Morgen ! Dan gaat de wekker weer erg vroeg in huize Veenstraquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
Huh, veenstra in de morning? ook vanochtend al?
Tsja, een songtekst die niet veel verder komt dan de woorden bier, tieten, kut kut en wat gejengel op een gitaar... Ik heb wel wat wat veelbelovender talent gehoord.quote:
en ook in huize naatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morgen ! Dan gaat de wekker weer erg vroeg in huize Veenstra
Bij mij kan ie niet vroeg genoeg gaan!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De wekker gaat rond een uurtje of 05:00 ?? Bij mij iets later maar nog steeds veel te vroeg
Eerst ging de wekker rond een uur of 7, nu rond een uur of 6:45quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De wekker gaat rond een uurtje of 05:00 ?? Bij mij iets later maar nog steeds veel te vroeg
Da's wel een héle omschakeling van ritmequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerst ging de wekker rond een uur of 7, nu rond een uur of 6:45
Als ze in het Engels gaan zingen zijn ze Because Because.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze in het Engels gaan zingen zijn ze Because Because.
Of in het Nederlands Wil Wil. Of iets dergelijks.
Mja, je kan dat ding om 04:00 aanslingeren, maar dan is de lol er wel snel af. Moet natuurlijk wel voor een reden zijn, werk oid. Nog geen witte rook??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij mij kan ie niet vroeg genoeg gaan!
Fucking 15 min eerder?! Als je erover wilt praten... Heftig! Ik heb respect voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eerst ging de wekker rond een uur of 7, nu rond een uur of 6:45
N.a.v. gesprek vorige week alleen maar zwarte rook... Dus we zoeken weer verder. Volgende week weer twee gesprekken met werving- en selectiebureaus gepland. Kijken of dat iets oplevert. Zou es tijd worden. 't Is niet dat ik astronaut of een of ander exotisch beroep heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja, je kan dat ding om 04:00 aanslingeren, maar dan is de lol er wel snel af. Moet natuurlijk wel voor een reden zijn, werk oid. Nog geen witte rook??
nu weet ik dat er mensen zijn die geen fuck you (cee loo green) willen zeggen, maar dit slaat alles.quote:
Mijn andere niet radiowekker ging al om 6:45quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's wel een héle omschakeling van ritme.
Damn, klote. En het is toch ook niet dat je weinig werkervaring hebt. Dacht ik zo. Kan me voorstellen dat je er inmiddels wel klaar mee bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
N.a.v. gesprek vorige week alleen maar zwarte rook... Dus we zoeken weer verder. Volgende week weer twee gesprekken met werving- en selectiebureaus gepland. Kijken of dat iets oplevert. Zou es tijd worden. 't Is niet dat ik astronaut of een of ander exotisch beroep heb.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:38 schreef alors het volgende:
omg![]()
Die musicalintro van Anthonie Kamerling van de Sandstormmix
Idd. Heb een jaar of twaalf ervaring, dus da's het probleem niet. Schrale aanbod van functies in combinatie met veel concurrenten wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, klote. En het is toch ook niet dat je weinig werkervaring hebt. Dacht ik zo. Kan me voorstellen dat je er inmiddels wel klaar mee bent.
BIj je vorige werkgever zijn geen mogelijkheden? Als dat een optie is natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Heb een jaar of twaalf ervaring, dus da's het probleem niet. Schrale aanbod van functies in combinatie met veel concurrenten wel.
Ik denk dat antonie zich nu ook wel omrolt in zijn kistquote:
Yo ! Dance dance dance !quote:
Nope, daar zijn geen opties. Anders had ik daar wel gezeten. Is ook goed om na een jaar of zes weer wat anders te doen. Maarja, dan moet er wel wat zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
BIj je vorige werkgever zijn geen mogelijkheden? Als dat een optie is natuurlijk. 12 jaar is prima natuurlijk en zo oud ben je ook weer niet. Moet toch een keer lukken!
Venema toch zeker welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! Dance dance dance !![]()
![]()
Wat een track. Fantastisch.
Zie Veenstra af en toe F5'en op dit forum. Maar het komt een beetje plichtmatig over. Zou ' ie het nog wel leuk vinden?
Misschien komt het doordat wij de platen steeds afkraken, dat hij het niet meer ziet zitten om een goedemorgen te posten?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! Dance dance dance !![]()
![]()
Wat een track. Fantastisch.
Zie Veenstra af en toe F5'en op dit forum. Maar het komt een beetje plichtmatig over. Zou ' ie het nog wel leuk vinden?
Haha dat laatste is zeker waarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, daar zijn geen opties. Anders had ik daar wel gezeten. Is ook goed om na een jaar of zes weer wat anders te doen. Maarja, dan moet er wel wat zijn.
Tsja, ik weet het niet. Hij is veel meer Twitter minded. Maar hij moet weten dat ik wel al zijn platen heb! Ik blijf fan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien komt het doordat wij de platen steeds afkraken, dat hij het niet meer ziet zitten om een goedemorgen te posten?
je bent wel op tijd met je berichtgeving.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |