ok hoe dat zo ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd. en ik hoorde dat ik ms nog een indiaas paspoort kan krijgen ofzo
dus geen gedoe met visum meer ook
quote:
Zo bedoel ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
sorry![]()
dat geluk heb ik dan nog dat ik op dit moment veel vrienden/kollega's heb die me steunen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet waar de plusmarkt is...en de AH en de schoenenreus
maar jij hebt toch zeker ook wel "steunpunten" ?quote:
2 zelfsquote:
volgens mij als je "relaties" hebt kun je altijd wel een paspoort krijgen daarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
voorouders. en als je dat aan kunt tonen schijn je een paspoort te kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
voorouders. en als je dat aan kunt tonen schijn je een paspoort te kunnen krijgen.
kattekopquote:
Mijn hulpverleners soms, maar dat lukt niet altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar jij hebt toch zeker ook wel "steunpunten" ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnn petplace....ook weet ik waar je de lekkerste slushpuppy's kan halen
Ja maar dan is het niet meer rechttoe rechtaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I;m shocked
Maar ik moet naar Schiedam CS toch
ja ws wel idd. maar ik wil t alleen als t gewoon legaal enzo kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij als je "relaties" hebt kun je altijd wel een paspoort krijgen daar
quote:
hehe niet dat ik weet. hoorde toevallig dat t voor india zo is.quote:
Maar tnx voor de back-upquote:
en familie / vrienden ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn hulpverleners soms, maar dat lukt niet altijd.
Enn handigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe niet dat ik weet. hoorde toevallig dat t voor india zo is.
en ach een extra paspoort kan wel leuk zijn
Toch eens aan mn moeder vragen...kan ik worden uitgezetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe niet dat ik weet. hoorde toevallig dat t voor india zo is.
en ach een extra paspoort kan wel leuk zijn
precies, wist wel dat je een visum konj krijgen dat 50 jaar geldig is, maar hoorde laatst dus dat je gewoon een paspoort kunt krijgen.quote:
Ik praat er gewoon liever niet over. Ik weet dat ik teveel op krop, maar ik durf bij niemand mijn ei kwijt..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
en familie / vrienden ?
of vraag ik te ver door ?
Gewoon zeggen hoor
Ruzie tussen bibi en boyfriend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet negatief kijken om positief te kijken
quote:
Echt he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat falen die kerels met het hosselen van meisjes zeg.
shit idd, dan kunnen ze me uitzettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch eens aan mn moeder vragen...kan ik worden uitgezet![]()
![]()
Als je er veel moet zijn voor je werk zeker ja, denk dan ook dat je dat met behulp van je werk wel kan krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, wist wel dat je een visum konj krijgen dat 50 jaar geldig is, maar hoorde laatst dus dat je gewoon een paspoort kunt krijgen.
dat is altijd wel handig imo.
quote:
Prima natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik praat er gewoon liever niet over. Ik weet dat ik teveel op krop, maar ik durf bij niemand mijn ei kwijt..
Maar geneog er over okee
Ja, en zelfs voor Matsoe moet toch wel een onzeker sletje te vinden zijn tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt he.En op Matsoe na zijn het op zich geen verkeerd uitziende jongens.
Is het ook niet echt meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb het 3 weken lang niet gekeken maar ik vind het opeens helemaal niet zo boeiend meer, dat OOC.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en zelfs voor Matsoe moet toch wel een onzeker sletje te vinden zijn toch?
Jij bent nog in je vakantiesfeer, en die lat ligt bij jou enigzins hogerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb het 3 weken lang niet gekeken maar ik vind het opeens helemaal niet zo boeiend meer, dat OOC.
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
Prima natuurlijk![]()
Nog wilde plannen voor morgen?
De eerste afleverings was het bestquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik ga het volgend jaar wel zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je er veel moet zijn voor je werk zeker ja, denk dan ook dat je dat met behulp van je werk wel kan krijgen
Klopt...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De eerste afleverings was het best.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
shit idd, dan kunnen ze me uitzetten
ik hoef er op zich niet voor werk te zijn, maar ms hebben ze daar wel weer andere afspraken met landen waardoor je geen visum nodig hebt bij vakantie aan andere landen in azie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je er veel moet zijn voor je werk zeker ja, denk dan ook dat je dat met behulp van je werk wel kan krijgen
ik zie een station bij de nieuwe damlaan, klopt dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja maar dan is het niet meer rechttoe rechtaan
quote:
Oh maar mijn lat is heel laag hoor. Als ik een jongen was had dit heel raar geklonken.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent nog in je vakantiesfeer, en die lat ligt bij jou enigzins hoger
Nee die moet je juist niet hebbenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie een station bij de nieuwe damlaan, klopt dat?
Ook voor een vrouw.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh maar mijn lat is heel laag hoor. Als ik een jongen was had dit heel raar geklonken.
ik vind t ook niet veel soeps tbh.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
ik kijk al vanaf het beginquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
oh nou zitten jullie ineens WEL allemaal OOC te kijken nou ik het afgezet heb
Ik kijk Net5quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh maar mijn lat is heel laag hoor. Als ik een jongen was had dit heel raar geklonken.
verdomme, zit verplicht thuis en heb nog geen dag uit kunnen slapenquote:
waarom doe je datquote:
Ja dat is CSquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen probleem, dan is het nog steeds redelijk recht toe rechtaan, en Tommie brengt me welquote:
Ik ook welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik had haar vriend heel anders voor me gesteld"...
perron NULquote:
Niet bepaald nee. Gillend naar huis.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde meer dat dit jou soort vakantie niet is
mennn, jij hebt echt geen smaak hequote:
Jaquote:
nah ik zei tegen gomi over het land uitzetten en toen legde ik de vreemde connectie met dat uitzetten naar Wilders....raar hé?quote:
ik vind dat nog de grootste sukkel van heel OOCquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
OMG die Sniper met zijn grote waffel, hij ligt als een braaf hondje op bed de hele vakantie
Ja dat is het makkelijkst inderdaadquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:00 schreef Symphonic het volgende:
Rechtdoor, bi de rotonde de nieuwe damlaan op en hupakee
Samen met Innie Mini?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen probleem, dan is het nog steeds redelijk recht toe rechtaan, en Tommie brengt me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |