sorry hoor, maar ik vind mensen van allerlei raangen en standen leuk / interessant, maar die slet boeit me voor geen meterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet om er mee te neuken. Maar gewoon als gezelschap lijkt ze me het sociaalst en gezelligst en makkelijkst in de omgang.
zal ik dan maar 4 flessen wijn kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook goed, godver straks moet ik om 7 uur mijn bed uit
je kan wel met dr lachen denk ik iddquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet om er mee te neuken. Maar gewoon als gezelschap lijkt ze me het sociaalst en gezelligst en makkelijkst in de omgang.
12 uur dusquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
uur is ook goed.... komt hier thuis ook geloof ik beter uit
Nou ja, als jij liever met een rotwijf als Roos omgaat, of een leeghoofd als elize of een sjaggo als bibiquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vind mensen van allerlei raangen en standen leuk / interessant, maar die slet boeit me voor geen meter
Als je door dat slet zijn heen kijkt zie je gewoon een sympathieke meid.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
sorry hoor, maar ik vind mensen van allerlei raangen en standen leuk / interessant, maar die slet boeit me voor geen meter
waarom neem je enkel voor jezelf meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zal ik dan maar 4 flessen wijn kopen
Ze is geen hypocriet en niet schijnheilig als de restquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
jullie komen aangeschoten in utrecht aan hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat geloof ik welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je door dat slet zijn heen kijkt zie je gewoon een sympathieke meid.
ik vind der hoerig, althans in die 10 seconden wat ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is geen hypocriet en niet schijnheilig als de rest
Ik ga niet dronken de trein inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen van dat boeit mequote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als jij liever met een rotwijf als Roos omgaat, of een leeghoofd als elize of een sjaggo als bibi, dan moet je dat zeker doen
.
Oke maar dat zegt niks over karakterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind der hoerig, althans in die 10 seconden wat ik ooit heb gezien
Dat ben ik lieve schat, zelfs nog eerder denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook goed, godver straks moet ik om 7 uur mijn bed uit
dan lijkt me 4 flessen wel erg weinigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar we zijn met z'n vijven toch
Dat bedoel ik ook niet, ik zou ook niet met een van hun op vakantie wíllen, maar als je er met één opgescheept zou zitten, dan...quote:
volgens mij is ze t type die ik vroeger altijd wel op de camping tegenkwamquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar dat zegt niks over karakter
Nee 4 denk ik, weet nog niet wat Koen doetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Maar we zijn met z'n vijven toch
Ja dat is de eerste indruk inderdaad. Maar verder blijkt ze best wel mee te vallen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
ik vind der hoerig, althans in die 10 seconden wat ik ooit heb gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |