Ik heb niet eens een idee van wat dat allemaal kost.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je hebt niet genoeg geld omdat je niet veel kunt werken, oké.
Ja klopt toch, dat onder dat bureau enzoquote:
Wel eerlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ja, ik stem op iemand omdat ik dacht dat er niemand anders op 'r zou stemmen.". Belgen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ja, ik stem op iemand omdat ik dacht dat er niemand anders op 'r zou stemmen.". Belgen...
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja klopt toch, dat onder dat bureau enzo
quote:
Het is een Saint Emilion Grand Cru uit 2004 - Chateau Vieux Grand Faurie (rood dus)quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is wel een van de landen die ik op mijn wish list heb staanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Paramaribo en mijn oom zijn familie opzoeken. Hij is een echte bosneger, dus ik neem aan dat ze wel het binnenland ingaan ja.
lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG, echt die PM's Jullie krijgen volgende week allemaal spank
k dan. stuur ik er volgende week nog ff 50. just to be surequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
O rly.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, peperkoek met kruidenboter is niet te vreten.
goal accomplishedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je zulks een lange armen dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Haaiquote:
Dat klinkt ranzigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
Even een huishoudelijke mededeling, peperkoek met kruidenboter is niet te vreten.
Binnenlanden zijn zó arm daar. Maar het is wel echt een grote familie en het grootste pluspunt, niemand komt daar op tijdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een van de landen die ik op mijn wish list heb staan
Je moet uiterlijk half 2 bij mij thuis zijn dus 1 uur stationquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij extra hard!
Jij komt ook eerder bij Kally?
Ik kon zo snel geen normale boter vinden, dus ik denk ik doe eens gek. Toch maar iets minder denkenquote:
Bos je bent er weerquote:
O en jij dan ook rond die tijdquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kon zo snel geen normale boter vinden, dus ik denk ik doe eens gek. Toch maar iets minder denken.
PM je adres ff naar me, dan weet ik ook waar ik heen moetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet uiterlijk half 2 bij mij thuis zijn dus 1 uur station
Lijkt me wel een epic feest, even nog mensen vinden die meegaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Chowi het volgende:
Weet je al of je naar FreaX gaat, Bella?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij extra hard!
Jij komt ook eerder bij Kally?
JUUUHquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je zulks een lange armen dan?
kom jij iets tekort Flashquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
hoere waarom wordt die belse chick ondertiteld?
Hoezo uiterlijk half 2?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet uiterlijk half 2 bij mij thuis zijn dus 1 uur station
Okai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |