doet ie het nog steeds ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik stel me gewoon voor als Dominee Visser
Nee maar wel de enige die compleet helemaal zichzelf is van die vrouwenquote:
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch is die Barbie wel heel lief eigenlijk.
Is ze ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch is die Barbie wel heel lief eigenlijk.
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ik zei tegen gomi over het land uitzetten en toen legde ik de vreemde connectie met dat uitzetten naar Wilders....raar hé?
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk echt dat ik van allemaal het liefst met haar in een villa zou zitten!
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
ja ok, ze is echt gewoon zoals ze is denk ik idd. maar dat is dan ook t enige wat ik ok aan dr kan vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wel de enige die compleet helemaal zichzelf is van die vrouwen
ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
neem me niet kwalijk, maar als dat de laatste vrouw op aarde was werd ik homofielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en ze gaat echt niet onaardig doen tegen Gerrit. Totdat Joey weg is, en dan wensen ze 'r allemaal doodquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Roos is echt een fijn wijf![]()
Voetballen is niet ladylike, maar neuken voor de camera wel![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ze gaat echt niet onaardig doen tegen Gerrit. Totdat Joey weg is, en dan wensen ze 'r allemaal dood.
Niet om er mee te neukenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
neem me niet kwalijk, maar als dat de laatste vrouw op aarde was werd ik homofiel
12:00 uur is ook primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Charmed, je negeerde mn post!
Ik kan op z'n vroegst om 10.37 in Schiedam zijn.. Ik was zelf van plan rond 12.00 er te zijn, als kally dat goed vind. IVM m'n shake!Anders moet ik die in de trein maken, en dan word dat zo'n geklieder
Prima hoor ik haal je wel op, dan komen Symph en CA samen rond 1 uurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan op z'n vroegst om 10.37 in Schiedam zijn.. Ik was zelf van plan rond 12.00 er te zijn, als kally dat goed vind. IVM m'n shake!Anders moet ik die in de trein maken, en dan word dat zo'n geklieder
van wat ik er van gezien heb geloof ik dat welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet om er mee te neuken. Maar gewoon als gezelschap lijkt ze me het sociaalst en gezelligst en makkelijkst in de omgang.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
uur is ook goed.... komt hier thuis ook geloof ik beter uitquote:
kan ook nog..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Prima hoor ik haal je wel op, dan komen Symph en CA samen rond 1 uur
Ook goed, godver straks moet ik om 7 uur mijn bed uitquote:
sorry hoor, maar ik vind mensen van allerlei raangen en standen leuk / interessant, maar die slet boeit me voor geen meterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet om er mee te neuken. Maar gewoon als gezelschap lijkt ze me het sociaalst en gezelligst en makkelijkst in de omgang.
zal ik dan maar 4 flessen wijn kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook goed, godver straks moet ik om 7 uur mijn bed uit
je kan wel met dr lachen denk ik iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 uur dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
uur is ook goed.... komt hier thuis ook geloof ik beter uit
Nou ja, als jij liever met een rotwijf als Roos omgaat, of een leeghoofd als elize of een sjaggo als bibiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vind mensen van allerlei raangen en standen leuk / interessant, maar die slet boeit me voor geen meter
Als je door dat slet zijn heen kijkt zie je gewoon een sympathieke meid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vind mensen van allerlei raangen en standen leuk / interessant, maar die slet boeit me voor geen meter
waarom neem je enkel voor jezelf meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik dan maar 4 flessen wijn kopen
Ze is geen hypocriet en niet schijnheilig als de restquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
jullie komen aangeschoten in utrecht aan hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je door dat slet zijn heen kijkt zie je gewoon een sympathieke meid.
ik vind der hoerig, althans in die 10 seconden wat ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is geen hypocriet en niet schijnheilig als de rest
Ik ga niet dronken de trein inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen van dat boeit mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als jij liever met een rotwijf als Roos omgaat, of een leeghoofd als elize of een sjaggo als bibi, dan moet je dat zeker doen
.
Oke maar dat zegt niks over karakterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind der hoerig, althans in die 10 seconden wat ik ooit heb gezien
Dat ben ik lieve schat, zelfs nog eerder denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook goed, godver straks moet ik om 7 uur mijn bed uit
dan lijkt me 4 flessen wel erg weinigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar we zijn met z'n vijven toch
Dat bedoel ik ook niet, ik zou ook niet met een van hun op vakantie wíllen, maar als je er met één opgescheept zou zitten, dan...quote:
volgens mij is ze t type die ik vroeger altijd wel op de camping tegenkwamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar dat zegt niks over karakter
Nee 4 denk ik, weet nog niet wat Koen doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar we zijn met z'n vijven toch
Ja dat is de eerste indruk inderdaad. Maar verder blijkt ze best wel mee te vallen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind der hoerig, althans in die 10 seconden wat ik ooit heb gezien
wat hap hap, je meende het of je pi stond verkeerdquote:
hoe lang ben jij eigenlijk onderweg?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat ben ik lieve schat, zelfs nog eerder denk ik
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat ben ik lieve schat, zelfs nog eerder denk ik
en bella dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee 4 denk ik, weet nog niet wat Koen doet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
wat hap hap, je meende het of je pi stond verkeerd
Die gaat naar Utrecht en komt 's nachts mee dacht ikquote:
Joah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Die gaat naar Utrecht en komt 's nachts mee dacht ik
quote:
3 uur en 51 minutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hoe lang ben jij eigenlijk onderweg?
Schone string en tandenborstel past wel in een handtasquote:
Ja wat slechtquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Bellatrix het volgende:
''Bridget hou je ook van bridgen of niet. ''
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Schone string en tandenborstel past wel in een handtas
Ja ik wil eigenlijk wel schone kleren meenemen, en pyjama. Ze hebben een kluisje op het station dus dat komt goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Schone string en tandenborstel past wel in een handtas
Ik vind jouw nieuwe icon best wel niet zo heel erg leuk trouwensquote:
Kan maar duidelijk zijnquote:
Ik kom op de fiets naar het station denk ik, en dan meet ik daar de treingroep.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets langer nog he
Voor jou is het niet zo ver toch?
tot die tijd gebeurt er niets boeiends meerquote:
Twee zwangerschappen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot die tijd gebeurt er niets boeiends meer
O dat is mooi inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wil eigenlijk wel schone kleren meenemen, en pyjama. Ze hebben een kluisje op het station dus dat komt goed.
Mwoh, ik neem om 08:16 de trein vanuit delfzijl, en ben dan om 12:07 in Schiedam!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:18 schreef gomi het volgende:
[..]
tering, jij moet dus gewoon echt vroeg op
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je Cher geen leuke zangeres vindt, kan je haar ook Kutcher noemen.
uhuhquote:
jij woont in utrecht?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom op de fiets naar het station denk ik, en dan meet ik daar de treingroep.
[..]
[..]
Tering, wat een reisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh, ik neem om 08:16 de trein vanuit delfzijl, en ben dan om 12:07 in Schiedam!
Holy fuckquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh, ik neem om 08:16 de trein vanuit delfzijl, en ben dan om 12:07 in Schiedam!
voor een zaterdag vind ik dat vroegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel heel veel zin in de meet
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |