quote:
hehe niet dat ik weet. hoorde toevallig dat t voor india zo is.quote:
Maar tnx voor de back-upquote:
en familie / vrienden ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn hulpverleners soms, maar dat lukt niet altijd.
Enn handigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe niet dat ik weet. hoorde toevallig dat t voor india zo is.
en ach een extra paspoort kan wel leuk zijn
Toch eens aan mn moeder vragen...kan ik worden uitgezetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe niet dat ik weet. hoorde toevallig dat t voor india zo is.
en ach een extra paspoort kan wel leuk zijn
precies, wist wel dat je een visum konj krijgen dat 50 jaar geldig is, maar hoorde laatst dus dat je gewoon een paspoort kunt krijgen.quote:
Ik praat er gewoon liever niet over. Ik weet dat ik teveel op krop, maar ik durf bij niemand mijn ei kwijt..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
en familie / vrienden ?
of vraag ik te ver door ?
Gewoon zeggen hoor
Ruzie tussen bibi en boyfriend?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet negatief kijken om positief te kijken
quote:
Echt he.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat falen die kerels met het hosselen van meisjes zeg.
shit idd, dan kunnen ze me uitzettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch eens aan mn moeder vragen...kan ik worden uitgezet![]()
![]()
Als je er veel moet zijn voor je werk zeker ja, denk dan ook dat je dat met behulp van je werk wel kan krijgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, wist wel dat je een visum konj krijgen dat 50 jaar geldig is, maar hoorde laatst dus dat je gewoon een paspoort kunt krijgen.
dat is altijd wel handig imo.
quote:
Prima natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik praat er gewoon liever niet over. Ik weet dat ik teveel op krop, maar ik durf bij niemand mijn ei kwijt..
Maar geneog er over okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |