat zo langs ST, dus dan kan je marijke ook wel even onderzoeken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kuch.
* suikertaartje springt vast in de auto
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
Heel veel plezier en klusze dit weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Een hele fijne vakantie duckie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wat ik mij afvraag, vorig jaar.....quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
Dank u allen!!!!
En doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen
dat doe ik dan wel met Muckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh in dat geval...Maar niet trouwen
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
het gaat wel hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geniet ervan meisje!
Is het nu beter met je hoofd?
neem nog een paracetamol en geniet van je samen zijnquote:
niet mee vraag zo wel bij mijn mamsiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem nog een paracetamol en geniet van je samen zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:49 schreef Ferb het volgende:
Het is best wel weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:49 schreef Ferb het volgende:
Het is best wel weekend
bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Had jij WOK nou al gevraagd waar je nou eigenlijk heen moet rijden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
De hele dag al..en maandag ook nog
yup, dat heeft ze mij al ontfrutseltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Had jij WOK nou al gevraagd waar je nou eigenlijk heen moet rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |