Tijdens mijn vakantie hebben m'n collega's blijkbaar Q Music gevonden en dat staat nu de hele dag aan op het werk. Ben pas twee dagen weer op kantoor en word nu al horendol van 3 keer het zelfde liedje op een werkdag en non-stop de zelfde soort muziek. Wat dat betreft kan het nog altijd erger, veel erger.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
Ik blijf ook fan, maar ik heb toch meer KX opstaan nu, ook tijdens avonduren, gewoon vanwege het muziekbeleid bij 3fm. Het probleem is nl (volgens mij) dat er gewoon platen helemaal grijs gedraaid worden. Jullie stelden voor om altijd de 90s te doen, maar volgens mij komt dat door de verschijdenheid van de muziek, als ze een 90s 3weekse zouden doen, dan zou je bij bepaalde platen ook hebben dat die je neus uit komen.
Dus, mijn idee zou zijn om gewoon een soort van mix te doen, heden en verleden en toekomst. Maar niet alleen toekomst of heden.
ja maar ja maar, wij blijven toch wel gewoon van Veni houden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat wij de platen steeds afkraken, dat hij het niet meer ziet zitten om een goedemorgen te posten?
thats so true, maar het kan altijd beter snap je, afgezien van de megahit en enkele potentiële hits, hebben wij niet echt platen die we 2 keer op een dag draaien, maar we hebben wel dat we sommige platen iedere dag, 3 weken achter elkaar draaien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie hebben m'n collega's blijkbaar Q Music gevonden en dat staat nu de hele dag aan op het werk. Ben pas twee dagen weer op kantoor en word nu al horendol van 3 keer het zelfde liedje op een werkdag en non-stop de zelfde soort muziek. Wat dat betreft kan het nog altijd erger, veel erger.
De laatste tijd is 3FM dat naar mijn gevoel juist minder gaan doen. Daarnaast wordt er nu ook meer afgewisseld bij de oudere platen (dus niet steeds één plaat van een artiest in veel gevallen, maar als het kan ook andere). Een tijdje terug stond er nog een hele uitleg over op Eerste Hulp Bij Plaatopnamen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
thats so true, maar het kan altijd beter snap je, afgezien van de megahit en enkele potentiële hits, hebben wij niet echt platen die we 2 keer op een dag draaien, maar we hebben wel dat we sommige platen iedere dag, 3 weken achter elkaar draaien.
hier mensen die hem gehoord hebben, ik vind et een leuk singletjequote:carybrothers Cary Brothers
hey, holland! @metmichiel played the new single "break of the bough" tonight! please tweet and request it! @radio538 is playing it too! wow.
goed bezig 3fm (songomschrijvingquote:Amy Winehouse Post dit naar Twitter Post dit naar Hyves
You Know I'm No Good
Eerste hit voor Milli Vanilli in ons land.
dat gaat wel vaker misquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
goed bezig 3fm (songomschrijving)
ik vul er ook geen gesprekken mee nee, maar goed.. als je het geen aandacht geeft word het normaal om te negerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gaat wel vaker mis
mmmm, t gaat over depressies......niet echt mijn favoriete onderwerp....
Ja, logischquote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:45 schreef hole1988 het volgende:
die kamerling weet ze wel te verkopen nu
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml
Weekje vakantie in Engeland dus het nieuws niet echt gevolgd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Hard gewerkt of geslapen vandaag?
Maar inderdaad, nog steeds, wtf. En
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |