doet ie het nog steeds ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik stel me gewoon voor als Dominee Visser
Nee maar wel de enige die compleet helemaal zichzelf is van die vrouwenquote:
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch is die Barbie wel heel lief eigenlijk.
Is ze ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch is die Barbie wel heel lief eigenlijk.
ja eigenlijk welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ik zei tegen gomi over het land uitzetten en toen legde ik de vreemde connectie met dat uitzetten naar Wilders....raar hé?
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk echt dat ik van allemaal het liefst met haar in een villa zou zitten!
Ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
ja ok, ze is echt gewoon zoals ze is denk ik idd. maar dat is dan ook t enige wat ik ok aan dr kan vindenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar wel de enige die compleet helemaal zichzelf is van die vrouwen
ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
neem me niet kwalijk, maar als dat de laatste vrouw op aarde was werd ik homofielquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en ze gaat echt niet onaardig doen tegen Gerrit. Totdat Joey weg is, en dan wensen ze 'r allemaal doodquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Roos is echt een fijn wijf![]()
Voetballen is niet ladylike, maar neuken voor de camera wel![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ze gaat echt niet onaardig doen tegen Gerrit. Totdat Joey weg is, en dan wensen ze 'r allemaal dood.
Niet om er mee te neukenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
neem me niet kwalijk, maar als dat de laatste vrouw op aarde was werd ik homofiel
12:00 uur is ook primaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Charmed, je negeerde mn post!
Ik kan op z'n vroegst om 10.37 in Schiedam zijn.. Ik was zelf van plan rond 12.00 er te zijn, als kally dat goed vind. IVM m'n shake!Anders moet ik die in de trein maken, en dan word dat zo'n geklieder
Prima hoor ik haal je wel op, dan komen Symph en CA samen rond 1 uurquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan op z'n vroegst om 10.37 in Schiedam zijn.. Ik was zelf van plan rond 12.00 er te zijn, als kally dat goed vind. IVM m'n shake!Anders moet ik die in de trein maken, en dan word dat zo'n geklieder
van wat ik er van gezien heb geloof ik dat welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet om er mee te neuken. Maar gewoon als gezelschap lijkt ze me het sociaalst en gezelligst en makkelijkst in de omgang.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
uur is ook goed.... komt hier thuis ook geloof ik beter uitquote:
kan ook nog..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Prima hoor ik haal je wel op, dan komen Symph en CA samen rond 1 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |