Een kut-plaat is het.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:34 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Niet zeiken over het liedje dat mijn oma tijdens de afwas zong he!
![]()
Loesje
mowah, ik snap je wil. een overleden bekendheid zorgt altijd voor veel ophef en gedoe en daar is iedereen vaak snel flauw van, behalve de echte fans dan. heb er vandaag niet zoveel van meegekregen dus ik vond het wel mooi het nr even te horen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik heb er nu ook wel weer genoeg van, vreselijk natuurlijk wat er allemaal is gebeurd maar niet een tikje overdreven dat een stuk of 5 zenders allerlei dingen over Antonie uitzenden ?
Of ben ik nu een zeikerd ?
Uiteraard nummer mag zeker een paar keer voorbij komen, maar een extra shownieuws, een rtl boulevard totaal in het teken van Antonie, Ned1 of 2 die alles omgooit, geen gtst (pluspuntje) maar een Memorial etc. etc.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mowah, ik snap je wil. een overleden bekendheid zorgt altijd voor veel ophef en gedoe en daar is iedereen vaak snel flauw van, behalve de echte fans dan. heb er vandaag niet zoveel van meegekregen dus ik vond het wel mooi het nr even te horen.
Mij nog heel goed, was tijdens het Wk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:42 schreef alors het volgende:
Die Ekstra Weekend staat me helemaal niet echt meer bij, ik heb em misschien wel gemist, maar dat komt echt zelden voor, dus ik ga even filmpjes kijken...
nja, dat de showrubrieken er een aflevering aan besteden snap ik wel. wordt er toevallig ook nog een kamerlingfilm uitgezonden? des noods kan ik zelf all stars, feestje of kleine blonde dood wel aanzettenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Uiteraard nummer mag zeker een paar keer voorbij komen, maar een extra shownieuws, een rtl boulevard totaal in het teken van Antonie, Ned1 of 2 die alles omgooit, geen gtst (pluspuntje) maar een Memorial etc. etc.
Ik vind het allemaal een beetje hijgerig.
ja idd daarom heb ik het ook niet gekeken.. tijdens WK heb ik nauwelijks 3fm geluisterd... Toen ik die bal zag wist ik het weer, daar zat Stenders steeds mee te kutten..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mij nog heel goed, was tijdens het Wk.
quote:"De storing vond plaats tijdens onderhoud aan de matrix, het apparaat waar vandaan de radiouitzendingen gedistribueerd worden. Het standbysysteem nam het onverwachts niet over. Na een herstart functioneerde het systeem weer. Om dit in de toekomst te voorkomen wordt samen met de fabrikant een onderzoek ingesteld", zo laat de NPO weten.
http://www.radiofreak.nl/(...)s-stil-door-storing/
toch wel raar dat de webcam stream ook opeens geen geluid meer had.(is dat express?)quote:
Zien niet, horen wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)kend/20100625-19.wmaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd daarom heb ik het ook niet gekeken.. tijdens WK heb ik nauwelijks 3fm geluisterd... Toen ik die bal zag wist ik het weer, daar zat Stenders steeds mee te kutten..
Kan ik die uitzending nog ergens helemaal terughoren/zien??
Jij weet ook alles he! bedanktquote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zien niet, horen wel: http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)kend/20100625-19.wma
onderhoud tijdens productie-uren.... lastig als je 24/7 werkt!quote:
Ik vind er echt geen donder aan, nog steeds niet. Wat mis ik?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal een héle uitdaging zijn om de MH van deze week te overtreffen.
M&S - Winter Winds.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het zal een héle uitdaging zijn om de MH van deze week te overtreffen.
Ik probeer Q Music maar ik hoorde vanochtend dat Kristel daar binnenkort 's ochtends ga zitten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Naar wie luisteren jullie 's ochtends dan? Ik gewoon Giel.
De clipquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen donder aan, nog steeds niet. Wat mis ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
radio 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
M&S - Winter Winds.
nou, inderdaad. Toen ik het nummer voor het eerst hoorde twitterde ik ook naar Michiel iets van: vind het niet bijzonder, maar misschien moet ik de clip eens zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De clip
http://thewildernessdowntown.com/
Radio 2 met Sander de Heer, van 9-10 Gouden Uren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nog steeds iets mis. Leuk trucje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De clip
http://thewildernessdowntown.com/
Jup, overmacht.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
onderhoud tijdens productie-uren.... lastig als je 24/7 werkt!
WaterstadFMquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Radio 2 met Sander de Heer, van 9-10 Gouden Uren.
Of Radio1.
M&S. Prima keuze! Hoop stiekem dat ze voor de nieuwe van Duffy gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:30 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
M&S - Winter Winds.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
M&S. Prima keuze! Hoop stiekem dat ze voor de nieuwe van Duffy gaan.
doe mij maar FM, minder storingquote:
*proest *quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe mij maar FM, minder storing
jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Againzender het volgende:
Hero zal wel in de dag top 5 staan morgen. Maar geen Met Michiel natuurlijk morgen.
Valt Michiel in voor Giel morgen? Zoiets stond mij bij.
Klopt, Veenstra morgen in de ochtendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:11 schreef Againzender het volgende:
Hero zal wel in de dag top 5 staan morgen. Maar geen Met Michiel natuurlijk morgen.
Valt Michiel in voor Giel morgen? Zoiets stond mij bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |