Fha!quote:
Volgens mij nemen die pastoors dat ook niet al te nauw meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mij...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij nemen die pastoors dat ook niet al te nauw meer
Maar ik zie jou ook niet in zo'n jurk staan
Woohoooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha!![]()
Hier een kopje thee voor jou![]()
[ afbeelding ]
Aha, is dat hetquote:
Succes met stofzuigen en veel plezier vanmiddag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Woohooo![]()
Ik ga maar even stofzuigen, anders moet Richard straks door de bollevacht zwemmen om bij de bank te komenfijne middag allemaal!
Hey GFquote:
Ja. Ik hoop alleen niet dat er foto's van online staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, is dat het
Internetten vanaf de live cd is trouwens geen pretje![]()
Maar ja, je moet toch iets als je aan het wachten bent
Nog steeds vakantie. Maar ik heb het heel druk gehad hoor want gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld enz.quote:
Als die er wel zijn, dan vind ik ze vast snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop alleen niet dat er foto's van online staan...
Dat denk hoop ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als die er wel zijn, dan vind ik ze vast snel
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nog steeds vakantie. Maar ik heb het heel druk gehad hoor want gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld enz.
Ik hoop het eigenlijk ook nietquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
Ik hoop het eigenlijk ook nietWant ik weet niet of ik zulke foto's wel wil zien
weer even geslapen dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
kijk je even niet is er al weer een nieuw topic
SNACKATTACKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
marijkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met stofzuigen en veel plezier vanmiddag!
[..]
Hey GF![]()
Is het ookquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
quote:
dus je dagelijks routinequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |