Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
veel ergerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heb je je weer aan die secretaresse vergrepen of heb je weer gelogen over je leeftijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zolang koffie wordt gebruikt om de concurrentie mee te bestoken in de oorlog, blijft de thee over om op te drinken...quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
veel erger
Dan kan ik deze aanraden om te volgen, als je gewoon wat simpel vermaak zoekt: http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah kijk, zo wakker ben ik dus nog nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef DaMart het volgende:
Zolang koffie wordt gebruikt om de concurrentie mee te bestoken in de oorlog, blijft de thee over om op te drinken...
Nee, ik ben zo ruig dat ik thee durf te drinken zonder ziek te zijnquote:
ik heb nu al succes op twitterquote:iShaylaak4x92c
Ayla Fowler
hello and welcome! just looking for cute guys haha 34 minutes ago
Omgquote:
Ik heb geen koffie nodig om wakker te wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen koffie ophebt
how... pastoor MPG komt binnen...quote:
Dan twitter maar snel 5 weesgegroetjes, mijn zoon.quote:
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mijquote:
correctie... dominee MPG komt binnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mij...
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan twitter maar snel 5 weesgegroetjes, mijn zoon.
Ja, tijd vliegt hier...quote:
Fha!quote:
Volgens mij nemen die pastoors dat ook niet al te nauw meerquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Pastoor... Neh, laat maar zitten... dat celibaat is niks voor mij...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij nemen die pastoors dat ook niet al te nauw meer
Maar ik zie jou ook niet in zo'n jurk staan
Woohoooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fha!![]()
Hier een kopje thee voor jou![]()
[ afbeelding ]
Aha, is dat hetquote:
Succes met stofzuigen en veel plezier vanmiddag!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Woohooo![]()
Ik ga maar even stofzuigen, anders moet Richard straks door de bollevacht zwemmen om bij de bank te komenfijne middag allemaal!
Hey GFquote:
Ja. Ik hoop alleen niet dat er foto's van online staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, is dat het
Internetten vanaf de live cd is trouwens geen pretje![]()
Maar ja, je moet toch iets als je aan het wachten bent
Nog steeds vakantie. Maar ik heb het heel druk gehad hoor want gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld enz.quote:
Als die er wel zijn, dan vind ik ze vast snelquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop alleen niet dat er foto's van online staan...
Dat denk hoop ik nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als die er wel zijn, dan vind ik ze vast snel
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nog steeds vakantie. Maar ik heb het heel druk gehad hoor want gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld, urenlang spelletjes gespeeld op de pc, geslapen, gewinkeld enz.
Ik hoop het eigenlijk ook nietquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
Ik hoop het eigenlijk ook nietWant ik weet niet of ik zulke foto's wel wil zien
weer even geslapen dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
kijk je even niet is er al weer een nieuw topic
SNACKATTACKquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
marijkequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes met stofzuigen en veel plezier vanmiddag!
[..]
Hey GF![]()
Is het ookquote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
quote:
dus je dagelijks routinequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna alles is klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
![]()
Hoe is het met de parkeerplaats en de muren en alles wat je ging opknappen?
Voor mij zometeen een Broodje kebabquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je daar wel genoeg aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
SNACKATTACK
* MPG bestelt een Mexicano, een bamiblok, een frikandel speciaal en een friet zoërvleis.
Die laatste kon weleens op een syntax error stuiten hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
SNACKATTACK
* MPG bestelt een Mexicano, een bamiblok, een frikandel speciaal en een friet zoërvleis.
Hij heeft een 8-koppige lintworm... 4 eten, 4 slapen...quote:
Lunch hequote:
Error, error, does not compute!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laatste kon weleens op een syntax error stuiten hier
Oh ja dat is waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch he....
Moet ook nog avondeten, en een na-het-stappen-snack...
[..]
Hey GF, Zaterdag gaat het (weer) niet wordenquote:
goed bezig!quote:
ik zie jullie vanzelf wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, Zaterdag gaat het (weer) niet worden![]()
Voorlopig de hoop maar weer gevestigd op volgende week
nopequote:
Mazout? of rubber?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
een leverancier kwam even wat brengen
HAHAHAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehehe, die VK zou nu nog willen dat ze niet zei: blaas eens op je hand?![]()
![]()
Ik wil ook weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
HAHAHAIk moest echt hardop lachen. Godgod, muts
Hoe ist hier?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
Hoe ist hier?
Wokje!quote:
Pff... Aftellen dus! Succes, ik denk aan jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot half 6dus nig 4 uur en 15 min werken
Is toch gewoon een sjabloontje iedere keer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sollicitatiebrieven toch *(#&$(#$ om te schrijven
rubberquote:
enferquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
Hoe ist hier?
lunch ze toekquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:35 schreef TJDoornbos het volgende:
na lunch ben ik weer op het KSC-schip
Nee, ik moet toch bij het ene bedrijf vertellen hoe goed ikwel niet ben met mensen en daar de nadruk op leggen en bij het andere bedrijf de nadruk juist leggen op mn administrtieve vaardigheden WAAAquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch gewoon een sjabloontje iedere keer?
Gfquote:
Wijffieequote:
Eh.quote:
1000quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mij even 300 pakken condooms
Jij hebt helemaal geen tijd voor seksquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe mij even 300 pakken condooms
Wat omet ik met 1000 pakken condooms?quote:
Ik kom niet verder dan: Een aantal dagen geleden wees een bekende van me me op de vacature voor een receptioniste bij uw bedrijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen tijd voor seks
verkopen of gebruikenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat omet ik met 1000 pakken condooms?![]()
JBquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sollicitatiebrieven toch *(#&$(#$ om te schrijven
op makenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat omet ik met 1000 pakken condooms?![]()
altijd vertellen dat je het zelf gevonden hebt omdat je graag voor dat bedrijf wilt werkenquote:[..]
Ik kom niet verder dan: Een aantal dagen geleden wees een bekende van me me op de vacature voor een receptioniste bij uw bedrijf
En daar ben ik al helemaal niet tevreden over
Ze werkt daar, ik kan misschien in mn brief verwerken dat ik veel goeds van haar heb gehoord over het bedrijfquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op maken![]()
[..]
altijd vertellen dat je het zelf gevonden hebt omdat je graag voor dat bedrijf wilt werken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje
Oh noooooooooquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:08 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren trouwens nog flink ziek geweest van patat/friet met pindasaus.Pindasaus was vast bedorven.. Was gisteren in Haarlem zag een snackbar en had honger daar kom ik dus nooit meer want de patat was niet te vreten.
![]()
dat kan je gebruiken ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze werkt daar, ik kan misschien in mn brief verwerken dat ik veel goeds van haar heb gehoord over het bedrijf
Dikke vette koppijn komt opzetten, heb gelijk wat ingenomen want ik wil ECHT niet vanavond met een bonkend hoofd uitetenquote:
Inderdaad ik wist niet dat patat vies kon smaken. Volgens mij bakten ze daar in oud vet echt ranzigquote:
Dat is kut ik hoop dat de medicatie helpt.* Panda72 aait LL voorzichtig over haar bolquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikke vette koppijn komt opzetten, heb gelijk wat ingenomen want ik wil ECHT niet vanavond met een bonkend hoofd uiteten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |