quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Caland het volgende:
Barbie pijpt ook alleen maar truckers.
swedish house mafia - onequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe heet het nummer dat ze net draaiden?
Schrap die 2 maar voor de winter-versie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef TheKC het volgende:
En weer blijven sniper en princess thuis
Zanger Rinusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe heet het nummer dat ze net draaiden?
Dat was in de vorige aflevering.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Maanvis het volgende:
WAAR BLIJFT HET GENEUK EN GEZUIP KUTPROGRAMMA :R
Franse accordion.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef trolololo het volgende:
Dat ene nummer met die accordion toen die 2 lagen droog te neuken ???
Niet verwacht. Ach ze heeft ook een hart dus.quote:
Edward Maya - Stereo lovequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef trolololo het volgende:
Dat ene nummer met die accordion toen die 2 lagen droog te neuken ???
enige lekkere wijf in het huisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Elize voegt ook echt helemaal niets toe... en die heeft echt geen excuus
Thanksquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Edward Maya - Stereo love
Die is tenminste oprecht. En oprecht bitchy of leip af en toe, maar tenminste wel trouw aan zichzelf en niet zo achterbaks zoals Roos nu 'ja, ik heb nooit gezegd dat...'.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
Barbie is eigenlijk de enigste die aardig is van de vrouwen.
inderdaad, daar heb je de ober voor!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Djokotron het volgende:
Hij is wel romantisch.. hij schuift mijn stoel aan, schenkt mijn drankje bij..![]()
quote:
De helft loopt momenteel te trollen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Het niveau van dit topic is gelijk aan deze aflevering: heel laag. Iedere keer die vraag over welk nummer het is, tragisch.
omgquote:
Welk nummer?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Het niveau van dit topic is gelijk aan deze aflevering: heel laag. Iedere keer die vraag over welk nummer het is, tragisch.
Waarom? Hij brengt nog wat leven in deze aflevering.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand Sterretje neerknallen...
Omdat ik hem echt het meest walgelijke schepsel vind uit de serie... die jongen is zo fake dat ik denk dat ie door Intertoys in elkaar is gezetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom? Hij brengt nog wat leven in deze aflevering.
Luciana - I like thatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dit liedje heet?
werd ze dat maar eens goedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ze is anaal vernederd daarom huilt ze.
Dat bewaren ze tot de laatste afleveringquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef PiraatPiet het volgende:
Ze zeggen elke week dat ze los gaan, is het wel 1 aflevering gelukt?
Ernaarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben ik de enigste die nog nar dat programma ernaar kijkt? De Mol heeft een Telegraaf tattoo?
Ik mag niet meer drinken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Hij heeft de drank van oh oh Cherso opgezopen denk ik
enigstequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben ik de enigste die nog nar dat programma ernaar kijkt? De Mol heeft een Telegraaf tattoo?
het feit dat de poolparty geen succes was geeft aan dat dit ECHT wel realiteit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef THEFXR het volgende:
ik kijk niet meer, dit is geen realiteit
Barbie is echt liefquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef KonnieKipke het volgende:
Barbie is echt zorgzaam, niet zo zelfingenomen.
Elizequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef PhalanX het volgende:
Ik blijf Elize het sympathiekste van het stel vinden.
euh.. wat voegt zij toe dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef PhalanX het volgende:
Dat wel, maar ze is zo gewoontjes. Geen Cherso materiaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef PhalanX het volgende:
Volgens mij is er iemand jaloers.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Barbie is echt lief
En die Noel is homo. Misschien hebben Bibi en Noel gewoon "hele leuke goede gesprekken!"
Goede snipers hebben weinig kogels nodig dus neem je er ook weinig mee. Hij dacht dus dat hij een goede sniper was :'')quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Sniper heeft nog nauwelijks kogels gebruikt
zij is er toch nooit? Ze zit de hele dag op haar kamer te lezen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Beeldvulling en voor de interviews
ze is waarschijnlijk de enige die KAN lezenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zij is er toch nooit? Ze zit de hele dag op haar kamer te lezen.
tof, dan komt ze misschien wel op FOKquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:31 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ze is waarschijnlijk de enige die KAN lezen
De keren dat ze in beeld verschijnt is het fijne beeldvullingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zij is er toch nooit? Ze zit de hele dag op haar kamer te lezen.
Inderdaad. De groep gaat op stap, Jokertje heeft nog niet geneukt, Sterretje gaat naar Gerrit. Eindequote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:00 schreef rubbereend het volgende:
Die stapnacht was 2 minuten in beeld ofzomaken ze er nou echt niks spectaculairs van?
Elize gaat niet neuken. Die gaat liever lezen op haar kamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef LeaderRoel het volgende:
Dit wil ik zien in komende afleveringen:
- Jokertje gaat neuken
- Elize wordt geneukt
- Sniper gaat vreemd
- Bibi gaat vreemd
Dan is het weer perfect als ze dit doen.
Elize!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Elize gaat niet neuken. Die gaat liever lezen op haar kamer.
de boekenwurmquote:
Lezen op haar kamer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom vragen ze Elize ooit voor dat programma? Zij doet helemaal niks.
quote:
Ik werd een beetje moe van wéér eenquote:
SPOILER: (voorspelbaar)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super, dankje!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:01 schreef pberends het volgende:
Uitzending van vandaag:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a6.MiMe.mp4
Haha de mijne ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn excursie naar Barcelona was nog heftiger.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik stop met kijken.
•
• Jokertje regelt niks en gaat niks regelen. Aardige gast, maar testosteronniveau van een dwergpinguin
• Sterretje blijft bij Gerrit en ik geef hem geen ongelijk ( lekker wijf)
• Sniper en Roos, die blijven nu de hele dag in plaats van de avonden in bed
• Bibi is een onzeker trutje met een watje van een vriend. Zo voelt ze zich toch nog de bovenliggende partij, maar meer dan klagen en jammeren doet ze niet.
• Elize doet een boekenmarathon en voegt werkelijk niets toe aan het programma. Kleurloze trut die bovendien ook nog eens niets weet te regelen.
• Matsoe matsoe is nog leuk, maar regelt niets
• Barbie heeft humor, maar regelt niks en maakt niets mee.
Dikke armoe. Er is geen reedt aan. Ik regelde op vakantie nog meer dan het hele huis bij elkaar. En dat zegt veel over hen, want ik ben echt de slechtste versierder aller tijden.
quote:
Het is daar in Cher moeilijker nix te regelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
![]()
Staat dat in hun CAO? Dat ze verplicht moet 'regelen'.
dat willen programma's zoals dit je laten geloven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is daar in Cher moeilijker nix te regelen.![]()
Ik spreek uit ervaring, niet vanuit wat media mij vertellen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:15 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat willen programma's zoals dit je laten geloven.
Arme pubertjes die er achter komen dat de verhouding 1 vrouw - 10 mannen is
Henk...ouwe rukkah.quote:
Vervolgens ga je volgende week gewoon weer kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik stop met kijken.
•
• Jokertje regelt niks en gaat niks regelen. Aardige gast, maar testosteronniveau van een dwergpinguin
• Sterretje blijft bij Gerrit en ik geef hem geen ongelijk ( lekker wijf)
• Sniper en Roos, die blijven nu de hele dag in plaats van de avonden in bed
• Bibi is een onzeker trutje met een watje van een vriend. Zo voelt ze zich toch nog de bovenliggende partij, maar meer dan klagen en jammeren doet ze niet.
• Elize doet een boekenmarathon en voegt werkelijk niets toe aan het programma. Kleurloze trut die bovendien ook nog eens niets weet te regelen.
• Matsoe matsoe is nog leuk, maar regelt niets
• Barbie heeft humor, maar regelt niks en maakt niets mee.
Dikke armoe. Er is geen reedt aan. Ik regelde op vakantie nog meer dan het hele huis bij elkaar. En dat zegt veel over hen, want ik ben echt de slechtste versierder aller tijden.
Zeker!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vervolgens ga je volgende week gewoon weer kijken
Hosselen jwt,quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
![]()
Staat dat in hun CAO? Dat ze verplicht moet 'regelen'.
Ze kwam wel wild de slaapkamer binnenstormen, ik dacht even dat Bibi lag te neukenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind Barbie toch wel een schatje, hoe ze dat ontbijtje klaarmaakte. Getuigt van goede social skills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |