Ik heb niet eens een idee van wat dat allemaal kost.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je hebt niet genoeg geld omdat je niet veel kunt werken, oké.
Ja klopt toch, dat onder dat bureau enzoquote:
Wel eerlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ja, ik stem op iemand omdat ik dacht dat er niemand anders op 'r zou stemmen.". Belgen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ja, ik stem op iemand omdat ik dacht dat er niemand anders op 'r zou stemmen.". Belgen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt toch, dat onder dat bureau enzo
quote:
Het is een Saint Emilion Grand Cru uit 2004 - Chateau Vieux Grand Faurie (rood dus)quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is wel een van de landen die ik op mijn wish list heb staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paramaribo en mijn oom zijn familie opzoeken. Hij is een echte bosneger, dus ik neem aan dat ze wel het binnenland ingaan ja.
lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG, echt die PM's Jullie krijgen volgende week allemaal spank
k dan. stuur ik er volgende week nog ff 50. just to be surequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
O rly.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, peperkoek met kruidenboter is niet te vreten.
goal accomplishedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je zulks een lange armen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Haaiquote:
Dat klinkt ranzigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, peperkoek met kruidenboter is niet te vreten.
Binnenlanden zijn zó arm daar. Maar het is wel echt een grote familie en het grootste pluspunt, niemand komt daar op tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een van de landen die ik op mijn wish list heb staan
Je moet uiterlijk half 2 bij mij thuis zijn dus 1 uur stationquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij extra hard!
Jij komt ook eerder bij Kally?
Ik kon zo snel geen normale boter vinden, dus ik denk ik doe eens gek. Toch maar iets minder denkenquote:
Bos je bent er weerquote:
O en jij dan ook rond die tijdquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen normale boter vinden, dus ik denk ik doe eens gek. Toch maar iets minder denken.
PM je adres ff naar me, dan weet ik ook waar ik heen moetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet uiterlijk half 2 bij mij thuis zijn dus 1 uur station
Lijkt me wel een epic feest, even nog mensen vinden die meegaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
Weet je al of je naar FreaX gaat, Bella?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij extra hard!
Jij komt ook eerder bij Kally?
JUUUHquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je zulks een lange armen dan?
kom jij iets tekort Flashquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere waarom wordt die belse chick ondertiteld?
Hoezo uiterlijk half 2?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet uiterlijk half 2 bij mij thuis zijn dus 1 uur station
Okai.quote:
Ja, heel even dan denk ik. Misschien is slapen wel een goed medicijn, al heb ik heel de middag al op bed gelegen, hoewel ik me helemaal niet depri voelde, gewoon weer gewoon geen energie hebben om dingen e doen en ook geen verplichtingen meer.quote:
tijd voor spankquote:
En ik voldoe niet ofzo?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel een epic feest, even nog mensen vinden die meegaan.
We wijnen voor, maar dan is CA bij mij en we moeten iets voor 3 op de trein en als jij nog moet tuttenquote:
Als ik weet dat ik met jou ga haal ik kaartjah.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik voldoe niet ofzo?.
Ik zou het niet van de deurverkoop af laten hangen trouwens, kans zit er dik in dat de kaarten dan al uitverkocht zijn. Heb de mijne al binnen.. Zinnin!
hang de laatste dagen ook veel. gelukkig kon ik gisteravond even met vrienden bieren in Basel en dat heeft me een stuk opgevrolijkt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, heel even dan denk ik. Misschien is slapen wel een goed medicijn, al heb ik heel de middag al op bed gelegen, hoewel ik me helemaal niet depri voelde, gewoon weer gewoon geen energie hebben om dingen e doen en ook geen verplichtingen meer.
O jij kan Pat ook ophalen bij de trein jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
Pat hoelaat was je van plan bij Kally te zijn???
Want ik kan eventueel ook eerder komen... of naar schiedam centrum gaan
Ja, dat kan toch prima? Een ander FOK!-vriendje van mij (die tegenwoordig nauwelijks nog post) gaat er ook heen en die meet ik dan op CS, dus dan kunnen we vanaf daar gewoon met z'n allen naar Tivoli lopen/met de bus.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik met jou ga haal ik kaartjah.
Ja, kon ik dat maar..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef crv het volgende:
[..]
hang de laatste dagen ook veel. gelukkig kon ik gisteravond even met vrienden bieren in Basel en dat heeft me een stuk opgevrolijkt.
Helemaal topquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ik zorg dat ik er tussen 1 en half twee ben
wel de volgende shortlistquote:
Leuk, is goed dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch prima? Een ander FOK!-vriendje van mij (die tegenwoordig nauwelijks nog post) gaat er ook heen en die meet ik dan op CS, dus dan kunnen we vanaf daar gewoon met z'n allen naar Tivoli lopen/met de bus.
sorryquote:
Cool!quote:
Ik moet altijd denken aan die gast met z'n rare wenkbrauwen.quote:
ja want mijn man heeft waarschijnlijk mannen weekendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
O jij kan Pat ook ophalen bij de trein ja
en ga je binnenkort al?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
wel de volgende shortlist
1. Dubai - Malediven - Shri Lanka
2. Goa India
3. Simpel thailand strand
4. cambodja - Thailand (maar dat gaat niet lukken)
HAHA, omg.. net of ik daar 2 uur voor nodig heb.. ik denk zelfs dat ik al wel wat eerder benquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
We wijnen voor, maar dan is CA bij mij en we moeten iets voor 3 op de trein en als jij nog moet tutten
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik ken Schiedam op mijn duimpje.
Als je bij de aldi links rechtdoor links links rechts links rechts, 2 kilometer rechtdoor, liks rechts, rechts links gaat, sta je weer bij de Aldi
Heb jij dan de auto?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want mijn man heeft waarschijnlijk mannen weekend
Dus hij kan me wat vroeger afzetten, of kom met ov...
Ik wete het niet meer
Als jullie het wel weten, zorg dan dat je samen om een uur of 1 op het station ben, dan pik ik jullie wel op.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want mijn man heeft waarschijnlijk mannen weekend
Dus hij kan me wat vroeger afzetten, of kom met ov...
Ik wete het niet meer
begin november als we een vlucht kunnen vinden en dan zo'n 4 wekenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
en ga je binnenkort al?
wij denken aan thailand of india. maar dat is pas voor volgend jaar
eerst nog lang weekend weg. ws parijs. dat ws voorjaar en dan daarna vakantie
Hoelaat ben je op schiedam centrum?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAHA, omg.. net of ik daar 2 uur voor nodig heb.. ik denk zelfs dat ik al wel wat eerder ben,
Kom jij me halen van het station, of moet ik lopen/bus/tram/weet ik wat?
Halen off course, of CAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAHA, omg.. net of ik daar 2 uur voor nodig heb.. ik denk zelfs dat ik al wel wat eerder ben,
Kom jij me halen van het station, of moet ik lopen/bus/tram/weet ik wat?
dat is ook een goed planquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jullie het wel weten, zorg dan dat je samen om een uur of 1 op het station ben, dan pik ik jullie wel op.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Als je bij de aldi links rechtdoor links links rechts links rechts, 2 kilometer rechtdoor, liks rechts, rechts links gaat, sta je weer bij de Aldi
Welke, Rich, Abs, Jay, Scott of Sean?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan die gast met z'n rare wenkbrauwen.
Nog beterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als jullie het wel weten, zorg dan dat je samen om een uur of 1 op het station ben, dan pik ik jullie wel op.
Of Sympquote:
ow en kijk goed naar de seizoenen zeker met indiaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
en ga je binnenkort al?
wij denken aan thailand of india. maar dat is pas voor volgend jaar
eerst nog lang weekend weg. ws parijs. dat ws voorjaar en dan daarna vakantie
Geen idee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke, Rich, Abs, Jay, Scott of Sean?
En ja dit doe ik uit m'n hoofd.
ah lekker. lekker snel ook alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
begin november als we een vlucht kunnen vinden en dan zo'n 4 weken
De Aldi woon ik wel vlak bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Tram naar Vlaardingen maar Symph haalt jullie dan gewoon toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of Symp
Ik weet niet of ik de auto heb... maar weet wel hoe je met de tram bij jou moet komen geloof ik
Ik weet waar de plusmarkt is...en de AH en de schoenenreusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:42 schreef Symphonic het volgende:
yeah idd. en ik hoorde dat ik ms nog een indiaas paspoort kan krijgen ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:44 schreef crv het volgende:
[..]
ow en kijk goed naar de seizoenen zeker met india
wij zullen ongetwijfeld india komend jaar ook doen aangezien ik in mijn nieuwe job daar waarschijnlijk regelmatig heen moet
quote:
Ja lach maar, maar probeer Schiedam maar eens uit te komen als de A20 afgesloten isquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Tram naar Vlaardingen maar Symph haalt jullie dan gewoon toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |