maxiwok is logeren bij opa en oma, samen met miniwokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bel maxiwok maar even dat je ietsje later thuis bent
ik stel voor dat we dit bewijs eens goed onderzoekenquote:
tot op het botquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel voor dat we dit bewijs eens goed onderzoeken
jij gaat zo langs ST, dus dan kan je marijke ook wel even onderzoekenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik stel voor dat we dit bewijs eens goed onderzoeken
Ja, bijna.quote:
negatiefquote:
dan kom je maar naar de meetquote:
Oh in dat geval...quote:
Laat dat maar aan mij overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij gaat zo langs ST, dus dan kan je marijke ook wel even onderzoeken
kuch.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:15 schreef wel.o.k het volgende:
maxiwok is logeren bij opa en oma, samen met miniwok
nou enquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je maar naar de meeten gier jij weet hoe ik eruit zie
[..]
Oh in dat geval...Maar niet trouwen
Haha. Neh.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
Bedoelde dat ze even moet bellen................snap dat dan
Sorry, in dat geval trek ik mijn getuigenis inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Bedoelde dat ze even moet bellen................snap dat dan
daar ben ik nog in diepe twijfel overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom je maar naar de Sint meet bij Marijke
veel plezierquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Wij gaan de kids naar oma brengen en dan straks lekker uit eten met zijn tweetjesfijne avond allemaal
Geniet ervan meisje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Wij gaan de kids naar oma brengen en dan straks lekker uit eten met zijn tweetjesfijne avond allemaal
Have funquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Misschien wel... al is zwolle wel een eind rijden en de zaterdag is meestal redelijk druk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kom je maar naar de Sint meet bij Marijke
Geniet lekker van je weekendje samen! viel spass!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
fijne vakantie duckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
Ik ga nog even de fabriek in hier en dan ga ik vakantie vieren! Adios allen
Vakantie zequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
hhmmm, is op zich reden genoeg om een bakkie te komen doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan kom je maar naar de meeten gier jij weet hoe ik eruit zie
Langsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij gaat zo langs ST, dus dan kan je marijke ook wel even onderzoeken
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kuch.
* suikertaartje springt vast in de auto
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
Heel veel plezier en klusze dit weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Lieverdjestot snel
Een hele fijne vakantie duckie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
wat ik mij afvraag, vorig jaar.....quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:36 schreef MaleDuck het volgende:
Dank u allen!!!!
En doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen
dat doe ik dan wel met Muckquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh in dat geval...Maar niet trouwen
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
het gaat wel hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geniet ervan meisje!
Is het nu beter met je hoofd?
neem nog een paracetamol en geniet van je samen zijnquote:
niet mee vraag zo wel bij mijn mamsiequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
neem nog een paracetamol en geniet van je samen zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:49 schreef Ferb het volgende:
Het is best wel weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:49 schreef Ferb het volgende:
Het is best wel weekend
bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Had jij WOK nou al gevraagd waar je nou eigenlijk heen moet rijden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:58 schreef suikertaartje het volgende:
De hele dag al..en maandag ook nog
yup, dat heeft ze mij al ontfrutseltquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Had jij WOK nou al gevraagd waar je nou eigenlijk heen moet rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |