bijna alles is klaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
![]()
Hoe is het met de parkeerplaats en de muren en alles wat je ging opknappen?
Voor mij zometeen een Broodje kebabquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ZO. Ik ben op kantoor en ik ga vandaag niks doen. Behalve zometeen ongegeneerd schandalig snekvoer vreten.
Heb je daar wel genoeg aan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
SNACKATTACK
* MPG bestelt een Mexicano, een bamiblok, een frikandel speciaal en een friet zoërvleis.
Die laatste kon weleens op een syntax error stuiten hierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
SNACKATTACK
* MPG bestelt een Mexicano, een bamiblok, een frikandel speciaal en een friet zoërvleis.
Hij heeft een 8-koppige lintworm... 4 eten, 4 slapen...quote:
Lunch hequote:
Error, error, does not compute!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laatste kon weleens op een syntax error stuiten hier
Oh ja dat is waarquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch he....
Moet ook nog avondeten, en een na-het-stappen-snack...
[..]
Hey GF, Zaterdag gaat het (weer) niet wordenquote:
goed bezig!quote:
ik zie jullie vanzelf wel eens verschijnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, Zaterdag gaat het (weer) niet worden![]()
Voorlopig de hoop maar weer gevestigd op volgende week
nopequote:
Mazout? of rubber?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
een leverancier kwam even wat brengen
HAHAHAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
Whehehehe, die VK zou nu nog willen dat ze niet zei: blaas eens op je hand?![]()
![]()
Ik wil ook weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
HAHAHAIk moest echt hardop lachen. Godgod, muts
Hoe ist hier?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:33 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
WEEKENDDDD![]()
[..]
HAHAHAIk moest echt hardop lachen. Godgod, muts
Hoe ist hier?
Wokje!quote:
Pff... Aftellen dus! Succes, ik denk aan jequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot half 6dus nig 4 uur en 15 min werken
Is toch gewoon een sjabloontje iedere keer?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat zijn sollicitatiebrieven toch *(#&$(#$ om te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |