Morgen ! Dan gaat de wekker weer erg vroeg in huize Veenstraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Huh, veenstra in de morning? ook vanochtend al?
Tsja, een songtekst die niet veel verder komt dan de woorden bier, tieten, kut kut en wat gejengel op een gitaar... Ik heb wel wat wat veelbelovender talent gehoord.quote:
en ook in huize naatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen ! Dan gaat de wekker weer erg vroeg in huize Veenstra
Bij mij kan ie niet vroeg genoeg gaan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De wekker gaat rond een uurtje of 05:00 ?? Bij mij iets later maar nog steeds veel te vroeg
Eerst ging de wekker rond een uur of 7, nu rond een uur of 6:45quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De wekker gaat rond een uurtje of 05:00 ?? Bij mij iets later maar nog steeds veel te vroeg
Da's wel een héle omschakeling van ritmequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerst ging de wekker rond een uur of 7, nu rond een uur of 6:45
Als ze in het Engels gaan zingen zijn ze Because Because.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze in het Engels gaan zingen zijn ze Because Because.
Of in het Nederlands Wil Wil. Of iets dergelijks.
Mja, je kan dat ding om 04:00 aanslingeren, maar dan is de lol er wel snel af. Moet natuurlijk wel voor een reden zijn, werk oid. Nog geen witte rook??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij kan ie niet vroeg genoeg gaan!
Fucking 15 min eerder?! Als je erover wilt praten... Heftig! Ik heb respect voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerst ging de wekker rond een uur of 7, nu rond een uur of 6:45
N.a.v. gesprek vorige week alleen maar zwarte rook... Dus we zoeken weer verder. Volgende week weer twee gesprekken met werving- en selectiebureaus gepland. Kijken of dat iets oplevert. Zou es tijd worden. 't Is niet dat ik astronaut of een of ander exotisch beroep heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja, je kan dat ding om 04:00 aanslingeren, maar dan is de lol er wel snel af. Moet natuurlijk wel voor een reden zijn, werk oid. Nog geen witte rook??
nu weet ik dat er mensen zijn die geen fuck you (cee loo green) willen zeggen, maar dit slaat alles.quote:
Mijn andere niet radiowekker ging al om 6:45quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's wel een héle omschakeling van ritme.
Damn, klote. En het is toch ook niet dat je weinig werkervaring hebt. Dacht ik zo. Kan me voorstellen dat je er inmiddels wel klaar mee bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
N.a.v. gesprek vorige week alleen maar zwarte rook... Dus we zoeken weer verder. Volgende week weer twee gesprekken met werving- en selectiebureaus gepland. Kijken of dat iets oplevert. Zou es tijd worden. 't Is niet dat ik astronaut of een of ander exotisch beroep heb.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef alors het volgende:
omg![]()
Die musicalintro van Anthonie Kamerling van de Sandstormmix
Idd. Heb een jaar of twaalf ervaring, dus da's het probleem niet. Schrale aanbod van functies in combinatie met veel concurrenten wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, klote. En het is toch ook niet dat je weinig werkervaring hebt. Dacht ik zo. Kan me voorstellen dat je er inmiddels wel klaar mee bent.
BIj je vorige werkgever zijn geen mogelijkheden? Als dat een optie is natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Heb een jaar of twaalf ervaring, dus da's het probleem niet. Schrale aanbod van functies in combinatie met veel concurrenten wel.
Ik denk dat antonie zich nu ook wel omrolt in zijn kistquote:
Yo ! Dance dance dance !quote:
Nope, daar zijn geen opties. Anders had ik daar wel gezeten. Is ook goed om na een jaar of zes weer wat anders te doen. Maarja, dan moet er wel wat zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BIj je vorige werkgever zijn geen mogelijkheden? Als dat een optie is natuurlijk. 12 jaar is prima natuurlijk en zo oud ben je ook weer niet. Moet toch een keer lukken!
Venema toch zeker welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! Dance dance dance !![]()
![]()
Wat een track. Fantastisch.
Zie Veenstra af en toe F5'en op dit forum. Maar het komt een beetje plichtmatig over. Zou ' ie het nog wel leuk vinden?
Misschien komt het doordat wij de platen steeds afkraken, dat hij het niet meer ziet zitten om een goedemorgen te posten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! Dance dance dance !![]()
![]()
Wat een track. Fantastisch.
Zie Veenstra af en toe F5'en op dit forum. Maar het komt een beetje plichtmatig over. Zou ' ie het nog wel leuk vinden?
Haha dat laatste is zeker waarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, daar zijn geen opties. Anders had ik daar wel gezeten. Is ook goed om na een jaar of zes weer wat anders te doen. Maarja, dan moet er wel wat zijn.
Tsja, ik weet het niet. Hij is veel meer Twitter minded. Maar hij moet weten dat ik wel al zijn platen heb! Ik blijf fan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien komt het doordat wij de platen steeds afkraken, dat hij het niet meer ziet zitten om een goedemorgen te posten?
je bent wel op tijd met je berichtgeving.quote:
Tijdens mijn vakantie hebben m'n collega's blijkbaar Q Music gevonden en dat staat nu de hele dag aan op het werk. Ben pas twee dagen weer op kantoor en word nu al horendol van 3 keer het zelfde liedje op een werkdag en non-stop de zelfde soort muziek. Wat dat betreft kan het nog altijd erger, veel erger.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf ook fan, maar ik heb toch meer KX opstaan nu, ook tijdens avonduren, gewoon vanwege het muziekbeleid bij 3fm. Het probleem is nl (volgens mij) dat er gewoon platen helemaal grijs gedraaid worden. Jullie stelden voor om altijd de 90s te doen, maar volgens mij komt dat door de verschijdenheid van de muziek, als ze een 90s 3weekse zouden doen, dan zou je bij bepaalde platen ook hebben dat die je neus uit komen.
Dus, mijn idee zou zijn om gewoon een soort van mix te doen, heden en verleden en toekomst. Maar niet alleen toekomst of heden.
ja maar ja maar, wij blijven toch wel gewoon van Veni houden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat wij de platen steeds afkraken, dat hij het niet meer ziet zitten om een goedemorgen te posten?
thats so true, maar het kan altijd beter snap je, afgezien van de megahit en enkele potentiële hits, hebben wij niet echt platen die we 2 keer op een dag draaien, maar we hebben wel dat we sommige platen iedere dag, 3 weken achter elkaar draaien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie hebben m'n collega's blijkbaar Q Music gevonden en dat staat nu de hele dag aan op het werk. Ben pas twee dagen weer op kantoor en word nu al horendol van 3 keer het zelfde liedje op een werkdag en non-stop de zelfde soort muziek. Wat dat betreft kan het nog altijd erger, veel erger.
De laatste tijd is 3FM dat naar mijn gevoel juist minder gaan doen. Daarnaast wordt er nu ook meer afgewisseld bij de oudere platen (dus niet steeds één plaat van een artiest in veel gevallen, maar als het kan ook andere). Een tijdje terug stond er nog een hele uitleg over op Eerste Hulp Bij Plaatopnamen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
thats so true, maar het kan altijd beter snap je, afgezien van de megahit en enkele potentiële hits, hebben wij niet echt platen die we 2 keer op een dag draaien, maar we hebben wel dat we sommige platen iedere dag, 3 weken achter elkaar draaien.
hier mensen die hem gehoord hebben, ik vind et een leuk singletjequote:carybrothers Cary Brothers
hey, holland! @metmichiel played the new single "break of the bough" tonight! please tweet and request it! @radio538 is playing it too! wow.
goed bezig 3fm (songomschrijvingquote:Amy Winehouse Post dit naar Twitter Post dit naar Hyves
You Know I'm No Good
Eerste hit voor Milli Vanilli in ons land.
dat gaat wel vaker misquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
goed bezig 3fm (songomschrijving)
ik vul er ook geen gesprekken mee nee, maar goed.. als je het geen aandacht geeft word het normaal om te negerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gaat wel vaker mis
mmmm, t gaat over depressies......niet echt mijn favoriete onderwerp....
Ja, logischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef hole1988 het volgende:
die kamerling weet ze wel te verkopen nu
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
Weekje vakantie in Engeland dus het nieuws niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hard gewerkt of geslapen vandaag?
Maar inderdaad, nog steeds, wtf. En
ik weet niet, misschien moet ik het weer proberenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De laatste tijd is 3FM dat naar mijn gevoel juist minder gaan doen. Daarnaast wordt er nu ook meer afgewisseld bij de oudere platen (dus niet steeds één plaat van een artiest in veel gevallen, maar als het kan ook andere). Een tijdje terug stond er nog een hele uitleg over op Eerste Hulp Bij Plaatopnamen.
ik hoorde de 1e keren steeds...Supermassive black WHORE!quote:
Edwin Eversquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Naar wie luisteren jullie 's ochtends dan? Ik gewoon Giel.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! IK BEN JAAAAAAAAAAAAAARED LETHOOOOOOOOOOOOOOOquote:
MET MASCAAAAARAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! IK BEN JAAAAAAAAAAAAAARED LETHOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! IK BEN JAAAAAAAAAAAAAARED LETHOOOOOOOOOOOOOOO
quote:
Timoi!quote:
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef Bol_Wan het volgende:
Got no Friends, Got no lover.. lekker als je et over depressies hebt
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:15 schreef hole1988 het volgende:
hoezo nummers verkrachten en zelfspot
http://www.dumpert.nl/med(...)dag_klassiekert.html
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben net gerickrolled door Mrs Ekdom
mijn reply:quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
MrsEkdom Nicole Ekdom
LOL RT @ricocarlier @__Danieel BREKEND! Moszkowicz loopt weg als advocaat van Wilders http://tinyurl.com/2g9mqh
5 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn reply:
3rdrocknl @
@MrsEkdom respect, jij bent de 1e die mij gerickrolled heeft!
haar reactie:
@MrsEkdom
Nicole Ekdom
@3rdrocknl Haha het was ook mijn eerste keer. Slaap lekker!
hoppa, mrs ekdom en ik hebben samen een eerste keer!
wat zal ik heerlijk slapen
Laat mr. Ekdom dat maar niet horenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn reply:
3rdrocknl @
@MrsEkdom respect, jij bent de 1e die mij gerickrolled heeft!
haar reactie:
@MrsEkdom
Nicole Ekdom
@3rdrocknl Haha het was ook mijn eerste keer. Slaap lekker!
hoppa, mrs ekdom en ik hebben samen een eerste keer!
wat zal ik heerlijk slapen
Nee, die pet van zwaar overrated Alain C. staat goedquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:25 schreef borisz het volgende:
Al kijkende naar DWDD.over de Rabberingbril van Giel
Ook zumquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die pet van zwaar overrated Alain C. staat goed
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
the story continues...
MrsEkdom Nicole Ekdom @
@3rdrocknl ach ja voor alles moet een eerste keer zijn:)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
the story continues...
MrsEkdom Nicole Ekdom @
@3rdrocknl ach ja voor alles moet een eerste keer zijn:)
Klinkt weer interessantquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
Zo case is af.
Vandaag 4uur Management accounting. Over beslissingscalculaties.
Slapen Ajuus
Ik zie hier al maanden reacties van jou over die bril langskomen, dat is pasquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
.
Je kijkt toch niet met je wangen?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik zie hier al maanden reacties van jou over die bril langskomen, dat is pas.
Gast, who cares? Dat jij dat niet mooi vind weten we inmiddels wel, maar ik zie nu ook weer tweets van je voorbij komen over Giel, Paul en Carglass... tja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Dat iemand vrijwillig met zo'n 'bril'/zonnescherm/autoruit rondloopt.. Ik snap dat dus niet.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:33 schreef Cee het volgende:
Zo, we hebben een halve grunter voor Begin de Dag.
Giel zit op autorij-strafkamp, moet ie eens in de zoveel tijd doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:44 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zit Veenstra er?
Is Giel met wie is de mol mee?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
.
Je kijkt toch niet met je wangen?
Geen idee, maar hopelijk worden we op tijd gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
Lol.
Wanneer heeft ie het papiertje weer terug?
quote:De voorwaarden van een commerciële deal die de publieke omroep heeft afgesloten, hebben vragen opgeroepen bij de politiek. Aanleiding is de komende Serious Request-actie van radiostation 3FM, waarvoor de zender net als eerdere jaren in zee is gegaan met frisdrankgigant Coca-Cola.
Coca-Cola Nederland is een van de hoofdsponsors bij de jaarlijkse decemberactie van 3FM voor het goede doel. Daarom zou de frisdrankmaker volgens een e-mail die De Telegraaf in bezit heeft verantwoording aan de zender moeten afleggen over de omgang rond kersttijd met andere media, zoals Sky Radio. De SP wil van staatssecretaris Van Bijsterveldt (Media) weten of die exclusiviteit wel in de haak is.
Het Commissariaat voor de Media stelt namelijk strenge voorwaarden aan het sponsoren van evenementen door publieke omroepen. Kamerlid Van Dijk vraagt zich af of de publieke omroep niet over de schreef gaat, door zichzelf een 'commerciële machtspositie' te verschaffen. "Sponsoring van goede doelen is prima, maar verder dient de publieke omroep onafhankelijk te zijn", vindt Van Dijk.
quote:
Zit je weer op een andere zender?quote:
Zit prima in elkaar. Goed ook dat de anderen ook nog gingen zingen want ik dacht de eerste minuut dat ik gewoon naar de nieuwe Robiie Williams zat te luisteren...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:44 schreef themauster het volgende:![]()
De nieuwe Take That is best te doen
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET HANSIEquote:
Yupquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:48 schreef -Hans- het volgende:
Zijn hier mensen die gebruik maken van Yammer?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:45 schreef -Hans- het volgende:
RoelJewel Mogguh![]()
35 minutes ago via Mobile Web from Maastricht, Limburg
Retweeted by Steephsel
Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:49 schreef themauster het volgende:
[..]
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET HANSIE
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:21 schreef Intrepidity het volgende:
Stomme mama appelsap. Ik hoor nog steeds "voor een kotsziek dier" in dit nummer
Okay danquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima. Zo weer vier uurtjes management accounting.
Slaap zequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima. Zo weer vier uurtjes management accounting.
Ik schrijf het even op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Nobel peace prize has been awarded to Chinese dissident Liu Xiaobo.
Idem hiero.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben deze plaat zo beu he. Fuck you
.
Voorspelbaar, die Chinese overheid.quote:Liu live announcement on CNN blacked out. BBC blacked out too.
Moet ik me daar Snuitje nog bij indenken?quote:
Daar ging m'n thee!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik me daar Snuitje nog bij indenken?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet ik me daar Snuitje nog bij indenken?
Laat het Veenstra maar niet horen,die gaat bij dat nummer altijd onder zijn klamboe liggen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:32 schreef Salamando het volgende:
Normaal kan ik James Blunt niet echt waarderen, maar dit nummer is best leuk
Die is gelukkig al wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Laat het Veenstra maar niet horen,die gaat bij dat nummer altijd onder zijn klamboe liggen.
Wrijf het er inquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/347513/Robbenkast-op-3FM.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/347513/Robbenkast-op-3FM.
Weekend Request ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:00 schreef 3rdRock het volgende:
pikte nog net ee nstukje rijdende rechter mee. erg goed gedaan
nu ff coen e nsander, dan naar de fysio en dan hoop ik op tijd terug te zijn voor mijn hoogtepunt van de week!
BART AAAAAAAAARENS! hoppa. dan zit ik weer met tissues voor de webcamquote:
Ze hadden het over hoe leuk de vrijdag altijd is op 3fm, met Claudia, Rob en Ekstra Weekend.. alleen die Bart he...quote:
wahahahaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hadden het over hoe leuk de vrijdag altijd is op 3fm, met Claudia, Rob en Ekstra Weekend.. alleen die Bart he...
Hier al de gehele dag grijs.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Best een aardige nazomerdag", aldus de nieuwslezer. Man, de hele dag al strakblauw en volop zon hier! WARM!
Was dat niet gewoon dopvleugel?quote:
Ja hier ook al een tijdje vanochtend was het wel schier weerquote:
Hmm ik zie het plaatje wel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:27 schreef alors het volgende:
Je plaatje doet het niet, maar Fajah is een knappe meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |