ok hoe dat zo ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd. en ik hoorde dat ik ms nog een indiaas paspoort kan krijgen ofzo
dus geen gedoe met visum meer ook
quote:
Zo bedoel ik het ook weer niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
sorry![]()
dat geluk heb ik dan nog dat ik op dit moment veel vrienden/kollega's heb die me steunen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet waar de plusmarkt is...en de AH en de schoenenreus
maar jij hebt toch zeker ook wel "steunpunten" ?quote:
2 zelfsquote:
volgens mij als je "relaties" hebt kun je altijd wel een paspoort krijgen daarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
voorouders. en als je dat aan kunt tonen schijn je een paspoort te kunnen krijgen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
voorouders. en als je dat aan kunt tonen schijn je een paspoort te kunnen krijgen.
kattekopquote:
Mijn hulpverleners soms, maar dat lukt niet altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar jij hebt toch zeker ook wel "steunpunten" ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnn petplace....ook weet ik waar je de lekkerste slushpuppy's kan halen
Ja maar dan is het niet meer rechttoe rechtaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I;m shocked
Maar ik moet naar Schiedam CS toch
ja ws wel idd. maar ik wil t alleen als t gewoon legaal enzo kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij als je "relaties" hebt kun je altijd wel een paspoort krijgen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |